[E5xx] Reflektor |
Autor |
Wiadomość |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 08-01-2011, 13:37 [E5xx] Reflektor
|
|
|
Wczoraj męczyłem się 2 godziny i nie dałem rady czy żeby wyjąć reflektor to trzeba zdejmować zderzak??? Odkręciłem ten górny pas przedni, ale ni cholery ten głupi reflektor nie chciał wyjść Gdzie on w ogóle jest przykręcony i na ile śrub?
PS. zepsuła mi się regulacja pochylenia odbłyśnika i dlatego muszę go wyjąć , Proszę o wyrozumiałość, ale Misiek z każdym dniem zaczyna mnie wkurzać jeszcze bardziej i już nie mam do niego siły... ale i tak go uwielbiam |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 19-01-2011, 13:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dzus1
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 INTENSE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 63 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 08-01-2011, 14:09
|
|
|
słyszałem ze tak |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-01-2011, 14:37
|
|
|
tak trzeba od dołu jest na 2 śrubach |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 08-01-2011, 15:50
|
|
|
no to fajnie czyli co najmniej pół dnia z głowy, bo znając życie to i zderzak jest przykręcony na milion śrub i bez żadnego dostępu do nich |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-01-2011, 16:08
|
|
|
chyba z 8 śrub dokładnie nie pamiętam do podłużnic ( zdejmuje się go razem z jego metalowym stelażem ) do błotników przy rancie nadkoli i w okolicy noska czyli tego na czym jest znaczek ale nie pamiętam dokładnie już |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 08-01-2011, 16:44
|
|
|
no to zapowiada się sporo roboty ale na razie jest trochę za zimno na takie zabawy zwłaszcza pod chmurką |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-01-2011, 17:18
|
|
|
no ładnie... mnie tez to czeka :/ bo mam lampke od anglika ( poprzeedni wlasciciel cos takiego namodził ) .... a przeglad mi sie zbliza :/ jak ogarniesz to zrobilbys jakas fotke i oznaczył dokladnie co gdzie odkrecic wyswiadczysz mi sporą przysługe ;D |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 08-01-2011, 17:41
|
|
|
Krejzi nie ma sprawy mogę porobić zdjęcia, ale od razu mówię że trochę będziesz musiał poczekać bo sesja się zbliża jak jestem w Lublinie to tego nie zrobię bo nie mam gdzie a z kolei jak jestem w domu to zwykle nie mam czasu no i jeszcze ta pogoda |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-01-2011, 18:47
|
|
|
ja z lublina w sumie ja to bede musial zrobic pod chmurką bo nie mam dostepu raczej do garazu, licze jednak ze przejdzie mi przegląd jakims cudem ( pewien mechanik ustawil mi tak ten leflektor zeby nie walił w oczy wiec nie jest zle ) ale i tak bede musial wymienic, no i masz racje ... sesja |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-01-2011, 19:16
|
|
|
nie trzeba zdejmować zderzaka, reflektor jest przykręcony na 4 śruby, trzeba wyjąć kierunek, odkręcić środkowy pas (gril) i ten nad lampą, do odkręcenia trzeba odpowiedniej wielkości klucz najlepiej z grzechotką bo śrubki są ciężko dostępne 2 na górze, jedna pod kierunkiem i jedna po drugiej stronie od tyłu, jeśli chodzi o regulację to wystarczy odkręcić ten plastik w którym jest śrubka do regulacji - przykręcone jest na 2 wkręty po zdjęciu tego masz możliwość regulacji ręcznej pod warunkiem że nic nie jest w środku uszkodzone.
Ok godziny roboty wyjęcie i złożenie pod warunkiem dobrych kluczy.
Jakby coś mogę pomóc |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 08-01-2011, 20:16
|
|
|
rozbierałem drugi reflektor i z tego co zauważyłem to dość ciężko będzie naprawić/wymienić cokolwiek co jest w środku reflektora a cały mechanizm regulacji (ten szary zamocowany na 2 śrubki) jest plastikowy więc nie trudno żeby coś się w nim zepsuło
Akurat mi się musiało zepsuć to do czego nie ma dostępu bo do tego drugiego jest idealny
Markus6 jeżeli już o tym wspomniałeś to chętnie skorzystam z pomocy |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-01-2011, 21:46
|
|
|
nie wiem jak w dieslu jeszcze intercooler jest z przodu ja nie dałem rady mimo usilnych prób no ale jak mówisz że się da to może rzeczywiście niech chłopaki potrenują nic do stracenia nie mają
Moim zdaniem łatwiej zderzak odpiąć ale wiadomo to nie robota na takie warunki pogodowe ja to robiłem w środku lata
Koniecznie odpiszcie czy się udało |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11132 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-01-2011, 21:54
|
|
|
Da się wyjąć bez zdejmowania zderzaka,ale trzeba zdjąć nosek,a ponowne jego spasowanie to nie jest prosta sprawa |
_________________
 |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-01-2011, 23:49
|
|
|
Wszyc napisał/a: | nie wiem jak w dieslu jeszcze intercooler jest z przodu ja nie dałem rady mimo usilnych prób no ale jak mówisz że się da to może rzeczywiście niech chłopaki potrenują nic do stracenia nie mają
Moim zdaniem łatwiej zderzak odpiąć ale wiadomo to nie robota na takie warunki pogodowe ja to robiłem w środku lata
Koniecznie odpiszcie czy się udało |
Odpięcie zderzaka nic nie da bo śruby mocujące są na dole z tyłu lampy więc jedną trzeba odkręcać od strony chłodnicy a drugą z tego co pamiętam przez wyjęty kierunkowskaz. Zderzak jedynie do wyjęcia reflektora można zdemontować ale wg mnie łatwiej i szybciej przez demontaż listwy z grilem bynajmniej ja tak robiłem. Umęczyłem się zwykłymi kluczami i dałem sobie siana, przy drugim podejściu wziąłem lepsze klucze w tym grzechotkę i moment poszło zdemontowanie i zamontowanie może z 30min. |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 09-01-2011, 14:15
|
|
|
Właśnie sprawdziłem u siebie, dostęp do śruby mocującej (o ile to ta śruba zaraz pod regulacją ) jest możliwy chyba tylko po zdjęciu zderzaka a może nawet i intercoolera, bo od strony silnika jest nakrętka ale na stałe zamocowana do karoserii, ale całkiem możliwe że się mylę i to nie ta śruba bo przecież jest ich tam od cholery (w sumie to mam nadzieje że się mylę bo to zawsze mniej roboty ) |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
|