Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 22-11-2009, 15:36   [E33A 2.0] Nierówna praca silnika

Witam szanownych klubowiczów.
Jest kilka postów na forum o nierównej pracy silnika na wysokich obrotach. W moim przypadku jest na odwrót. Na wysokich obrotach silnik pracuje bardzo ładnie i równo a za to na niskich rzuca nim aż cała buda się trzęsie. Jest to najbardziej odczuwalne na ssaniu (1500 obr) i w pozycji D (drive) z wciśniętym hamulcem. Nadmienię tylko że był samochód u mechanika zajmujący się tylko i wyłącznie samochodami marki Mitsubishi który wymienił mi poduszki (przednią i tylną) sprawdził wszystkie ustawienia (komputera i czujników) i stwierdził że wszystko jest ok, a silnik jak trząsł tak trzęsie. Zwracam się więc z gorącą prośbą o pomoc. Może ktoś też miał taki przypadek i wie co może być tego przyczyną.
Dodam jeszcze że samochód przeszedł gruntowny remont AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW.
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 22-11-2009, 20:49   

Przy nierównej pracy na niskich obrotach, na początek sprawdzenie ustawienia rozrządu i balansów a następnie zapłon. Przy wymianie pompy ustawiłem rozrząd w/g instrukcji a nie jak fachowcy :axe: wcześniej grzebiący w samochodzie i dopiero teraz wiem co to jest silnik z wałkami balansowymi.
_________________
E33 1991
EA5W 1997
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-11-2009, 21:50   

Może nie masz paska balansowego ?
Na niskich będzie Ci rzucać całą budą a na wysokich nie będzie to zbyt odczuwalne.
Jak masz ochotę to mogę rzucić na to okiem w wolnej chwili ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 29-11-2009, 15:07   [E33A 2.0]

Po kolejnej wizycie u mechanika i sprawdzeniu ustawienia rozrządu, wałków balansowych i zapłonu po prostu zrezygnował z dalszych poszukiwań problemu i się poddał. Jedyny ratunek jaki mi pozostał to doświadczenie posiadaczy Galantów. Ponieważ największe drgania występują na zimnym silniku (aż cała buda lata !!!). Mam w związku z tym małe pytanie. Jaką rolę spełnia czujnik temperatury silnika, czy czasem jest on odpowiedzialny za przestawienie zapłonu na zimnym silniku ?
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.