Odbijanie pistoletu przy tankowaniu |
Autor |
Wiadomość |
brutus25
Forumowicz

Auto: MSS 1.6 Family 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 17-07-2009, 09:58 Odbijanie pistoletu przy tankowaniu
|
|
|
Na początku myślałem, że to wina temeperatur i nagrzanego paliwa (pienienie?) ale wczoraj trzeci raz tankowałem i ponownie miałem problem z płynnym zatankowanie. Wybijało pistolet co jakieś 3 sekundy. Jedyny sposób to ręczne tankowanie przy zmniejszeniu ilości podawanego paliwa.
Czy w waszych Miśkach zdarzało się coś takiego? Co może być tego przyczyną? |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-07-2009, 10:01
|
|
|
Spróbuj pistolet trzymać pod kątem. Normalnie masz na godzinie 12, ustaw go gdzieś na godzinę 2 - powinno pomóc |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
brutus25
Forumowicz

Auto: MSS 1.6 Family 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 17-07-2009, 10:07
|
|
|
OK, tak tez spróbuję. Z czego to wynika? Kształt wlewu? |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-07-2009, 10:08
|
|
|
Szczerze Ci powiem że nie mam zielonego pojęcia... ale po zakupie swojego Misia miałem to samo, nauczyłem się tankować pod kątem, że tak powiem
Pozdrawiam |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 17-07-2009, 13:36
|
|
|
Tankując służbowego Partnera małem kiedyś podobne zdarzenie, pomagało wysunięciecie końcówki pistoletu z wlewu. Moim zdaniem winna jest pompa w dystrubutorze, podaje zbyt szybko paliwo, przez co się nadmiernie pieni.
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
jawlo
Forumowicz
Auto: SS DiD mint silver
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 09 Sty 2006 Posty: 1196 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: 17-07-2009, 16:20
|
|
|
Miałem też taki przypadek. Podczas przeglądu zgłosiłem problem serwisowi i sprawę załatwili.
Okazało się że zatkany był układ odpowietrzający.
Od tego czasu wszystko jest OK. |
|
|
|
 |
brutus25
Forumowicz

Auto: MSS 1.6 Family 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 17-07-2009, 19:43
|
|
|
No to teraz kolejne pytanie - jak odetkać układ odpowietrzający. Próbował ktoś sam? |
|
|
|
 |
jawlo
Forumowicz
Auto: SS DiD mint silver
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 09 Sty 2006 Posty: 1196 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: 17-07-2009, 20:38
|
|
|
Tutaj masz schemat z serwisówki .
Proponowałbym zwrócenie uwagi na układ wlewowy.
Rurka nr 15 i cienka rureczka przy rurze nr 14.
To moje przypuszczenia... jak się mylę niech ktoś poprawi. |
|
|
|
 |
brutus25
Forumowicz

Auto: MSS 1.6 Family 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 18-07-2009, 09:40
|
|
|
Dzięki wszystkim za odpowiedzi! Przy następnym tankowaniu sprawdzę wszystkie rady
[ Dodano: 27-07-2009, 19:24 ]
Sprawdziłem wszystkie możliwe pozycje pistoletu i niestety odbija cały czas. Muszę zmniejszać ciśnienie przy wlewaniu.
jawlo, cienka rurka przy rurze numer 14 to tylko spust nadmiaru paliwa które potencjalnie może się wylać i trafić do tej gumowej "kieszeni" nr 13 przy wlewie paliwa . Niestety nie chcę na ślepo próbować i rozkręcać całego wlewu, tak więc chyba przy nastepnej wizycie w serwisie temu się przyjrzą. |
|
|
|
 |
|