Planowany zakup MSS |
Autor |
Wiadomość |
mirc23
Mitsumaniak

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
|
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 03-08-2009, 08:15
|
|
|
1. Przebieg jest chyba jakimś żartem. Duży plus za to że krajowy i może da się sprawdzić jaki miał przebieg i w którym roku.
2. Ciekawe co to jest to coś wokół atrapy na tylnej klapie ?
3. Dlaczego listwa na zderzaku jest czarna, jeśli w dwóch powyższych jest w kolorze nadwozia. Nie znam się na tym , ale może właściciele przedliftowych coś powiedzą.
4. Przednia wycieraczka dziwnie stoi na szybie. A patrząc którędy jest poprowadzony kabel do CB to się zastanawiam czy słupek lub podszybie nie zaczęły już rdzewieć.
5. Napisy na tylnej klapie są dziwnie wysoko. Moim zdaniem lewy przód był walony. Dekiel zaworów prawdopodobnie pochodzi ze szrotu, bo są na nim jakieś napisy mazakiem. Wygląda na to że to wersja Comfort więc pierwsze co bym zrobił to sprawdził czy fotele pod pokrowcami nie były szyte po strzale poduszki.
6. Brak znaczka na tylnej klapie. Kolejny z czarną listwą zderzaka.
7. Wygląda Ok. |
|
 |
mirc23
Mitsumaniak

|
Wysłany: 03-08-2009, 10:13
|
|
|
cns80, dzięki za podpowiedź na co bardziej zwracać uwagę, zderzaki też mnie zastanawiają ale może poczekajmy aż właściciele przedliftowych coś powiedzą.
Przy 5 napisy na pewno za wysoko co może świadczyć o stłuczce, a czy przypadkiem w miejscu, w którym są napisy mazakiem nie brakuje osłony rozrządu, a napis może świadczyć kiedy był robiony rozrząd ? |
|
|
|
 |
LEWY
Mitsumaniak

Auto: LANCER EVO II
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 516 Skąd: Prabuty/Gdynia
|
Wysłany: 04-08-2009, 11:21
|
|
|
Mieszkam niedaleko i tego z Kwidzyna (4) mogę podjechać i zobaczyć.
Tylko czy jest sens pchać się w tak małą benzynę?, już lepszym wyborem byłby według mnie diesel bo nawet przy dynamicznej jeździe spali pewnie z 6-7litrów,