Problem z antena |
Autor |
Wiadomość |
Adam_M_M
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 Gdi LS
Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 04-08-2009, 21:18 Problem z antena
|
|
|
Witam wszystkich!
mam taki problem.. mam elektryczna antene ktora mi wypada. Podczas wysowania nie zastopuje tylko wysuwa sie tak dlugo az wypadnie razem z paskiem mocujacym. Pasek wkladam spowrotem i sie chowa. Ale za kazdym razem przy wysowaniu wypada ... hmm co tu mam zrobic i dlaczego nic jej nie blokuje?? jak to naprawic ?? i jak sie tam dostac?? prosze o pomoc! |
|
|
|
 |
ZEROSUPER
Mitsumaniak MastaOfDiseasta

Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 420 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 04-08-2009, 21:48
|
|
|
Dziwne, a czy silniczek pracuje cały czas? Czy po chwili sie zatrzymuje?
Najprawdopodobniej masz za mocno wysunięte cięgno. Musisz rozebrać korpus anteny i dobrać się do slimaka, nawinąc troche cięgna na ślimak i powinno byc ok. Jeżeli zaś silnik działa cały czas starając sie wysunąć antenę to jest problem z przekaźnikiem bądź jakimś czujnikiem, ale jakim nie mam pojęcia.
Aby dobrac sie do anteny musisz ściągnąć boczną ściankę bagażnika. Odkręcasz dwioe śruby wewnątrz bagażnika i odppinasz wąż odprowadzający wodę oraz kostke i kabel antenowy. Teraz odkręcasz górne mocowanie nateny, to ta chromowana kopułka na zewnątrz auta.
Całośc jest skręcona na kilka śrub. Jak to otworzysz zobaczysz białe koło zębate z ślimakiem które nawija cięgno. naciągnij ciegno tak aby antena była schowana na maxa i poskładaj do kupy. |
_________________ Space Star GDI:
http://forum.mitsumaniaki...1024356#1024356
Carisma GDI:
http://forum.mitsumaniaki...p=512513#512513
http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/77098 |
|
|
|
 |
u157
Mitsumaniak

Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 04-08-2009, 23:43
|
|
|
Na ostatnim segmencie anteny powinien być specjalny kołnierz który przy wysuwaniu blokuje się w specjalnej dodatkowej tulejce i zapobiega dalszemu wysunięciu anteny, jednocześnie powoduje zatrzymanie silnika. Powodem wypadania anteny będzie brak tego kołnierza albo uszkodzenie tej dodatkowej tulejki. Jeśli brak kołnierza, to sprawę załatwi wymiana wkładu na nowy. |
_________________ E33 1991
EA5W 1997
 |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 05-08-2009, 15:42
|
|
|
u157 napisał/a: | Na ostatnim segmencie anteny powinien być specjalny kołnierz który przy wysuwaniu blokuje się w specjalnej dodatkowej tulejce i zapobiega dalszemu wysunięciu anteny, jednocześnie powoduje zatrzymanie silnika. Powodem wypadania anteny będzie brak tego kołnierza albo uszkodzenie tej dodatkowej tulejki. Jeśli brak kołnierza, to sprawę załatwi wymiana wkładu na nowy. |
Mam ten sam problem z anteną. Chodzi Ci o ten kołnierz w kształcie pierścienia dziesiąte milimetra grubszy od ostatniego segmentu z którego "wychodzi" żyłka ? nie mam pojęcia jak takie coś może powstrzymać antenę przed wypadnięciem. Ale jak by ten pierścień był grubszy to przecież nie włożę ją do mechanizmu. |
|
|
|
 |
u157
Mitsumaniak

Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 05-08-2009, 16:20
|
|
|
Właśnie o ten kołnierz chodzi. Antenę do mechanizmu wkłada się po jego rozebraniu, trzeba odłączyć plastykowy segment anteny w kształcie walca, ten w którym chowają się segmenty masztu i od dołu włożyć nowy maszt. Wcześniej wszystko odpowiednio wyczyścić i na nowo przesmarować.
[URL= ]motaż masztu[/URL] |
_________________ E33 1991
EA5W 1997
 |
|
|
|
 |
Adam_M_M
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 Gdi LS
Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 05-08-2009, 16:48
|
|
|
Silniczek wylancza sie po pewnym czasie wiec przekaznik bedzie git.rozkrece to w weekend i pobawie sie z tym ale dzieki za wszystkie odpowiedzi. aaa jak bym musial nowy wklad kupic to drogie to jest?? ale chyba nie... |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 05-08-2009, 19:16
|
|
|
u157 napisał/a: | Właśnie o ten kołnierz chodzi. Antenę do mechanizmu wkłada się po jego rozebraniu, trzeba odłączyć plastykowy segment anteny w kształcie walca, ten w którym chowają się segmenty masztu i od dołu włożyć nowy maszt. Wcześniej wszystko odpowiednio wyczyścić i na nowo przesmarować.
[URL=[url=http://images37.foto...a2m.jpg]Obrazek[/URL]]motaż masztu[/URL] |
Aha, Myślałem że antenę wkłada sie od góry. Możiwe że wytarcie sie tego pierścienia powoduje na pewno wypadanie anteny ale i również problem z chowaniem sie ostatniego segmentu (klinuje się). Dzięki za info i foto.
[ Dodano: 15-08-2009, 17:42 ]
u157 napisał/a: | Właśnie o ten kołnierz chodzi. Antenę do mechanizmu wkłada się po jego rozebraniu, trzeba odłączyć plastykowy segment anteny w kształcie walca, ten w którym chowają się segmenty masztu i od dołu włożyć nowy maszt. Wcześniej wszystko odpowiednio wyczyścić i na nowo przesmarować.
[URL=[url=http://images37.foto...a2m.jpg]Obrazek[/URL]]motaż masztu[/URL] |
Help ! ja nie mam takiego plastiku, jak odłączyłeś rurkę z kablem od połowy korpusu anteny ? ja męczę się już i nic nie drgnie nawet z kombinerkami. |
|
|
|
 |
mitasubisszzi
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 98r 1.8GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 14 Skąd: NoWa HuTa
|
Wysłany: 15-02-2013, 15:33
|
|
|
właśnie jak się rozbiera ten bat na części pierwsze? tzn. jak go wykręcać,odkręcać
i czy coś gdzieś go trzyma? |
_________________ "Jeśli nie potrafisz nie pchaj się na afisz" |
|
|
|
 |
|