 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pomocy moja Carisma pali tylko na dwa gary |
Autor |
Wiadomość |
jwin5
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 8 Skąd: Göteborg
|
Wysłany: 27-08-2009, 21:29 Pomocy moja Carisma pali tylko na dwa gary
|
|
|
Witam.Pomozcie prosze.
Po wymianie paska i zaworow zaczela sie dziwnie zachowywac-zapala od reki ale nie trzyma obrotow i gasnie.Ponadto czasami zaskoczy na wszystkie gary a tak chodzi tylko na 2 i 3.Czyscilem przepustnice i krokowy-nic nie pomoglo.Caly czas mruga lampka chek engine.
Nie wiem co z tym fantem zrobic?
Silnik 1,8 GDI
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 27-08-2009, 21:31
|
|
|
Paska rozrządu, czy jakiego?
Jeżeli rozrząd, to koniecznie sprawdzić, czy nie przeskoczył o kilka zębów przy wymianie.
Co to znaczy "wymianie zaworów" masz na myśli regulację? |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
jwin5
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 8 Skąd: Göteborg
|
Wysłany: 27-08-2009, 21:33
|
|
|
Byla wymiana paska rozrzadu i wymiana zaworow na nowe sam nie wiem po co |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2009, 23:05
|
|
|
no na komputer jedz to ci powiedza co mówi lamka CE bedzie łatwiej. pewnie cos z tymi zaworami nie tak, a po co była wymiana ?? |
|
|
|
 |
|
|