Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
14-10-2009, 18:38
[EAx 97-04] 2,5 l v6 SE Śrem/Poznań
Autor Wiadomość
hosaka 
Nowy Forumowicz

Auto: Shogum mk3 3,2 did long
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 25
Skąd: obecnie Glasgow
Wysłany: 25-08-2009, 09:59   [EAx 97-04] 2,5 l v6 SE Śrem/Poznań

Opisy dość lakoniczne ale pytanie podstawowe, to czy to w ogóle sport?? wszelkie komentarze mile widziane, bo autor już mocno skołowany :roll:
http://otomoto.pl/mitsubi...n-C9678525.html
http://img195.imageshack.us/i/c96785251.jpg/
http://img528.imageshack.us/i/c96785252.jpg/
http://img523.imageshack.us/i/c96785253.jpg/
Cena (brutto):

14 500 PLN / 3 523 EUR (do negocjacji)

Typ:

Kombi
Informacje:

Rok produkcji: 1997, Data rejestracji: 08/2007, Przegląd: 07/2010, Ubezpieczenie: 01/2010, 169 624 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 163 KM (120 kW), Pojemność skokowa: 2500 cm3, benzyna, srebrny, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, welurowa tapicerka, tempomat, światła przeciwmgielne, przyciemniane szyby, pod. przednia szyba
Dodatkowe informacje:

sprowadzony, bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce
Opis pojazdu:

Autko w Polsce od 2007. Jestem drugim właścicielem w kraju. Auto zadbane W bdb stanie technicznym. Po wymianie rozrządu i sprzęgła (koszt ok 3000zl na co mam faktury) poza tym nie dawno zrobiona klima, wysprzęglik oraz przegub. Auto nie wymaga żadnego nakładu finansowego! Aktualnie założony stożkowy filtr powietrza ale posiadam także oryginalny który dodaje do auta, tłumik końcowy zmieniony na przelotowy ale nie hałasuje jak traktor, miło mruczy:) Cena auta dotyczy samochodu na kolach stalowych z oponami zimowymi. Cena autka z alu + 2,500
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 25-08-2009, 10:27   

Sport Edition ma tapicerke w kwadraciki. Taka jak tam jest w zwyklej wersji. Na moj gust auto ma zderzak przedni od sporta i malowanie progi na srebrno + konsola centralna w srodku
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
misza116 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 638
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-08-2009, 11:21   

To ja pomarudze troche offtopic.....Ale dlaczego niektorzy dostaja dosc stanowcze ostrzezenia juz pod rugim nowym poscie dotyczacym szukania auta nie scalonym z poprzednim, a tutaj widze siodmy nowy post (!) ? ;P

Pisze tutaj, bo moze nie rozumiem ktorejs z zasad pisania watkow tutaj, i szumie niepotrzebnie :P
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-08-2009, 11:22   

A ja dodam od siebie, że nawet jeśli to sport to ja bym na niego nawet nie zwrócił uwagi. Padł ofiarą tuningu. Tak zamontowany stożek tylko zmniejsza moc, a nawet żywotność silnika. Było o tym nie dawno w dziale EA. Poza tym ten wydech... Niedawno wymieniał przegób. Obawiam się, że tym autem jeździł jakiś młody kierowca. Takie szczegółyh są ważne, a cena za ten rok według mnie też wygórowana.

A i z tegom co wiem, to SE miały czarną deskę...

[ Dodano: 25-08-2009, 11:25 ]
misza116, rozumiem pytanie. Ostatnio zmieniły się troszkę zasady na tym podforum.
Uznaliśmy, że taki sposób zamieszczania tematów z opisem auta w temacie, ułatwi potem innym wyszukanie oferty którą np są zainteresowani.
Zamieszczanie wszystkich aut w jednym też jest dopuszczalne. Ale zauważyłem, że jak ktoś wrzuci np 3 auta to potem nie waidomo o którym mowa.

Ale tak czy inaczej napisałem PW do Hosaki, aby zbastował z tempem zakładania nowych topiców.
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 25-08-2009, 11:51   

Na 100% nie jest to SE tak jak mówią przedmówcy,co mogę dodać to liczniki w 2.5 SE były ze skala do 260km/h i z tego co zauważyłem to grill i kierunki nie są ori,w dodatku prawa strona w rożnych odcieniach :)
Konsola środkowa powinna być raczej w karbonie a nie srebrna.
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 25-08-2009, 11:58   

SE najczesciej mial carbon ale rzadko tez bywaly srebrne
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 25-08-2009, 19:17   

sampler napisał/a:
SE najczesciej mial carbon ale rzadko tez bywaly srebrne


Raczej zawsze byly srebrne
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-08-2009, 19:28   

5eba niestety się mylisz...
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 25-08-2009, 20:28   

5eba napisał/a:
Raczej zawsze byly srebrne

raczej nie .

jestem dowodem ,ze w SE raczej nie zawsze byly srebrne .
u mnie carbon
 
 
Aleksander 
Nowy Forumowicz

Auto: Misiek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 27
Skąd: Wschowa
Wysłany: 25-08-2009, 21:47   

Edit=Aleksander, jeśli Ci się coś nie podoba, nie musisz odpowiadać. Już napisałem do tego użytkownika. Tego typu komentarze nie są potrzebne.

Co do karbonu i srebra to tak:

karbon wystepowal w Galantach SE przedliftingowych zas srebrne pulpity byly w SE po liftingu!
Ostatnio zmieniony przez Owczar 25-08-2009, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hosaka 
Nowy Forumowicz

Auto: Shogum mk3 3,2 did long
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 25
Skąd: obecnie Glasgow
Wysłany: 26-08-2009, 10:32   

heh, no to tego odpuszczam, z tego co mówicie, to spore ryzyko,że ktoś szalał autkiem, a jak coś mu przestało pasować, to "usportowił" i sprzedaje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.