Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dane techniczne oraz elementy eksploatacyjne
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-03-2009, 18:35   Dane techniczne oraz elementy eksploatacyjne

Wymiary:



Pojemność bagażnika: 430 litrów

Dane techniczne:

Pojemność: 1584cc SOHC
Oznaczenie: 4G18
Moment obrotowy: 150Nm @ 4000 obr.
Moc maksymalna: 72kW (98KM) @ 5000 obr.
Rodzaj rozrządu: pasek, wymiana co 90 tys. km
Kasowanie luzów zaworowych: automatyczne
Przyspieszenie: 0-100: 11,8s
Masa własna: 1185kg
Masa maksymalna: 1750kg



Pojemność: 1997cc DOHC
Oznaczenie: 4G63
Moment obrotowy: 176Nm @ 4500 obr.
Moc maksymalna: 99kW (135KM) @ 5750 obr.
Rodzaj rozrządu: pasek, wymiana co 90 tys. km, 2 wałki balansujące
Kasowanie luzów zaworowych: automatyczne
Przyspieszenie: 0-100: 9,6s
Masa własna: 1270kg
Masa maksymalna: 1750kg



Silnik:

Świece:
silnik 1,6:
NGK BKR6E-11, DENSO K20PR-U11, CHAMPION RC8YC4

silnik 2,0:
NGK IGR6A-11

Filtry:
silnik 1,6:
Powietrza: MANN C 2136/1, KNECHT LX1076
Oleju: MANN W 610/3, KNECHT OC196
Kabinowy: MANN CUK 2231, KNECHT LAK485

silnik 2,0:
Powietrza: MANN C 2136/1, KNECHT LX1076
Oleju: MANN W 811/80, KNECHT OC230
Kabinowy: MANN CUK 2231, KNECHT LAK485, DENSO DCF300K

Instrukcja wymiany filtra kabinowego str 5-6

Hamulce:

polecane klocki TWR Lucas:
przód: GDB3287
tył: GDB3341

Płyny:

chłodniczy: DIA QUEEN SUPER LONG LIFE COOLANT
hamulcowy DOT3/DOT4
wspomaganie kierownicy: "ATF DEXRON III" lub "DEXRON II"
czynnik chłodzący klimatyzacji: HFC-134a
olej przekładniowy: API GL-4, SAE 75W-85W lub 75W-90W
olej silnikowy: ACEA A1/B1, A3/B3, A3/B4 lub A5/B5, API SG lub wyższa


Koła:

Felgi:

silnik 1,6:
felga 15x6JJ
rozstaw 4x114,3
ET 46
otwór centrujący 67mm
opona standardowa 195/60/15 w przypadku używania łańcuchów śnieżnych 195/55/15

silnik 2,0:
felga 16x6JJ
rozstaw 5x114,3
ET 46
otwór centrujący 67mm
opona standardowa 195/50/16

Ciśnienie:
195/60/R15 - P: 2,1 T: 2,1
195/50/R16 - P: 2,3 T: 2,1 (sedan)
195/50/R16 - P: 2,3 T: 2,3 (kombi)

Żarówki

Przód:
mijania/drogowe (60/55W) - H4
pozycyjne (5W) - W5W
przeciwmgielne (55W) - H3
kierunkowskazy (21W) - W21W
kierunkowskazy boczne (5W) - WY5W

Tył:
pozycyjne (5W) - W5W
STOP/pozycyjne (21W/5W) - W21/5W
3 światło STOP (21W) - W21W
kierunkowskazy (21W) - WY21W (sedan), PY21W (kombi)
przeciwmgielne (21W) - W21W (tylko od strony kierowcy)
cofania (16W) - W16W
oświetlenie tablicy (5W) - W5W

Katalog reklamowy oraz katalog akcesoriów

Intrukcja serwisowa (w języku rosyjskim)

Schemat eletryczny (w języku angielski)

Jakiś mod przyklei?

Jak ktoś ma wiarygodne informację co do części proszę o info dopiszę.
Ostatnio zmieniony przez krzychu 24-04-2012, 20:40, w całości zmieniany 20 razy  
 
 
AdamColt
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2009, 23:56   poprawka

rozstaw śrub przy silniku 1,6 to 4x114,3 a nie jak napisałeś 4x114,5
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-03-2009, 09:30   

Fakt poprawione. Jak będę miał chwilę to rozwinę dalej.

