Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:17
Kilka pytan o Airtrek - R 2.0T 2003
Autor Wiadomość
squbel 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Airtrek 2.0T 2003
Kraj/Country: New Zeland
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 3
Skąd: Obecnie NZ
Wysłany: 30-08-2009, 08:53   Kilka pytan o Airtrek - R 2.0T 2003

Witam,

Kilka dni temu zakupilem uzywanego Mitsu Airtrek 2.0T ('03) automat Tiptornic - jest to import z Japonii i na liczniku ma juz 93k km. Auto kupione zostalo u dilera uzywanych importowanych aut (tutaj w Nowej Zelandii handel aut wyglada bardzo po amerykansku, czyli zadnego zaufania do sprzedawcy miec nie mozna) dlatego brak mi rzetelnej historii samochodu, instrukcji itp.

Stad tez mam nastepujace pytania:

- czy ktos ma namiary na polska lub angielska instrukcje do Airtreka/Outlandera I ?

- co ile km nalezy zmieniac pasek rozrzadu? (zakladam ze w 4G63T jest pasek? moje poprzednie auta mialy lancuchy)

- co ile km nalezy zmieniac olej, filtr oleju itp?

- czy jest jakis filtr paliwa ktory trzeba zmieniac?

- gdzie pod maska moge odczytac poziom oleju skrzyni biegow?

- czy to prawda ze wersja z rynku japonskiego ma 240 a nie 202 bhp?

- czy warto wymieniac orginalny filtr powietrza na K&N ?

- czy ktos bawil sie w tuningowanie silnika 2.0T - jakie proste zabiegi sa polecane? Gdzies na necie widzialem zdjecia niestandartowych przwodow pomiedzy Turbo chyba a intercoolerem?

Prosze pisac jesli ktos zna odpowiedz na ktorekolwiek pytanie.
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 30-08-2009, 10:08   

Ile taka używka kosztuje w Nowej Zelandii?
 
 
squbel 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Airtrek 2.0T 2003
Kraj/Country: New Zeland
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 3
Skąd: Obecnie NZ
Wysłany: 30-08-2009, 10:37   

Ja dalem $17500 (NZD) ale przyznam ze nie orientowalem sie porzadnie w rynku - potrzebowalem auto na szybko i spodobalo mi sie - z wygladu (fajne ktos 19" chromy dolozyl) i z jazdy. Zaluje tylko ze moja wersja nie ma Cruise control i poreczy na dachu, ale poki co przyspieszenie i wielkosc bagaznika zupelnie mi te braki wynagradza.
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 30-08-2009, 12:09   

instrukcje/servie manual do outlandera znajdziesz w tym dziale.
Olej do Outlandera Turbo wymienia się co 7,5tys km, filtr paliwa nalezy wymieniać ale nie wiem co ile. Nie wiem czy da się odczytać ile oleju jest w skrzyni z poziomu maski, ale jeżeli nie jesteś pewien, warto poprostu wymienić olej zarówno w skrzyni jak i dyfrach, w zwykłym outlanderze bez turbo zaleca się wymianę bodajże co 45tys, rozrząd w zwykłym co 90tys km, w turbo chyba też. Więc na Twoim miejscu jeżeli nie był wymieniany zrobiłbym to jak najprędzej. Co do mocy to nie wiem, ale może tak być. Co do wkładu filtra powietrza to: daje on przyjemniejszy pomruk i można go czyścic wielokrotnie więc odchodzi Ci wymiana, tylko że jego cena strasznie podrożała przynajmniej na polskim rynku ostatnio.
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
squbel 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Airtrek 2.0T 2003
Kraj/Country: New Zeland
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 3
Skąd: Obecnie NZ
Wysłany: 31-08-2009, 12:21   

Wielkie dzieki za odpowiedz.

Niestety nie znalazlem w tym dziale instrukcji do Outlandera I - jedyna ktora jest to do Outlander 2007 - czyli raczej II generacji. Za twoja porada pasek zmienie - nie ma co ryzykowac.

Znalazlem za to filtr K&N do Outlandera - model 33-2105 - mam nadzieje ze bedzie pasowal do mojego 2.0T

Czy ktos bawil sie moze w instalcje w Outlanderach Turbo blow off valve i sztywnych rur do turbo ? - tak jak ten gosc ponizej:

http://www.cardomain.com/ride/3347580

Jesli tak to prosze o info gdzie takie mkodyfikacje mozna zakupic ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.