Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Klocki hamulcowe
Autor Wiadomość
stanleyr 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Augustów
Wysłany: 09-07-2009, 22:35   Klocki hamulcowe

Przymierzam się do wymiany klocków przodu i tyłu. Czy są jakieś niespodzianki z którymi sobie bym nie poradził?

Klocki które nabyłem są jakiejś niemieckiej firmy ATE podobno najlepsze. Co możecie o nich powiedzieć?

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. :lol:
_________________
stan
 
 
misiek-misiek 
Mitsumaniak
Kawosz :)


Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 661
Skąd: Pajęczno-okolice
Wysłany: 10-07-2009, 10:13   

z przodu wymiana klocków to bajka (10 minut/ stronę)
z tyłu musisz pokombinować z zaciskami bo ręczny też jest na klocki i tam jest takie ustrojstwo, które musisz cofnąć
ja wyciągnąłem zaciski, oczyściłem szczotką drucianą, trochę wd40, w imadło i kluczem francuskim i alleluja poszło (potem oczywiście dolewka płynu i odpowietrzanie układu) Być może u ciebie pójdzie beż demontażu zacisków
jeżeli lubisz robotę przy aucie to spokojnie to za jedno popołudnie zrobisz, śrubki się elegancko odkręcają jak to w japończyku :D
 
 
 
stanleyr 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Augustów
Wysłany: 10-07-2009, 19:15   klocki hamulcowe

A jeśli chodzi o płyn. Do tej pory wymieniałem klocki w aucie które nie miało ABS i w przypadku gdy musiałem cofnąć tłoczki zacisków płyn samoczynnie cofał się do zbiorniczka. Jak to jest z ABS-em? Czy muszę odkręcać odpowietrzniki przy cofaniu tłoczków? I jeszcze co do odpowietrzania układu hamulcowego. Czy odpowietrzać należy z pracującym silnikiem w przypadku ABS-u?
_________________
stan
 
 
misiek-misiek 
Mitsumaniak
Kawosz :)


Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 661
Skąd: Pajęczno-okolice
Wysłany: 10-07-2009, 23:08   

ja normalnie bez żadnych cudów cofałem tłoczki, nic się nie dzieje :D
odpowietrzasz na zgaszonym silniku ale wtedy odpowietrzniki musisz popuścić żeby powietrze zeszło z układu
 
 
 
stanleyr 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Augustów
Wysłany: 28-07-2009, 21:02   klocki

Ok. jestem już po wymianie klocków. Robota dziecinnie prosta. Tak dla informacji zainteresowanych tylne cylinderki (w tarczach hamulcowych) aby cofnąć wcześniej należy obrócić tak około 360 stopni i dopiero wówczas można je cofnąć.

Dzięki jeszcze raz za wskazówki.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
_________________
stan
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.