Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rajd Niemiec 2006 (WRC)
Autor Wiadomość
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 08:50   Rajd Niemiec 2006 (WRC)

Niemcy pozostaną ulubionym rajdem Sebastiena Loeba na zawsze - tu wygrał po raz pierwszy rundę RSMŚ i tutaj dzisiaj wyrównał rekord 26 zwycięstw należący do Carlosa Sainza - przy czym Carlos ustanowił go będąc o prawie 10 lat starszym. Loeb wygrał też wszystkie dotychczasowe edycje Rajdu Niemiec zaliczane do RSMŚ - i na tym pewnie nie koniec.
Na OS 18 dramaturgii walce o trzecią pozycję dodał deszcz, który zaczął siąpić. Dramatów jednak nie było - Gardemeister wygrał odcinek, ale tylko o 1.7 sekundy przed Gronholmem. Sordo i Loeb dojechali na kolejnych dwóch pozycjach. Wilson wciąż cierpi na brak mocy na wolnych zakrętach i spadł w klasyfikacji za Ekstroma. Zachował jednak dwunastą pozycję, gdyż Sarazzin dostaje po 5 minut kary na każdej próbie w ramach SupeRally. Stohl cofał na skrzyżowaniu w Atkinson z MacNeall samodzielnie usunęli usterkę układu hamulcowego.

Wyniki na SS18 - ST. WENDELER LAND (16.37 km):

01 T. Gardemeister / J. Honkanen Citroen 9:08.6
02 M. Gronholm / T. Rautiainen Ford +1.7
03 D. Sordo / M. Marti Citroen +3.1
04 S. Loeb / D. Elena Citroen +3.7
05 J. Latvala / M. Anttila Ford +11.0
06 J. Kopecky / F. Schovanek Skoda +13.0
07 X. Pons / C. Del Barrio Citroen +13.6
08 A. Aigner / K. Wicha Skoda +14.4
09 M. Hirvonen / J. Lehtinen Ford +19.0
10 M. Ekstrom / J. Andersson Skoda +21.9


Gronholm nie dał sobie odebrać podium, ustępując na ostatnim odcinku Gardemeisterowi tylko o 1.1 sekundy. Podobała mu się walka z rodakiem, ale liczył na to, że będzie walczył raczej z Citroenami. Toni wygrał kolejny odcinek specjalny. A Seb Loeb przecinając linię mety wyrównał rekord 26 zwycięstw w rundach RSMŚ. - To bardzo, bardzo miłe, że wyrównałem rekord Carlosa właśnie tutaj, gdzie wygrałem 5 razy - powiedział tuż po ukończeniu ostatniego odcinka specjalnego.

Wilson jechał z silnikiem włączonym na tryb "dojazdówka", a Ainger najadł się strachu 3km przed końcem rajdu, opuszczając drogę - bez konsekwencji.

Zmienione wyniki na SS19 - FREISEN/WESTRICH 2 (19.07 km):

01 T. Gardemeister / J. Honkanen Citroen 11:50.8
02 M. Gronholm / T. Rautiainen Ford +1.1
03 D. Sordo / M. Marti Citroen +2.6
04 S. Loeb / D. Elena Citroen +3.3
05 X. Pons / C. Del Barrio Citroen +6.9
06 J. Latvala / M. Anttila Ford +14.6
07 M. Stohl / I. Minor Peugeot +15.8
08 J. Kopecky / F. Schovanek Skoda +21.6
09 M. Ekstrom / J. Andersson Skoda +24.9
10 C. Atkinson / G. Macneall Subaru +35.9

Zmienione wyniki po SS19):
01 S. Loeb / D. Elena Citroen 3:28:34.1
02 D. Sordo / M. Marti Citroen +33.8
03 M. Gronholm / T. Rautiainen Ford +2:19.2
04 T. Gardemeister / J. Honkanen Citroen +2:33.8
05 M. Stohl / I. Minor Peugeot +4:25.9
06 A. Aigner / K. Wicha Skoda +5:42.6
07 J. Kopecky / F. Schovanek Skoda +5:45.8
08 C. Atkinson / G. Macneall Subaru +7:25.0
09 M. Hirvonen / J. Lehtinen Ford +8:25.7
10 G. MacHale / P. Nagle Ford +12:56.1


Kris Meeke wygrał rywalizację w JWRC - fenomenalne osiągnięcie po kłopotach z początku rajdu. Dołożył jeszcze wygraną na OS 18. Casier nie miał szans na walkę z Irlandczykiem i zadowolił się drugą pozycję. Na przedostatniej próbie dołożył kolejne 5 sekund Valouskowi i do OS 19 z zaliczką 7.9 sekundy. Tymczasem Czech postawił wszystko na jedną kartę - wygrał ostatnią próbę w JWRC i zakończył rajd na podium, 3.8 sekundy przed Pressaciem.

