Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Wzrosły obroty a potem nie chciał odpalić
Autor Wiadomość
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 28-07-2009, 19:04   [C52A 1.5] Wzrosły obroty a potem nie chciał odpalić

Witam, mam problem z moim miśkiem, chyba zwariował na stare lata :D Dotychczas za mojej kadencji nie było z nim problemów, a tu stoję sobie na jałowym biegu, nagle coś się głośno zrobiło, patrze na obrotomierz a tam 1,5 tysiąca trzyma! Zero czerwonych kontrolek, tak poprostu skoczyły mu obroty na jałowym, zagsiłam silnik no i już go nie odpaliłam. Po zholowaniu stał całą nockę i rano o dziwo odpalił z bólem, ale znów te wysokie obroty! Na grzaniu miał zawsze misiek 1100 a potem tak 600-700, a teraz kolejno 1600 i 1100 po nagrzaniu, zdecydowanie za wysoko. Ale tej radości z odpalenia go starczyło tylko do kolejnego zgaszenia silnika, jak zajechałam do mechanika i zgasiłam tam autko to później już też nie odpalił... Posprawdzane parę rzeczy, iskra jest, paliwko dochodzi, rozrusznik kręci prawidłowo... Wypieniona kopułka i palec rozdzielacza w nadziei, że to w tym tkwił problem, ale niestety, odpalił 2 razy i później znów klapa, czy mam rozumieć, że on odpala jak ma humor?? :-D A i jak sie go teraz kręci to nie odpala ale czuć bardzo benzynką... Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Czy muszę z miejsca jechać podpinać pod kompa?? :( dzięki z góry za jakąś podpowiedź, pozdrawiam

[ Dodano: 28-07-2009, 21:16 ]
Widzę, że nikt nie ma pomysłu... Został podpięty kabelek z diodą, tyle, że nie mogę nic odczytać , ponieważ zamiast wybłyskać jakiś błąd, dioda miga cały czas krótkim sygnałem... co to znaczy?? :/ czekam z nadzieją na jakieś sugestie... :(

[ Dodano: 28-07-2009, 21:39 ]
Dobra, wyczytałam właśnie, że to miganie to jest kod 9, czyli seria zapętlających się dziewiątek, których nie rozróżnię, a kod 9 oznacza, że wszystko jest w porządku, dziwne, bo NIE JEST W PORZĄDKU! :-D widzę, że sama odpowiadam sobie na swoje posty... :-D niech ktoś się zlituje... :-P
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 30-07-2009, 20:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-07-2009, 15:44   

Czy kondensatory w ECU były wymieniane?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-07-2009, 20:09   

avangarda lampka od silnika Check Engine świeci się cały czas?
Prawdopodobnie
Owczar napisał/a:
kondensatory w ECU
albo aparat zapłonowy.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 30-07-2009, 22:04   

Owczar - nie, kondensatory nie byly wymieniane. Hubeeert - CE wogole się nie świeci! I tak jak mowiłam, dioda nie wymrugała żadnego błędu... Dziś rano z wielkim oporem zapalił, więc korzystając z tej chwili szczęścia podstawiłam go do mechanika. I nic jeszcze nie wiem, ale co do aparatu zpałonowego to byłoby dziwne dość, skoro raz pali a raz nie pali.. Aaa i dalej po odpaleniu dziś 1.5 tysiąca obrotów i czuć benzynkę bardzo... :(
_________________
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-07-2009, 22:07   

Może zajrzyjcie do przepustnicy ? :)
Ewentualnie może lambda do sprawdzenia.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-07-2009, 22:13   

avangarda napisał/a:
Aaa i dalej po odpaleniu dziś 1.5 tysiąca obrotów i czuć benzynkę bardzo...

Przelewa - może czujnik temperatury?
Kondensatory i tak do wymiany.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 30-07-2009, 22:14   

Przepustnica wyczyszczona, sonda lambda nie ma wpływu na zapalanie silnika... :/

[ Dodano: 30-07-2009, 22:18 ]
Hubeert ale czujnik temperatury czego? I gdzie właściwie miś ma komputerek??

[ Dodano: 30-07-2009, 22:24 ]
Dobra, domyślam się, że chodzi o czujnik temp. silnika, ale jak może być walnięty skoro dioda nie wyświetla błędów...? A I ponawiam pytanko o umiejscowienie komputerka w misiu... ;)
_________________
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-07-2009, 23:45   

avangarda napisał/a:
Dobra, domyślam się, że chodzi o czujnik temp. silnika, ale jak może być walnięty skoro dioda nie wyświetla błędów...?
Może tak być. Czujnik sprawdzisz omomierzem.
avangarda napisał/a:
A I ponawiam pytanko o umiejscowienie komputerka w misiu...
Pod deską rozdzielczą na prawym przednim słupku (w kabinie oczywiście :D ).
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 02-08-2009, 23:52   

Nowe fakty, misiek pali już od ręki i wogóle byłoby ok, tylko ze teraz jak już wszystko jest niby w porządku to czasem w czasie jazdy zaświeca mu sie CE...! Wcześniej jak sie psuł to nie migało błędów, a teraz jak jeździ to mruga błąd 21... Czy to czujnik temp. chłodziwa?? I jeśli tak to który do wymiany bo tam są takie dwa z tego co widziałam, jeden większy, drugi mniejszy... ??

[ Dodano: 04-08-2009, 00:03 ]
Zamykam temat, miś chodzi już, wymieniony czujnik temp. chłodziwa, jest ok :) dzięki za rady, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 03-08-2009, 00:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
damian2Zabrze 
Nowy Forumowicz


Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: zabrze
Wysłany: 04-08-2009, 00:13   

witam,a ten czujnik to był jednowtykowy czy dwuwtykowy?
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 04-08-2009, 10:14   

damian2Zabrze są tam dwa czujniki, u mnie padł ten dwuwtykowy ;)
_________________
 
 
 
kamil0810 
Forumowicz

Auto: colt 1.3 12v 90r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 42
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-08-2009, 12:14   

jeden czujnik będzie od temperatury drugi z tego co wiem jest od wskażnika temperatury i ten pierwszy jest dwu pinowy
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 05-08-2009, 23:01   

czujnik temperatury jest na dwa piny, a ten od wskaźnika jest jednopinowy... ;) przynajmniej w colcie glxi o silniku 4g15...
_________________
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-08-2009, 02:23   

avangarda napisał/a:
Zamykam temat, miś chodzi już, wymieniony czujnik temp. chłodziwa, jest ok dzięki za rady, pozdrawiam

Cieszymy się, ale... zmień kondensatory w ECU - to jest coś co MUSISZ zrobić.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
DEDOOR
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2009, 02:40   

Cieszymy się, ale... zmień kondensatory w ECU - to jest coś co MUSISZ zrobić.[/quote]


Jest ktos na forum co sie zamuje takimi kondensatorami?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.