Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sigma 4x4
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-08-2009, 01:22   Sigma 4x4

Wracając do domu ok. godziny temu widziałem i zastanawiam się, czy to sticker-tuning, czy faktycznie było to 4x4. Sigma Wagon na warszawskich blachach.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2009, 08:14   

Bartek, jestes starą wygą forumową a jeszcze takie pytania zadajesz :mrgreen: Nigdy nie było Sigmy 4x4 nawet jednej sztuki fabrycznie wyprodukowanej, a jeśli coś takiego widziałeś to albo dałeś się nabrać albo faktycznie coś takiego ktoś zrobił ale to już był by kosmos i nie wyobrażalna kasa zwłaszcza w kombi gdzie buda musiała by być cała cięta i przerabiana cała płyta podłogowa , a tak a propos po czym to wnioskowałeś ze mogło być to 4x4?????
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 27-08-2009, 08:16   

Raczej to "tjuning". Jeśli było 4WD to tylko w wersjach sedan i to w Japonii. Malutki napis na grillu FULL TIME 4WD. Niestety nie było nam dane...gdyby były w wersji LHD to podejrzewam że taką bym kupił :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-08-2009, 09:49   

kosior1975, wiedziałem, że mnie zbesztacie ;)

Po czym - nie mielił kołami na mokrym (ale fakt, że odpychał się nierewelacyjnie - bardzo szybko zobaczyłem znaczek
lukasz12 napisał/a:
FULL TIME 4WD

najpierw na drzwiach przednich ponad listwą, a później malutki w grillu..... Generalnie body kojarzące się z Sigmą, ale ekspertem od Sigm nie jestem, więc się pytam bardziej obeznanych

[ Dodano: 27-08-2009, 09:50 ]
Legnum LHD też z fabryki nie było nam dane, a jednak ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 27-08-2009, 09:57   

Wątpliwe, tym bardziej że to kombi. Kombi produkowane w Australii, mimo że było także oferowane na rynku japońskim (czytaj: wymagającm) to oni tam nawet nie dawali silnika 24V tylko zwykła 3.0 12V SOHC. A sedany które produkowali w Japonii miały właściwie tylko silniki 24V: 2.0 SOHC (początkowo 125 km 12V i 144 km 24v) i 2.5 DOHC 175 km (ten co w Galancie 4x4 E88A) i 3.0 DOHC 210 km - ten co w 3000GT
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 27-08-2009, 15:45   

mhm - może to było diamante - przerobione na kombp :P :D bo nie mam pomysłu na cośinnego - albo karoseria podmieniona :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2009, 16:20   

No a ja to potwierdzam, widziałem raz sedana lecz nie wiem jaki miał znak diamante czy sigma. Na pewno było 4x4 bo stał w komisie i go sobie oglądałem. Także nie negujcie chłopaki, nie negujcie. Piszę oglądałem nie patrzyłem na znaczek.

EDIT.Było to Diamante.

A tu do poczytania:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Diamante
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 28-08-2009, 00:32   

VirMan napisał/a:
mhm - może to było diamante - przerobione na kombp :P :D bo nie mam pomysłu na cośinnego - albo karoseria podmieniona :)


Albo to było AŁDI A4 1.9 TDI bo to mój ulubiony model i silnik...

a tak na serio Diamante - niższy dach,brak ramek i brak szybek w słupkach
Sigma - ramki i wyższy dach
Diamante Wagon = Sigma Kombi - jedna i ta sama karoseria i w sumie oparta na sedanie w przedniej części (te same drzwi, maska, błotniki itd)
Wg mnie podniecamy się tym że sobie ktoś do kombi dał naklejki i robimy z tego dyskusje na kilka stron ;)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2009, 07:19   