Michał Kościuszko na OS 18 był piąty, a na ostatnim odcinku szósty. 35 minut kary za SupeRally drugiego dnia oznaczało jednak ostatnią pozycję w klasie na koniec rajdu.

Po dwumiesięcznej przerwie od RSMŚ czeka nas maraton - Rajd Finlandii już za tydzień. Loeb zapewnie będzie chciał zostać samodzielnym liderem klasyfikacji zwycięstw w rundach RSMŚ, ale sporą przeszkodę może stanowić fakt, ze Gronholm jedzie u siebie.

Mikko Hirvonen nie zdołał dotrzeć na metę - jego czas na ostatniej próbie uległ zmianie i został sklasyfikowany w ramach SupeRally. Fin spadł z piątego na dziewiąte miejsce w wynikach rajdu. To po prostu niesamowity pech.

Wypowiedzi po rajdzie Niemiec:

Sebastien Loeb: - Kocham Rajd Niemiec, to dobrze, że pogoda przysporzyła sporo stresu. Byłem pod dużym ciśnieniem, ale musiałem pojechać pewnie i bez błędów, aby zdobyć jak najwięcej punktów. Teraz mogę się trochę odprężyć. Chcę naprawdę delektować się wyrównaniem rekordu Carlosa Sainza. Nigdy nie ukrywałem, ze jest to rekord, który chciałem pobić ze względu na respekt i szacunek dla Carlosa i jego kariery. Rajd był dla nas bezproblemowy. Nie popełniliśmy błędów, dobrze wybieraliśmy opony.

Daniel Sordo: - Citroen Sport wykonał fantastyczną robotę. Samochód bardzo dobrze się spisał w tych podstępnych warunkach. Zespół wykazał dużo zaufania, mianując mnie na drugiego kierowcę. Jestem bardzo zadowolony, że mogłem zdobyć dla nich tyle punków. Cieszę się, że mogłem tez wykorzystać tu moje doświadczenie z poprzedniego roku, kiedy startowałem C2 S1600. Chciałem podziękować mojemu pilotowi, który bardzo dobrze poprowadził mnie po trasie rajdu. Dziękuję również Sebastienowi, który udzielił mi wielu praktycznych rad.

Marcus Gronholm: - Mamy dobre miejsce na podium i po takim rajdzie muszę być z niego zadowolony. Spodziewałem się raczej walki z Loebem o zwycięstwo, niż z Tonim o trzecie miejsce. Nie jechałem najlepiej w piątek gdy padało, a w niedziele rano byłem trochę za wolny. Na suchej nawierzchni Ford spisywał się wyśmienicie, niestety na mokrej moja postawa nie była najlepsza, bowiem nie miałem okazji testować w takich warunkach. Teraz mamy dużo czasu, aby poprawić się na mokrym asfalcie.

Toni Gardemeister: - W niedzielę byłem trochę szybszy niż Marcus, ale to nie wystarczyło. Chociaż wszystko się dla nas dobrze układało, nie mogliśmy być szybsi.

Mikko Hirvonen: - Miałem problemy z elektryką, bowiem alternator nie działał najlepiej. Samochód zatrzymał się, nie było napięcia i nie mogłem go uruchomić. Straciłem sporo punktów, co jest dla mnie dużym zawodem. W sobotę pojechałem bardzo dobrze, ale piątek nie był to moim najlepszym dniem. To był trudny rajd, ale teraz jestem już myślami na mojej domowej imprezie, która mam nadzieje będzie dla mnie bardziej szczęśliwa.

Manfred Stohl: - Jestem zadowolony z naszego dobrego występu w Niemczech. To jest trudna impreza, a ty jesteś zmuszony testować cały czas swoje umiejętności. Linia miedzy sukcesem a klęską jest bardzo cienka. Mój samochód został perfekcyjnie przygotowany do tego rajdu. Teraz z niecierpliwością czekam na liczne skoki w Finlandii.

Andreas Aigner: - Przed końcowym etapem miałem 19,3 s przewagi nad Janem Kopeckym. Jednak na trzy odcinki przed końcem rajdu byłem poza drogą i moja przewaga zmalała do 3,2 sekundy. Jestem bardziej niż szczęśliwy z wyniku. Dziękuję zespołowi i pilotowi.

Chris Atkinson: - Przyjechaliśmy tutaj, by zdobyć punkty i wreszcie nam się to udało. Niestety nie byliśmy w stanie walczyć o wysokie pozycje, ale było to dla nas cenne doświadczenie.


zrodlo: rallyonline.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.