Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E5xx] Reflektor
Autor Wiadomość
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
  Wysłany: 08-01-2011, 13:37   [E5xx] Reflektor

Wczoraj męczyłem się 2 godziny i nie dałem rady :evil: czy żeby wyjąć reflektor to trzeba zdejmować zderzak??? Odkręciłem ten górny pas przedni, ale ni cholery ten głupi reflektor nie chciał wyjść :P Gdzie on w ogóle jest przykręcony i na ile śrub?

PS. zepsuła mi się regulacja pochylenia odbłyśnika i dlatego muszę go wyjąć :evil: , Proszę o wyrozumiałość, ale Misiek z każdym dniem zaczyna mnie wkurzać jeszcze bardziej i już nie mam do niego siły... ale i tak go uwielbiam :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Owczar 19-01-2011, 13:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dzus1 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 INTENSE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 63
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-01-2011, 14:09   

słyszałem ze tak
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-01-2011, 14:37   

tak trzeba od dołu jest na 2 śrubach
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 08-01-2011, 15:50   

no to fajnie :( czyli co najmniej pół dnia z głowy, bo znając życie to i zderzak jest przykręcony na milion śrub i bez żadnego dostępu do nich :(
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-01-2011, 16:08   

chyba z 8 śrub dokładnie nie pamiętam do podłużnic ( zdejmuje się go razem z jego metalowym stelażem ) do błotników przy rancie nadkoli i w okolicy noska czyli tego na czym jest znaczek ale nie pamiętam dokładnie już
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 08-01-2011, 16:44   

no to zapowiada się sporo roboty :mrgreen: ale na razie jest trochę za zimno na takie zabawy :P zwłaszcza pod chmurką
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-01-2011, 17:18   

no ładnie... mnie tez to czeka :/ bo mam lampke od anglika ( poprzeedni wlasciciel cos takiego namodził ) .... a przeglad mi sie zbliza :/ jak ogarniesz to zrobilbys jakas fotke i oznaczył dokladnie co gdzie odkrecic wyswiadczysz mi sporą przysługe ;D
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 08-01-2011, 17:41   

Krejzi nie ma sprawy :biggrin: mogę porobić zdjęcia, ale od razu mówię że trochę będziesz musiał poczekać bo sesja się zbliża :( jak jestem w Lublinie to tego nie zrobię bo nie mam gdzie a z kolei jak jestem w domu to zwykle nie mam czasu :( no i jeszcze ta pogoda
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-01-2011, 18:47   

ja z lublina ;) w sumie ja to bede musial zrobic pod chmurką bo nie mam dostepu raczej do garazu, licze jednak ze przejdzie mi przegląd jakims cudem ( pewien mechanik ustawil mi tak ten leflektor zeby nie walił w oczy wiec nie jest zle ) ale i tak bede musial wymienic, no i masz racje ... sesja :P
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-01-2011, 19:16   

nie trzeba zdejmować zderzaka, reflektor jest przykręcony na 4 śruby, trzeba wyjąć kierunek, odkręcić środkowy pas (gril) i ten nad lampą, do odkręcenia trzeba odpowiedniej wielkości klucz najlepiej z grzechotką bo śrubki są ciężko dostępne 2 na górze, jedna pod kierunkiem i jedna po drugiej stronie od tyłu, jeśli chodzi o regulację to wystarczy odkręcić ten plastik w którym jest śrubka do regulacji - przykręcone jest na 2 wkręty po zdjęciu tego masz możliwość regulacji ręcznej pod warunkiem że nic nie jest w środku uszkodzone.
Ok godziny roboty wyjęcie i złożenie pod warunkiem dobrych kluczy.
Jakby coś mogę pomóc
 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 08-01-2011, 20:16   

rozbierałem drugi reflektor i z tego co zauważyłem to dość ciężko będzie naprawić/wymienić cokolwiek co jest w środku reflektora :| a cały mechanizm regulacji (ten szary zamocowany na 2 śrubki) jest plastikowy więc nie trudno żeby coś się w nim zepsuło
Akurat mi się musiało zepsuć to do czego nie ma dostępu :P bo do tego drugiego jest idealny :P
Markus6 jeżeli już o tym wspomniałeś to chętnie skorzystam z pomocy :mrgreen:
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-01-2011, 21:46   

Cytat:
Markus6
nie wiem jak w dieslu jeszcze intercooler jest z przodu ja nie dałem rady mimo usilnych prób no ale jak mówisz że się da to może rzeczywiście niech chłopaki potrenują nic do stracenia nie mają :P
Moim zdaniem łatwiej zderzak odpiąć ale wiadomo to nie robota na takie warunki pogodowe ja to robiłem w środku lata :)

Koniecznie odpiszcie czy się udało :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11132
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-01-2011, 21:54   

Da się wyjąć bez zdejmowania zderzaka,ale trzeba zdjąć nosek,a ponowne jego spasowanie to nie jest prosta sprawa :?
_________________

 
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-01-2011, 23:49   

Wszyc napisał/a:
Cytat:
Markus6
nie wiem jak w dieslu jeszcze intercooler jest z przodu ja nie dałem rady mimo usilnych prób no ale jak mówisz że się da to może rzeczywiście niech chłopaki potrenują nic do stracenia nie mają :P
Moim zdaniem łatwiej zderzak odpiąć ale wiadomo to nie robota na takie warunki pogodowe ja to robiłem w środku lata :)

Koniecznie odpiszcie czy się udało :P


Odpięcie zderzaka nic nie da bo śruby mocujące są na dole z tyłu lampy więc jedną trzeba odkręcać od strony chłodnicy a drugą z tego co pamiętam przez wyjęty kierunkowskaz. Zderzak jedynie do wyjęcia reflektora można zdemontować ale wg mnie łatwiej i szybciej przez demontaż listwy z grilem bynajmniej ja tak robiłem. Umęczyłem się zwykłymi kluczami i dałem sobie siana, przy drugim podejściu wziąłem lepsze klucze w tym grzechotkę i moment poszło zdemontowanie i zamontowanie może z 30min.
 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 09-01-2011, 14:15   

Właśnie sprawdziłem u siebie, dostęp do śruby mocującej (o ile to ta śruba zaraz pod regulacją :?: ) jest możliwy chyba tylko po zdjęciu zderzaka a może nawet i intercoolera, bo od strony silnika jest nakrętka ale na stałe zamocowana do karoserii, ale całkiem możliwe że się mylę i to nie ta śruba bo przecież jest ich tam od cholery :P (w sumie to mam nadzieje że się mylę bo to zawsze mniej roboty :biggrin: )
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.