Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Nierówna praca silnika.
Autor Wiadomość
bck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 5
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 18-01-2013, 18:25   [EA6A/W 2.0TD] Nierówna praca silnika.

Witam! Mam problem z mitsubishi 2.0 td 98r. Obroty wariują i strasznie kopci. Na tablicy nie pokazuje się check controle. Gdy dodaje gaz auto nie wskakuje na obroty tak jakby było coś zapchane. Dodam, że wymieniłem filtr paliwa. Czy problemem może być przepływomierz ? Czy może ktoś coś doradzić ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-01-2013, 19:03   

bck masz podobny temat tu http://forum.mitsumaniaki...ighlight=galant
Czy kontrolka silnika zapala się po przekręceniu kluczyka ?
Pewnie masz zasyfiona pompę przez te paliwo co wlałeś można przeczyścić preparatem
Liqui moly silnik chodzi tylko wyłacznie na tym preparacie więcej tu http://www.autochemia24.p...iesla-0-5L.html
bck napisał/a:
Czy problemem może być przepływomierz ?

A gdzie tu masz przepływomierz ? nie ma w dieslu
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
bck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 5
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 18-01-2013, 21:21   

Kontrolka zapala sie i gasnie. Silnik odpala ciężko a jak odpali to tak jakby pracował nie na wszystkie cylindry i łapie wysokie obroty.przebywam w tej chwili w Holandii a mechanicy kosztują cholernie drogo.Czy przeczyszczenie pompy pomoże jeżeli są takie objawy? Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie?
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 18-01-2013, 22:14   

bck napisał/a:
Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie?
nie da się
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 18-01-2013, 22:52   

Mogą to też być uszkodzone wtryskiwacze, wszystko sie da, tylko że trzeba to umieć
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 19-01-2013, 07:52   

bck napisał/a:
Czy przeczyszczenie pompy pomoże jeżeli są takie objawy?

Zawsze można spróbować
bck napisał/a:
Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie?

Nie polecam ,we własnym zakresie można odkręcić górna pokrywę pompy i zawór kąta wtrysku który może być przypchany i wyjścia z pompy 4- szt są tam zaworki
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 19-01-2013, 21:36   

bck, odlacz akumulator na noc, podlacz i odpal, i czekaj az 3 razy zakreca sie wentylatory, nie wlaczaj przy tym zadnych odbiornikow typu nawiew radio tip. ECU musi nauczyc sie obrotow, moze to pomoze
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
bck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 5
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 20-01-2013, 02:31   

Dzięki dread. Napewno spróbuje. Kupiłem dzisiaj holenderski odpowiednik Liqui moly. Sprzedawca zalecał wlać pare kropel preparatu do pompy wtryskowej (odkręcając górną pokrywę tak jak powiedział milo) a resztę wlać do baku. Próbowałem odpalić miśka ... kręci kręci kręci ale nie chce załapać ... Dopiero gdy ręcznie podpompuje paliwo pompką załapuje, ale nadal kopci i skaczą obroty. Poczekam do rana, może przeczyści się to wszystko i gieniu odpali.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-01-2013, 03:01   

Filtr paliwa odpowietrzony po wymianie? Problemy były przed wymianą czy po wymianie?
 
 
bck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 5
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 20-01-2013, 03:12   

Przed wymianą. Ogólnie problemem była zanieczyszczona ropa. Wymieniłem filtr paliwa ... Jak go odpowietrzyć ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-01-2013, 03:25   

Service manual> Dział Fuel> strona 13E-53.

Service manual do ściągnięcia w dziale download.
 
 
bck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 5
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 20-01-2013, 03:41   

Użyłem szukaj i wyczytałem że filtr paliwa można odpowietrzyć poprzez odkręcenie i zalanie ropą? Jestem w tym temacie naprawdę zielony to mój pierwszy samochód a na dodatek jestem teraz w Holandii, mało możliwości.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-01-2013, 10:06   

bck napisał/a:
Użyłem szukaj i wyczytałem że filtr paliwa można odpowietrzyć poprzez odkręcenie i zalanie ropą?

Ja ostatnio jak zmieniałem filtr paliwa, to wkręciłem nowy, pusty. Podpompowałem trochę paliwa pompką, odpaliłem i pompowałem dotąd, aż ten grzybek na pompce zrobił się twardy.
Może masz jeszcze dodatkowo syf w baku? Ile masz temp. na zewnątrz?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 20-01-2013, 13:09   

bck, ile km zrobiłeś po wymianie filtra? Nie odpala bo może masz luzy na bezpieczniku świec żarowych, ja tak mialem, i nie odpalał przy niższych temperaturach, wystarczy bezpiecznik docisnac. Fakt faktem, że jak przejechałeś tylko kilka km po wymianie filtra, to ten filtr moze byc pusty i zapowietrzony, ale to nie tłumaczy kopcenia, sprawdz stan oleju
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 20-01-2013, 13:53   

Jak dalej masz problemy zrób tak żeby pompa pobierała paliwo z butelki i umieść ją powyżej pompy trzeba trochę zakręcić wtedy wiadomo gdzie jest nieprawidłowość czy sama pompa czy przewody -filtr- bak - smok zanieczyszczony ??? , na samym początku sprawdz zasilanie świec żarowych bo kontrolka że gaśnie to nic nie musi znaczyć ,po odpaleniu przez 3- minuty muszą grzać świece
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.