Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] niższe sprężyny + oryginalne amortyzatory
Autor Wiadomość
erich87 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.6 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 15
Skąd: Zabrze
Wysłany: 26-08-2009, 10:59   [CA4A 1.6] niższe sprężyny + oryginalne amortyzatory

bede wymieniac amortyzatory i spręzyny z przodu. Auto ogolnie obniżone kupilem a o ile to pojecia nie mam. wiec chce kupic 4 spezyny obnizające do -40 i oryginalne amorki. ogolnie zaznaczam ze mam bardzo ograniczone fundusze wiec narazie tylko wymienie przod (tyl siedzi nisko wiec nie powinno najgorzej wyglądac bynajmniej narazie) . myslalem o tych sprezynach MTS-Technik
http://allegro.pl/item714..._96_od_mts.html co o nich sądzicie ? i jakie amorki nie drogie do nich polecacie. może te oto
http://moto.allegro.pl/it...olt_lancer.html są nie drogie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-08-2009, 16:29   

Dołóż parę pln i kup amortyzatory Kayaba. Szczególnie do krótszych sprężyn.
 
 
erich87 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.6 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 15
Skąd: Zabrze
Wysłany: 27-08-2009, 00:18   

a olejowe mogą być ?
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 27-08-2009, 00:42   

Mogą ale gazówki byłyby lepsze.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 27-08-2009, 01:09   

londolut napisał/a:
Mogą ale gazówki byłyby lepsze.

a własciwie to dlaczego???
Moze własnie olejowe zniwelowałyby delikatnie twardość na obnizonym zawiasie.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-08-2009, 01:31   

rosomak1983 napisał/a:
londolut napisał/a:
Mogą ale gazówki byłyby lepsze.

a własciwie to dlaczego???

Z prostej przyczyny. „Gazowe” sa po prostu czulsze i znacznie szybciej reaguja na skoki zawieszenia.
Przy krótkiej, twardej sprężynie ta szybkość jest bardzo wskazana.

Co do tego "niwelowania twardosci", to troche tak jakbys chcac zagotowac wode wrzucal kostki lodu, zeby ilosc pary zniwelowac... czyli ogolnie bez sensu.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 27-08-2009, 02:04   

Sens jest taki chciałbym otrzymać niższy ośrodek cieżkości na nie do końca twardym zawiasie. Wolałbym troszke komfortu pozostawić o ile to mozliwe...
Teraz wydaje mi sie ze na tych dziurach nie jest za wygodnie... ale jak obniże zawias to dopiero bedzie :P
W kazdym razie twardosć nie wyklucza wygody. Wiem ze tak np w EVO chyba 7 jest bardzo twarde ale i komfortowe.... Ale to pewnie kwestia zawieszenia bardziej, nijak majaca sie do mojej poczciwej zawiechy w CBO...
Reasumujac tragicznie sie jeżdzi w Polsce na obniżonym zawiasie czy nie jest żle????

[ Dodano: 27-08-2009, 02:07 ]
mkm napisał/a:
chcac zagotowac wode wrzucal kostki lodu, zeby ilosc pary zniwelowac... czyli ogolnie bez sensu.

dlaczego bez sensu??? Mozna tego łatwo dokonać zeby woda nie parowala w temp wrzenia i nie trza lodu :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-08-2009, 16:17   

rosomak1983 napisał/a:
Reasumujac tragicznie sie jeżdzi w Polsce na obniżonym zawiasie czy nie jest żle????
Ogólnie tragicznie się jeździ po naszych bezdrożach, ale coraz więcej dróg remontują, więc jest nadzieja. Z drugiej strony w moich okolicach wyremontowano kilkukilometrowy odcinek drogi krajowej (czyli wysokiej kategorii), a i tak jadąc po niej moim Galem na sprężynach -30 mm Eibach i nieco zużytych fabrycznych amorkach Bilstein'a czuję non stop jakieś "hopki". Porażka...
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-08-2009, 21:20   

Jeśli obniżysz zawias i będzie miękki to prędzej będą obcierać koła o nadkola, lub podwozie na wertepach wyda niemiły odgłos o asfalt.
Hugo napisał/a:
ale coraz więcej dróg remontują, więc jest nadzieja

pytanie jak remontują? Czy polskie autostrady mają lepszą nawierzchnie niż niemiecki? a są częściej remontowane...
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 28-08-2009, 01:29   

Hugo, kupiłes juz z obniżonym zawiasem??? I pytanie drugie skoro tak tragicznie czemu kazde twoje auto jest obniżone :D ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-08-2009, 18:33   

rosomak1983 napisał/a:
Hugo, kupiłes juz z obniżonym zawiasem???
Tak.
rosomak1983 napisał/a:
skoro tak tragicznie czemu kazde twoje auto jest obniżone???
Bo to podstawa żeby auto mi się podobało :D . Jak nie jest obniżone to każde jest ohydne :wink:
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-08-2009, 10:42   

Hugo napisał/a:
Jak nie jest obniżone to każde jest ohydne :wink:


popieram :D
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.