Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kiedy Eclipsa 1G N/A 93r.->kiedy można nazwać "igłą&
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-08-2009, 23:34   Kiedy Eclipsa 1G N/A 93r.->kiedy można nazwać "igłą&

Mam takie pytanie, kiedy wg was, można powiedzieć że eclips jest igła? nie w sęsie sprzedaży tylko w sęsie stanu... jakie warunki muszą być spełnione? bo tak się zastanawiałem czy mój niejest już igłą tylko nie chcę przesadzić bo np. ktoś może mi zarzucić że tarcza sprzęgła mi się kończy ale np. wg mnie bierze fajnie i mi sie podoba krótkie sprzęgło, pozatym nowe kompletne leży w garażu i czeka, tak samo skrzynia, czasem zgrzytnie ale leży druga w b dobrym stanie, tak samo blacharka, niema rdzy ale mówią że trzeba by na masce wypełnić ubytki od kamyczków i zrobić polerke... poprostu niechce go za wcześnie igłą nazwać i niewiem co zrobić żeby móc go tak na zlocie nazwać a żeby mi ktoś niepowytykał że to nie igła tylko rzemp a jego to igła... powiedzcie :) to taki troche temat ala "ładniejsze 1g czy 2g" ale chciałbym poznać wasze zdanie :P
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-08-2009, 13:23   

IMHO termin igła trzeba rozdzielić na "igła stan techniczny" i "igła stan wizualny". Ja osobiście dąże do tej igły stan techniczny. Trzymając auto pod blokiem tak jak ja, termin "igła stan wizualny" jest niemożliwy.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 01-09-2009, 01:00   

Zenek co ty tam kombinujesz ? :D

A tak wracając do tematu to moim zdaniem nie istnieje coś takiego jak Eclipse 1G IGŁA.
Za stare te nasze Ecli. :(
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-09-2009, 14:39   

co ty pierniczysz ;p
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-09-2009, 14:53   

Igła to taki egzemplarz, który jest w 100% sprawny (działa najmniejsza pierdółka elektryczna), nie ma rys, połamanych plastików, brakujących elementów o rdzy itp. nie wspominam. Nie ma takich eclipsów...
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 02-09-2009, 22:29   

viader napisał/a:
Igła to taki egzemplarz, który jest w 100% sprawny (działa najmniejsza pierdółka elektryczna), nie ma rys, połamanych plastików, brakujących elementów o rdzy itp. nie wspominam. Nie ma takich eclipsów...


Toż właśnie napisałem :wink:

Dodajmy do tego zmęczenie materiałów, parędziesiąt osłabionych przez korozję śrubek oraz listę rzeczy ,których na co dzień nie zauważamy i dostajemy bubę zamiast igły. :(

Wybaczcie pesymizm ... mam ecli u blacharza po drodze powrotnej z Tresny
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-09-2009, 02:24   

HouseM napisał/a:
mam ecli u blacharza po drodze powrotnej z Tresny
cos zmodzil? :(
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-09-2009, 06:30   

a już myślałem że mam igiełke oprócz paru małoznaczących wad :cry:

ale niema źle, w 3ech miejscach zaczątki rdzy opanowane profesjonalnie, pełne zabezpieczenie progów i profili zamkniętych (fluidol) oraz innych miejsc (pod uszczelkami, podwozie, blachy mocujące chłodnice nr1, 2 i 3 ;p) i korozja mi nie grozi

silniczek chodzi idealnie, mało pali, super jeździ i ładnie wygląda, w przyszłym roku ecu master, może turbinka mała, mały remoncik i polerka + 7 warstw clarlacku :) oczywiście na ori lakier ;D
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 04-09-2009, 12:03   

Bartek3g napisał/a:
HouseM napisał/a:
mam ecli u blacharza po drodze powrotnej z Tresny
cos zmodzil? :(


Ktoś mi zaparkował prawdopodobnie hakiem w lewym błotniku nocno-wieczorową porą pod Neptunem ...

zenek_bb napisał/a:
... pełne zabezpieczenie progów i profili zamkniętych (fluidol) oraz innych miejsc (pod uszczelkami, podwozie, blachy mocujące chłodnice nr1, 2 i 3 ;p) i korozja mi nie grozi
...


A wiesz ,że Fluidol przyspieszy korozję Twoich progów ? :? Jest to świetny środek na NOWE blachy. W przypadku naszych fur wewnątrz profili zamkniętych jest cała masa brudu, kurzu. Fluidol da szczelną powłokę na tym brudzie co spowoduje zatrzymanie wilgoci wewnątrz. Przyznam ,że sam nie byłem tego świadomy. Rozjaśnił mi to wczoraj blacharz ,który aktualnie klepie moje auto.
W skrócie w stary próg lej tylko środki pasywujące , ot choćby nasz rodzimy Crotanin F (8zł za pół litra) lub wyższa półka Brunox (kilkadziesiąt złotych)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-09-2009, 05:13   

szczeże? to dzisiaj patrze i to niejest fluidol ;p coś innego, w każdym razie działa na świerzo higroskopijnie, pochłania wodę i wchodzi w pory metalu, gdy zasycha się rozgrzewa lekko, woda zbiera się na jego powierzchni i wyparowywuje, sam środek zasycha na coś w stylu twardej żywicy i jest tłuste i elastyczne, dałem 36zł za pół litra, poszło 1L wtryskiwane pistoletem do profili wewnętrznych wg. zalecen pod ciśnieniem 6atm (ale śmierdziało)

schło przez tydzień (wg zalecen 48 godzin ale stał w suchym wentylowanym ciepłym garażu przez tydzień, codziennie otwierałem drzwi jak robiłem inne rzeczy w garażu0
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.