Bartek, nikt Ciebie tu nie beszta :mrgreen: po porostu jest to praktycznie nie możliwe by w wersji kombi był napęd na 4 kola , zrobienie czegoś takiego to naprawdę trzeba mieć wiedzę i warsztat taki jak nie raz się ogląda na discovery programy gdzie budują samochody ale tam auta kosztują po 100 000$ najmniej tak wiec uważam ze musiał by być prawdziwy desperat z grubym portfelem i maniak akurat sigmy żeby coś takiego zrobić to jest praca na kilka dobrych miesięcy i to dla całego sztabu ludzi by sigmę zrobić na 4x4
A co do sigmy sedan autoR, to na pewno nie była to z napędem na 4 kola tylko ze skrętnymi 4 kolami taką sigmę ma choćby lukasz12, i kończymy te wywody bo żółte ludziki się wkurza i zamkną forum :partyman: :iroc:
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 28-08-2009, 08:37   

Co do Sigmy z napędem 4x4 - w Europie było tylko 4WS ale w Japonii była 4WD też. Zarówno Sigma jak i Diamante. Jak komuś chce się grzebać to wystarczy poszukać w CAPS z Japonii. Oznaczenie modelu to F25A i F27A (2.5 i 3.0 odpowiednio)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2009, 22:37   

kosior1975 napisał/a:
Bartek, nikt Ciebie tu nie beszta :mrgreen: po porostu jest to praktycznie nie możliwe by w wersji kombi był napęd na 4 kola , zrobienie czegoś takiego to naprawdę trzeba mieć wiedzę i warsztat taki jak nie raz się ogląda na discovery programy gdzie budują samochody ale tam auta kosztują po 100 000$ najmniej tak wiec uważam ze musiał by być prawdziwy desperat z grubym portfelem i maniak akurat sigmy żeby coś takiego zrobić to jest praca na kilka dobrych miesięcy i to dla całego sztabu ludzi by sigmę zrobić na 4x4
A co do sigmy sedan autoR, to na pewno nie była to z napędem na 4 kola tylko ze skrętnymi 4 kolami taką sigmę ma choćby lukasz12, i kończymy te wywody bo żółte ludziki się wkurza i zamkną forum :partyman: :iroc:


Zrobiłem i to niejedno auto przerabiając je z FWD na AWD i wiem coś o takich przeróbkach.
Nie musisz oglądać tego na Discovery, nie musisz mieć 100000$ - zapraszam do Lublina :wink: .
Wiem co widziałem i nie wykluczone że byla to jakaś przeróbka.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29-08-2009, 13:39   

HA! wiedzuałem :) - łukasz - chyba wygrałem jednak zakład :D - da sięzrobić i w normlnych warunkach i chyba działa :) - sary temat :P - no nic - ja mam w planach hybrydkęzrobić - tylną oś napędzić elektrykiem z dwóch priusów , to da całkiem fajnego kopa no i spalanie spadnie jak zrie regeneracyjne hamowanko :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2009, 18:35   

autoR, czy potrafisz dokładnie czytać? :twisted: jeszcze raz wiec napisze ze sigma kombi to nie jest to samo co sedan jest zupełnie inna płyta podłogowa, sedan ma nie zależne zawieszenie i owszem sedana można przerobić na 4x4 ale nie kombi trzeba by podłogę ciąć i przerabiać cały tył !!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: 29-08-2009, 18:36 ]
lukasz12, ale Ty mówisz wciąż o sigmach sedan prawda????????
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2009, 19:32   

Kosior a Ty umiesz :evil:
Mówię, że się da i tyle, i nie przeszkadza mi podłoga. Proszę, dla chcącego i potrafiącego nic trudnego. Czasami może ograniczać nas budżet :wink:

Jak chcesz to mogę napisać Ci listę części do takiej konwersji cobyś wiedział co zamawiać.
Takie konwersje robione w w Galantach EA,Civicach 92-95 i w różnych nadwoziach (coupe, hatch.,sedan). Kolega pod Rzeszowem dał radę sobie z coltem CAO, ktory rowniez wymaga przerabiania podlogi.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 29-08-2009, 20:43   

autoR napisał/a:
Kolega pod Rzeszowem dał radę sobie z coltem CAO, ktory rowniez wymaga przerabiania podlogi.

masz na mysli colta z silnikiem z twojego EVO II??? Widzialem na własne oczy, potwierdzam. Jeżdzi to świetnie.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.