Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Decyzja o czyszczeniu przepustnicy
Autor Wiadomość
coltjaro 
Mitsumaniak

Auto: colt CJO 1,6 2000r. 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 70
Skąd: Poznan
Wysłany: 24-04-2009, 15:19   [CA1A 1.3] Decyzja o czyszczeniu przepustnicy

Mam wątpliwość - czy powinienem przeczyścić przepustnice - obroty na zimnym 1800, na ciepłym ok.800-850, brak nierównomiernej pracy, po oczyszczeniu sondy lambda spokojniejsze(niższe obroty), ale wcześniej palił olej (niebieski dymek)i został wykonany remont głowicy , wymienione uszczelniacze i wszystkie gumy i czy po tym nie został jakiś niekorzystny osad w przepustnicy czy "się wydmuchał"? :) Dodam że poprzedni właściciel miał niedomkniętą pokrywę filtru powietrza i pewnie trochę brudu się tam dostało.Filtr oczywiście zakupiłem nowy i założyłem prawidłowo.Ruszać?Boje się późniejszych problemów z obrotami ( z ich ustawieniem) :cry: Na 'postoju podczas jazdy" obroty minimalnie opadają że drży misiek.
Ostatnio zmieniony przez karolgt 29-04-2009, 11:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-04-2009, 16:53   

Jak drżenie Ci przeszkadza to podnieś nieco obroty śrubą regulacyjną na przepustnicy. Reszty bym nie ruszał.
 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 11-07-2009, 11:19   

witam a jak niema takiej sruby to co zrobić
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-07-2009, 12:03   

Matejo napisał/a:
witam a jak niema takiej sruby to co zrobić
Musi być.
 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 11-07-2009, 13:11   

a czy mógłbyś jakoś zobrazować gdzie dokładnie jej szukać bo nieznam zabzrdzo sie na tych nazwach czy sformułowaniach np. niewiem co te=o ten silniczek krokowy
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-07-2009, 15:18   

Matejo napisał/a:
czy mógłbyś jakoś zobrazować gdzie dokładnie jej szukać
Na górze przepustnicy pod czarną zaślepką śruba o średnicy ok. 10 mm na wkrętak krzyżakowy zagłębiona w takim kanaliku.
 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 11-07-2009, 20:04   

ok dziekuje zobaczymy czy dam rade znależć ale myśle że tak pozdrówka
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
YoGi 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt 1.3 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Zambrów
Wysłany: 10-08-2009, 14:06   

jesli da sie podniesc to i da sie opuscic?:) po wymiane aparatu zapłonowego gdy jade wcisne sprzegło auto wchodzi na wysokie obroty , jakie nie wiem nie posiadam obrotomierza.... wiem ze posiadam chyba zepsoty silniczek krokowy bo przed wymiana aparatu silnik poprostu falował , juz wolałem te falowanie niz samochod ma chodzic na takich obrotach , idzie je jakos obnizyc?? alboogolna podpowiedz co zrobic?:)
 
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 10-08-2009, 14:44   

Drżenie silnika na wolnych obrotach można czasem zlikwidować poprzez reset i naukę ECU -poczytaj trochę na forum, sporo o tym już było. U mnie pomogło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.