 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Skracanie galki automatycznej skrzyni biegow |
Autor |
Wiadomość |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2009, 01:20 Skracanie galki automatycznej skrzyni biegow
|
|
|
Spodobala mi sie galka w nowym GT-R, a nasza fabryczna wyglada jak wyjdz stad, wiec tak:
Potrzebujemy narzynki 8 (taki gwintownik tylko ze odwrotnie)
Pilnik/pila lub szlifierka.
Drut lub gruby nit.
Ostry noz.
Zdejmujemy guzik. Zatrzaski sa na dluzszych bokach. W praktyce trzeba w jeden wsadzic szeroki srubokret i wyrwac do gory jak kapsel.
Odkrecamy srube.
Odcinamy galke.
Sa dwie drogi, ja sie pospieszylem, bo cialem brzeszczotem powoli dookola zeby nie uszkodzic plastikowego rdzenia od guzika.
Jak juz bylem przy koncu to zachcialo mi sie odlamywac i zlamalem bolec.
NIE KLEJCIE GO KROPELKA! zakleilem sobie w ten sposob guzik na OFF, musialem odciac jeszcze 1cm.
Jak sie uda, macie ladny bolczyk ktory sobie zmierzycie i odetniecie w odpowiedzniej odleglosci.
Jak macie pecha, ale wam sie nie chce, utnijcie calosc, wytnijcie wiertlem lub jakims nozem (w scyzoryku mialem dratwe), okolo 1cm w glab metalowego trzpienia ten plastikowy rdzen.
W to powstale 1cm zaglebienie na wymiar wsadzimy grubszy nit albo drut, mniejsza z tym.
Teraż trzeba dosc ladnie spilowac dookola ok 1cm drazka. Przewezic go, a nastepnie nagwintowac.
Ja zaczalem poprostu kombinerkami, ta czescia z zebami. Chwytasz i krecisz, w koncu zedrzesz dosc.
Na szczescie trafil mi sie mechanik Roberta z pneumatycznym frezem.
Gdy dosc przewezimy, gwintujemy 8emka.
Galke skracamy wedle woli, ja mam teraz jakies 5-6 cm.
Polecam dokladnie przeciac ostrym nozem skore naokolo, a potem odsloniety plastik, tak z 1mm ponizej linii skory.
Chromowana ozdobe polecam wyjac, obciac galke, i nabic (ja nabilem i odcialem stozek), zeby galka sie zwezila w srodku.
Wszystko skrecamy do kupy, mozna uzyc kropelke kleju do metalu.
Zalecam tak skrocic galke, zeby w neutralnej pozycji nie byla na styk z podlozem, bo po przechyleniu na sekwencje, krzywizna jest inna i moze sie oprzec bokiem.
 |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 27-07-2009, 22:46
|
|
|
Fakt warto byłoby skrócić u mnie to wygląda jak kawał bata
 |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
|
|