Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Problemy z odpaleniem na zimnym silniku
Autor Wiadomość
Polahire 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2012, 20:07   [EA6A/W 2.0TD] Problemy z odpaleniem na zimnym silniku

Witam serdecznie po raz pierwszy :-)

Chciałbym zaczerpnąć porady mianowicie mam problem z Galantem 2.0 TD 1999r.
Problem jak w temacie . Brak błędu z komputera . Stało się to , iż niedawno w mroźny dzień jadąc samochód przestawał reagować na gaz i się wyłączył silnik udało się go uruchomić i od tego czasu na zimnym silniku nie mogę prawie zapalić auta . Proszę o poradę co może dolegać galancikowi .Pozdrawiam
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6100
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-02-2012, 20:10   

Wymien filtr paliwa , obstawiam że wytrąciła sie parafina .
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 16-02-2012, 20:13   

Filtr wymień, Świece Żarowe sprawdź czy działają...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Polahire 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2012, 20:15   

wymieniłem filtr , świece sprawne , wszystkie czujniki sprawdziłem i nadal coś go boli na ciepłym silniku pali na "dotyk" ...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-02-2012, 20:20   

Sprawdzić nastawe kąta wtrysku
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Polahire 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2012, 20:23   

Chętnie bym sprawdził ale sam tego nie uczynię bo nie mam możliwości , tylko zastanawia mnie to czy tak samoczynnie się przestawiło .
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-02-2012, 20:24   

Polahire napisał/a:
świece sprawne ,

Jak sprawdzałeś świece ?

[ Dodano: 16-02-2012, 20:26 ]
Polahire napisał/a:
Chętnie bym sprawdził ale sam tego nie uczynię bo nie mam możliwości , tylko zastanawia mnie to czy tak samoczynnie się przestawiło

Zostaw kąt wtrysku mało realne żeby się przestawił
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Polahire 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2012, 20:32   

raczej prawidłowo mierząc impedancję ;-) nawet podłączyłem pod akumulator i robiły się czerwone - świece na pewno grzeją -
tak a propos zauważyłem , iż nie zwiększają się obroty na zimnym silniku jak się uda zapalić - brak "ssania"
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2012, 20:34   

Paliwa dolewałeś albo jakiegoś środka?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-02-2012, 20:35   

Cytat:
nie zwiększają się obroty na zimnym silniku jak się uda zapalić - brak "ssania"

Jakie masz obroty na zimnym silniku ?
Sprawdz bezpiecznik świec żarowych ,ale najpierw po przekręceniu stacyjki sprawdz czy prąd dochodzi do listwy zasilającej świece żarowe
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Polahire 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2012, 20:38   

paliwo raczej ok nic nie dolewałem , obroty na poziomie 800-900
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2012, 20:39   

Ile masz teraz stopni na zewnątrz i ile masz paliwa w zbiorniku?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Polahire 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2012, 20:40   

napięcie dochodzi przekaźnik działa prawidłowo
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
  Wysłany: 16-02-2012, 20:41   

Polahire napisał/a:
obroty na poziomie 800-900

Takie same mam obroty jak pisałem wcześniej listwa zasilająca !!!!!

Przypadkiem paliwo Ci się nie cofa
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
Ostatnio zmieniony przez milo 16-02-2012, 20:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Polahire 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2012, 20:44   

teraz stoi w garażu - na razie nim nie jeżdżę - w garażu odpala ale też dłuższą chwilę musi kręcić rozrusznik - temp . około 15 st.C jak na mrozie około - 10 nie chciał odpalać to przesiadłem się na drugie auto - chyba będę musiał go zaprowadzić do jakiegoś warsztatu choć przyznaję iż chciałem sam dojść co go boli
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.