Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:17 |
Kilka pytan o Airtrek - R 2.0T 2003 |
Autor |
Wiadomość |
squbel
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsu Airtrek 2.0T 2003
Kraj/Country: New Zeland
Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: Obecnie NZ
|
Wysłany: 30-08-2009, 08:53 Kilka pytan o Airtrek - R 2.0T 2003
|
|
|
Witam,
Kilka dni temu zakupilem uzywanego Mitsu Airtrek 2.0T ('03) automat Tiptornic - jest to import z Japonii i na liczniku ma juz 93k km. Auto kupione zostalo u dilera uzywanych importowanych aut (tutaj w Nowej Zelandii handel aut wyglada bardzo po amerykansku, czyli zadnego zaufania do sprzedawcy miec nie mozna) dlatego brak mi rzetelnej historii samochodu, instrukcji itp.
Stad tez mam nastepujace pytania:
- czy ktos ma namiary na polska lub angielska instrukcje do Airtreka/Outlandera I ?
- co ile km nalezy zmieniac pasek rozrzadu? (zakladam ze w 4G63T jest pasek? moje poprzednie auta mialy lancuchy)
- co ile km nalezy zmieniac olej, filtr oleju itp?
- czy jest jakis filtr paliwa ktory trzeba zmieniac?
- gdzie pod maska moge odczytac poziom oleju skrzyni biegow?
- czy to prawda ze wersja z rynku japonskiego ma 240 a nie 202 bhp?
- czy warto wymieniac orginalny filtr powietrza na K&N ?
- czy ktos bawil sie w tuningowanie silnika 2.0T - jakie proste zabiegi sa polecane? Gdzies na necie widzialem zdjecia niestandartowych przwodow pomiedzy Turbo chyba a intercoolerem?
Prosze pisac jesli ktos zna odpowiedz na ktorekolwiek pytanie. |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 30-08-2009, 10:08
|
|
|
Ile taka używka kosztuje w Nowej Zelandii? |
|
|
|
 |
squbel
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsu Airtrek 2.0T 2003
Kraj/Country: New Zeland
Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: Obecnie NZ
|
Wysłany: 30-08-2009, 10:37
|
|
|
Ja dalem $17500 (NZD) ale przyznam ze nie orientowalem sie porzadnie w rynku - potrzebowalem auto na szybko i spodobalo mi sie - z wygladu (fajne ktos 19" chromy dolozyl) i z jazdy. Zaluje tylko ze moja wersja nie ma Cruise control i poreczy na dachu, ale poki co przyspieszenie i wielkosc bagaznika zupelnie mi te braki wynagradza. |
|
|
|
 |
tomek.rzepek
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Mar 2007 Posty: 239 Skąd: polska
|
Wysłany: 30-08-2009, 12:09
|
|
|
instrukcje/servie manual do outlandera znajdziesz w tym dziale.
Olej do Outlandera Turbo wymienia się co 7,5tys km, filtr paliwa nalezy wymieniać ale nie wiem co ile. Nie wiem czy da się odczytać ile oleju jest w skrzyni z poziomu maski, ale jeżeli nie jesteś pewien, warto poprostu wymienić olej zarówno w skrzyni jak i dyfrach, w zwykłym outlanderze bez turbo zaleca się wymianę bodajże co 45tys, rozrząd w zwykłym co 90tys km, w turbo chyba też. Więc na Twoim miejscu jeżeli nie był wymieniany zrobiłbym to jak najprędzej. Co do mocy to nie wiem, ale może tak być. Co do wkładu filtra powietrza to: daje on przyjemniejszy pomruk i można go czyścic wielokrotnie więc odchodzi Ci wymiana, tylko że jego cena strasznie podrożała przynajmniej na polskim rynku ostatnio. |
_________________ Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 |
|
|
|
 |
squbel
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsu Airtrek 2.0T 2003
Kraj/Country: New Zeland
Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: Obecnie NZ
|
Wysłany: 31-08-2009, 12:21
|
|
|
Wielkie dzieki za odpowiedz.
Niestety nie znalazlem w tym dziale instrukcji do Outlandera I - jedyna ktora jest to do Outlander 2007 - czyli raczej II generacji. Za twoja porada pasek zmienie - nie ma co ryzykowac.
Znalazlem za to filtr K&N do Outlandera - model 33-2105 - mam nadzieje ze bedzie pasowal do mojego 2.0T
Czy ktos bawil sie moze w instalcje w Outlanderach Turbo blow off valve i sztywnych rur do turbo ? - tak jak ten gosc ponizej:
http://www.cardomain.com/ride/3347580
Jesli tak to prosze o info gdzie takie mkodyfikacje mozna zakupic ? |
|
|
|
 |
|