Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia automat, przełącznik eco/pwr,
Autor Wiadomość
James
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2009, 12:46   Skrzynia automat, przełącznik eco/pwr,

Cześć,
wczoraj po kilku miesiącach generalki silnika odebrałem swoje 3000GT [1994r.] z warsztatu.
Problemy do rozwiązania:

1. Niestety brakuje w nim lub przełącznika do skrzyni, a raczej jest on popsuty. Czy macie może wiedzę, jak on działa tzn. jakie kabelki do niego dochodzą i na jakiej zasadzie działa ten przycisk tzn. czy daje tylko raz sygnał do sterownika skrzyni podczas przełącznika, czy też daje ciągły sygnał. A może macie taki przełącznik (najlepiej w Wa-wie):) na zbyciu:)?

2. W jaki sposób sprawdzić poziom oleju w skrzyni automatycznej oraz jaki on powinien być?

3. Gdzie jest umieszczony sterownik skrzyni automatycznej, ponieważ chciałbym go sprawdzić pod kątem nie wylania kondensatorów?

4. Obroty: Podczas pozycji N lub P w skrzyni obroty są idealne, naprawdę zero jakiś falowań. Niestety sytuacja się zmienia podczas, gdy włącze D, ruszę i się zatrzymam [noga na hamulcu, D włączone], wtedy samochód gaśnie tzn. jakby nie trzymał obrotów? Co to może być i co sprawdzić, aby wyleczyć 3kGT?

5. A teraz najbardziej skomplikowane pytanie: Jak dobrać się do żarówek kierunkowskazów, ponieważ chcę je wymienić na żółte diody? Wiecie może jak wygląda żarówka w oryginale do kierunkowskazów, bo chciałbym dzisiaj zamówić na allegro diodowe i chciałbym, aby pasowała do oryginalnego mocowania.

Z góry dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi, jak wyleczyć moje 3kGT.

Pozdrawiam,
James
 
 
Yanko
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2009, 21:32   

Witam..... na tym forum jest zakładka "szukaj", mówię Ci, super sprawa. Napewno chodzi Ci o manual do Twojego miśka, tam to powinno być. Ja stamtąd brałem do swojego :oops:
 
 
James
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2009, 10:31   

Witaj Yanko. Manual mam, ale w nim nie ma wszystkiego. Jeżeli ktoś może mi pomóc i odpowiedzieć na w/w pytania, będę wdzięczny.
 
 
gryzon 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-08-2009, 15:08   

Poziom oleju w skrzyni sprawdzasz na rozgrzanym silniku na biegi N,
Sterownik od Skrzyni biegów masz pod podłokietnikiem . na 99% to ten :oops:
 
 
 
Yanko
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2009, 15:35   

Po bardzo pobieżnym sprawdzeniu, znalazłem wszystko w 3_96C.pdf i 3_96E.pdf, nie mam zielonego pojęcia skąd je mam. Szukaj na sieci tego pliku, jak nie znajdziesz to mogę Ci go przesłać na priva, tylko go podaj, bo nigdzie nie mogę go znaleźć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.