[EA6A/W 2.0TD] Nierówna praca silnika. |
Autor |
Wiadomość |
bck
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 18-01-2013, 18:25 [EA6A/W 2.0TD] Nierówna praca silnika.
|
|
|
Witam! Mam problem z mitsubishi 2.0 td 98r. Obroty wariują i strasznie kopci. Na tablicy nie pokazuje się check controle. Gdy dodaje gaz auto nie wskakuje na obroty tak jakby było coś zapchane. Dodam, że wymieniłem filtr paliwa. Czy problemem może być przepływomierz ? Czy może ktoś coś doradzić ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 18-01-2013, 19:03
|
|
|
bck masz podobny temat tu http://forum.mitsumaniaki...ighlight=galant
Czy kontrolka silnika zapala się po przekręceniu kluczyka ?
Pewnie masz zasyfiona pompę przez te paliwo co wlałeś można przeczyścić preparatem
Liqui moly silnik chodzi tylko wyłacznie na tym preparacie więcej tu http://www.autochemia24.p...iesla-0-5L.html
bck napisał/a: | Czy problemem może być przepływomierz ? |
A gdzie tu masz przepływomierz ? nie ma w dieslu |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
bck
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 18-01-2013, 21:21
|
|
|
Kontrolka zapala sie i gasnie. Silnik odpala ciężko a jak odpali to tak jakby pracował nie na wszystkie cylindry i łapie wysokie obroty.przebywam w tej chwili w Holandii a mechanicy kosztują cholernie drogo.Czy przeczyszczenie pompy pomoże jeżeli są takie objawy? Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie? |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 18-01-2013, 22:14
|
|
|
bck napisał/a: | Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie? | nie da się |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 19-01-2013, 07:52
|
|
|
bck napisał/a: | Czy przeczyszczenie pompy pomoże jeżeli są takie objawy? |
Zawsze można spróbować
bck napisał/a: | Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie? |
Nie polecam ,we własnym zakresie można odkręcić górna pokrywę pompy i zawór kąta wtrysku który może być przypchany i wyjścia z pompy 4- szt są tam zaworki |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 19-01-2013, 21:36
|
|
|
bck, odlacz akumulator na noc, podlacz i odpal, i czekaj az 3 razy zakreca sie wentylatory, nie wlaczaj przy tym zadnych odbiornikow typu nawiew radio tip. ECU musi nauczyc sie obrotow, moze to pomoze |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
bck
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 20-01-2013, 02:31
|
|
|
Dzięki dread. Napewno spróbuje. Kupiłem dzisiaj holenderski odpowiednik Liqui moly. Sprzedawca zalecał wlać pare kropel preparatu do pompy wtryskowej (odkręcając górną pokrywę tak jak powiedział milo) a resztę wlać do baku. Próbowałem odpalić miśka ... kręci kręci kręci ale nie chce załapać ... Dopiero gdy ręcznie podpompuje paliwo pompką załapuje, ale nadal kopci i skaczą obroty. Poczekam do rana, może przeczyści się to wszystko i gieniu odpali. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 20-01-2013, 03:01
|
|
|
Filtr paliwa odpowietrzony po wymianie? Problemy były przed wymianą czy po wymianie? |
|
|
|
 |
bck
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 20-01-2013, 03:12
|
|
|
Przed wymianą. Ogólnie problemem była zanieczyszczona ropa. Wymieniłem filtr paliwa ... Jak go odpowietrzyć ? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 20-01-2013, 03:25
|
|
|
Service manual> Dział Fuel> strona 13E-53.
Service manual do ściągnięcia w dziale download. |
|
|
|
 |
bck
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 td 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 20-01-2013, 03:41
|
|
|
Użyłem szukaj i wyczytałem że filtr paliwa można odpowietrzyć poprzez odkręcenie i zalanie ropą? Jestem w tym temacie naprawdę zielony to mój pierwszy samochód a na dodatek jestem teraz w Holandii, mało możliwości. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 20-01-2013, 10:06
|
|
|
bck napisał/a: | Użyłem szukaj i wyczytałem że filtr paliwa można odpowietrzyć poprzez odkręcenie i zalanie ropą? |
Ja ostatnio jak zmieniałem filtr paliwa, to wkręciłem nowy, pusty. Podpompowałem trochę paliwa pompką, odpaliłem i pompowałem dotąd, aż ten grzybek na pompce zrobił się twardy.
Może masz jeszcze dodatkowo syf w baku? Ile masz temp. na zewnątrz? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 20-01-2013, 13:09
|
|
|
bck, ile km zrobiłeś po wymianie filtra? Nie odpala bo może masz luzy na bezpieczniku świec żarowych, ja tak mialem, i nie odpalał przy niższych temperaturach, wystarczy bezpiecznik docisnac. Fakt faktem, że jak przejechałeś tylko kilka km po wymianie filtra, to ten filtr moze byc pusty i zapowietrzony, ale to nie tłumaczy kopcenia, sprawdz stan oleju |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 20-01-2013, 13:53
|
|
|
Jak dalej masz problemy zrób tak żeby pompa pobierała paliwo z butelki i umieść ją powyżej pompy trzeba trochę zakręcić wtedy wiadomo gdzie jest nieprawidłowość czy sama pompa czy przewody -filtr- bak - smok zanieczyszczony ??? , na samym początku sprawdz zasilanie świec żarowych bo kontrolka że gaśnie to nic nie musi znaczyć ,po odpaleniu przez 3- minuty muszą grzać świece |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|