 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
uwagi po 100 tyś ;) |
Autor |
Wiadomość |
kylly [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2009, 16:46 uwagi po 100 tyś ;)
|
|
|
- jedyna naprawdę dokuczliwa sprawa to wyciszenie niestety do bani...(podobno w "nowszej wersji jest już lepsze:) i to "cholerne piszczenie" tylnego fotela do którego już przywykłem, poza tym przetarta guma na antence , dawne już pożegnanie z gumą podobno chroniącą zderzak....i żeby nie 2 x stłuczka plus x wypadek byłoby całkiem nieźle
pozdr.
ps. na przeglądzie wyszło zapocenie amortyzatorów ale po wizycie na stacji i delikatnych badaniach jak stwierdził lekko podchmielony fachowiec następne 100 można śmiało zrobić |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2009, 17:00
|
|
|
I to właśnie jest Mitsu,w VW trzeba by już zawias robić a do zatoczki silnika nie da się ręki włożyć żeby nie była cała wysmarowana w cieknącym oleju.
Bardzo lubię gdy do mojej pracy przyjedzie mitsu z 100-200 tysięcy i jest suchutkie jak by dopiero z fabryki wyjechało,o niemieckich autach tego nie mogę powiedzieć. |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2009, 20:13
|
|
|
A ja dodam, że wsteczny czasem zgrzyta i nie wchodzi, przynajmnie przy silniku 1,1.
[ Dodano: 19-09-2009, 20:14 ]
Dodam, że dla poldkozłoma 100k km to bardzo dużo..., większość żywota (chodzi mi o zadbany egzemplarz) |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 19-09-2009, 20:54
|
|
|
Misiek napisał/a: | Dodam, że dla poldkozłoma 100k km to bardzo dużo..., większość żywota (chodzi mi o zadbany egzemplarz) |
Se wypraszam. Pelonem 1,6GLi wykonałem 250 000km na gazie. Bez remontu głównego i większych problemów. To nie były złe samochody, tylko bardzo przestarzałe i wymagające odpowiedniego traktowania. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2009, 22:53
|
|
|
Koyocik napisał/a: | wymagające odpowiedniego traktowania. |
no właśnie, a nie każdy posiadacz poldka dopsz podchosził.
Gratuluje przebiegu. Ale zobacz, ze dla większości tych aut 150k km to koniec żywota |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
|
|