Krzychu
 
 
seb_pl 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sport kombi 2.0 `05
Kraj/Country: UK
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Zabrze
Wysłany: 17-04-2009, 00:48   

Witam!

Mam pytanko....ZNacie może jakąś stronkę z danymi technicznymi samochodów?Szukam konkretnie jakie osiągi ma mój lancer a konkretnie przyspieszenie 0-100km/h , tutaj widzę kolega podał że 9.6s a na kilku innych stronkach podają że 10s,dla mnie to istotna różnica.Jeżdżę Lancerem 2.0 sport kombi z tym że jest to angielska wersja,może ktoś wie czy może różni się od innych europejskich?Znalazłem na angielskiej stronce specyfikacje tego modelu i jest tam napisane że ma 133 konie a nie 135 i 10s do setki a nie 9.6s ,Zakręciłem sie trochę i nie wiem w co wierzyć :)
 
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 17-04-2009, 10:09   

Krzychu w dziale download jest instrukcja servwisowa (po rusku) moze wrzuc linka
_________________
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-04-2009, 10:39   

seb_pl - ale w wersji angielskiej czy amerykańskiej? Bo na USA ten silnik jest SOHC (jeden wałek rozrządu), w europie DOHC (2 wałki rozrządu) to może być różnica w mocy i w osiągach.

Pawel`85 - za moment wrzucę, są też katalogi kiedyś tam przez mnie podesłane.

Krzychu
 
 
seb_pl 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sport kombi 2.0 `05
Kraj/Country: UK
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Zabrze
Wysłany: 17-04-2009, 17:20   

to jest DOHC,ale już chyba znalazłem na autocentrum.pl o ile jest tak samo w wersji angielskiej jak i innych europejczykach,ale myślę że poza miejscem kierowcy żadnej innej różnicy nie ma.

[ Dodano: 17-04-2009, 16:47 ]
http://www.autocentrum.pl...ancer/viii.html

Zainteresowani mogą zajrzeć choćby dlatego że kolega nie podał danych dla wersji kombi,wiem że się niewiele różnią ale jednak wymiary i troche osiągi odbiegają od wersji sedan

[ Dodano: 17-04-2009, 17:31 ]
Jeszcze jedno pytanko.....Ma ktoś może instrukcję obsługi takowego lancerka?ALbo wiecie może gdzie mogę taką kupić?
 
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 20-04-2009, 00:57   

Ja mam instrukcje. Powiedz co cie interesuje to poszukam.
_________________
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 20-04-2009, 21:27   

Dokładnie - może macie jakieś info o wersjach USA - takiego jak mam ja - wiem że jest to SOHC 2.0 120KM 176Nm 16V. chyba jest to 4G94. Chyba ma hydrauliczną kasację luzu zaworowego. Ale nie wiem jak to jest z paskiem itp.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
seb_pl 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sport kombi 2.0 `05
Kraj/Country: UK
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Zabrze
Wysłany: 20-04-2009, 23:50   

a nie mógłbyś jej całej zeskanować i wrzucić gdzieś żeby każdy mógł sciągnąć?:)Chciałbym mieć ją zawsze pod ręką.A najlepiej jakbyś powiedział gdzie można taką nabyć:)
 
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 21-04-2009, 02:23   

A pytales w serwisie ? Calej skanowac mi sie nie chce ma z 350 stron. Poza tym mam instrukcje po angielsku wiec lepiej zeby ktos po polsku skombinowal.
_________________
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-05-2009, 12:27   

A powiedzcie mi otwór centrujący felgę do 67 czy 69??

Krzychu
 
 
mfniwins 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-05-2009, 20:50   

Przód 69mm, tył 90mm ale to "jedensześć" i do tego krajowy.
Pozdrawiam KN
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-05-2009, 22:00   

mfniwins napisał/a:
Przód 69mm, tył 90mm ale to "jedensześć" i do tego krajowy.
Pozdrawiam KN


Eeee no ale felga musi mieć ten sam otwór centrujący dla przodu i tyłu...

Krzychu
 
 
mfniwins 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-05-2009, 22:20   

Ano racja, mój bląd - to są otwory w tarczach hamulcowych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.