 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Budowa bębna hamulcowego |
Autor |
Wiadomość |
bucken
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 98r
Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 12 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-08-2009, 10:54 Budowa bębna hamulcowego
|
|
|
Witam,
Czy ktoś mógłby z łaski swojej wkleić mi wnętrze bębna hamulcowego, albo jakieś rysunki techniczne co gdzie powinno się znaleść? Mam carisme 98 GDI. Zabrałem się za wymianę okładzin z tyłu i została mi jedna sprężynka ;P a za cholere nie mogę jej nigdzie dopasować. Żeby nie było drugie koło jeszcze jest nie rozebrane, bo nie mogę zdjąć bębna, tak więc nie mam możliwości porównania lewej i prawej strony. Z góry dzięki ; ) |
_________________
 |
|
|
|
 |
maniak30
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 177 Skąd: czestochowa
|
|
|
|
 |
bucken
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 98r
Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 12 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-08-2009, 22:37
|
|
|
A ot tak napiszę jak to się skończyło. Otóż, po otwarciu drugiego bębna moim oczom ukazało się pole rdzy ;P Tak czy siak cylinderek był nieszczelny, i tym sposobem mam nowe cylinderki, szczęki i bębenki , zostało mi do odkrycia tylko jedno czemuż to na hamowni na stacji diagnostycznej przednie prawe koło hamuje mi później, aż o 15%, w stosunku do drugiego. Pozdrawiam i dziękuje ; ) |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|