 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Jak się dostać do tunelu środkowego? |
Autor |
Wiadomość |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 03-12-2010, 22:32 [Cari 1.8 GDI] Jak się dostać do tunelu środkowego?
|
|
|
Czy ktoś może przerabiał temat rozbiórki centralnej części panelu środkowego? Mam problem z automatyczną skrzynią i póki co podejrzewam sterownik tejże o jakieś fochy. Chciałbym go podmienić na inny egzemplarz i zobaczyć czy problem nadal występuje, ale trochę się boję rozbiórki centralnej części panelu. Z rysunków w CAPSie i manualu wynika, że ten sterownik znajduje się pod deską rozdzielczą gdzieś na wysokości dźwigni zmiany biegów. Jak się tam dostać w miarę najłatwiej? Manual pokazuje rozbiórkę prawie całości poczynając od dźwigni otwierania maski przez osłonę pod kierownicą itd. Czy to rzeczywiście jedyny sposób? Nie da się tam jakoś szybciej dostać? |
_________________
Piszę poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-12-2010, 22:44
|
|
|
Zacznij od demontażu bocznej osłony kokpitu środkowego, jest przykrecona chyba na 4 śrubki, spróbuj wpierw to zrobić od strony pasażera, jezeli będziesz miał już podejście do komputera skrzyni z jednej strony to zrób tak samo od strony kierowcy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 03-12-2010, 22:47
|
|
|
Ok, dzięki. Mam nadzieję, że się uda i że to sterownik rzeczywiście jest winowajcą.
Edit:
Jeszcze jedno - czy wymiana samego sterownika jest możliwa czy trzeba coś jeszcze wymienić jak w przypadku sterownika silnika i immobilisera? |
_________________
Piszę poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-12-2010, 08:47
|
|
|
Jeżeli będzie to ten sam sterownik, to raczej nic innego nie trzeba wymieniac. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
|
|
|
 |
|
|