Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chip do Carismy z silnikiem 1,6 16v
Autor Wiadomość
Wojtas1982 
Nowy Forumowicz
Wojtas1982


Auto: Mitsubishi Carisma 1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 12
Skąd: Mikołów
  Wysłany: 25-08-2009, 15:09   chip do Carismy z silnikiem 1,6 16v

Witam serdecznie mam pytanie czy jest możliwość zachipować silnik o poj. 1,6? Proszę o pomoc :)
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 25-08-2009, 15:20   

Nie.
Poza tym, w silniku 4-cylindrowym N/A (bez turbo) samo zmienianie map niewiele/nic da.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
ZEROSUPER 
Mitsumaniak
MastaOfDiseasta


Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 420
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 25-08-2009, 15:27   

Na chipowanie podatne sa przedewszystkim silniki diesla z turbo. Tam przynosi to wymierne efekty.
Obawiam sie że w twoim przypadku jedyny zauważalny przyrost mocy uzyskasz swapując silnik.
_________________
Space Star GDI:
http://forum.mitsumaniaki...1024356#1024356

Carisma GDI:
http://forum.mitsumaniaki...p=512513#512513

http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/77098
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-08-2009, 11:04   

1,6 o jakiej mocy? 90KM? Jeżeli tak, możesz wymienić osprzęt na taki od 100KM (jak moja) i masz dodatkowe 10KM, chociaż to nieopłacalne. Chip-tuningu się nie robi, bo komputer ma program w kości ROM (Read only memory- tylko do odczytu).
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
bravo99 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6GLX 1998r 5d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 226
Skąd: wawa
Wysłany: 27-08-2009, 11:15   

ale turbinke chyba daloby rade dolozyc i komputer zmienic?
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 27-08-2009, 11:31   

Przy takiej zabawie lepiej auto sprzedać i kupić z turbinką:P
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-08-2009, 12:30   

Normalnie ludzie myślą, że założenie Turbo to takie w kij dmuchnąć...
Ile już takich tematów było na forum??

Chcesz CHIP...poszukaj Turbo Diesla lub Doładowanego benzyniaka.

Chcesz Turbo?? Zeswapuj silnik od Volvo. Jest rzeźba z jednym mocowanie silnika oraz lewarkiem zmiany biegów. Reszta prawie P&P. Gdzieś w necie są zdjęcia z swapa i opis.

Dokładanie Turbo do 1.6 jest po prostu nieopłacalne. Są ludzie którzy to zrobią, ba i będzie działać, ale to jest tylko ich zamiar zrobienia czegoś czego nikt inny nie ma. Ekonomicznie jest to dno...
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
wash 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 286
Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
Wysłany: 05-09-2009, 18:10   

docencik87 napisał/a:
Gdzieś w necie są zdjęcia z swapa i opis.


Domyślam się, że o ten opis chodzi:

http://www.racingforum.pl...20T-t62315.html
_________________
Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB :)
 
 
 
Cichanos
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2009, 18:27   

Uważam przekładanie obecnego silnika 1.6l, 16V na motor z Volvo turbobenzyna za niebezpieczne lub nie wykonalne. Powodem jest iż zmiana silnika, akcesorii, osprzętu etc. ciągnie za sobą kolejne zmiany tym razem odpowiedzialne za bezpieczeństwo. Czyli układu hamulcowego. Mam znajomego który w Honde Civic Coupe 1.5l, 16V o mocy 101KM zmienił na motor 1.8l, 16V i 169KM. I nawet on przyznaje że ten samochód nie hamuje.
To może już lepiej poszukaj silnika od MSX - a. Tam skok mocy jest mniejszy oraz sam silnik łatwiej zamontujesz do samochodu.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-09-2009, 22:47   

Hamulce też można, a raczej należy wymienić przy swapie silnika o tak dużej różnicy mocy.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
wash 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 286
Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
Wysłany: 06-09-2009, 01:51   

Cichanos napisał/a:
To może już lepiej poszukaj silnika od MSX - a.


Tylko znajdź silnik od msx-a. ;)
_________________
Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB :)
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 06-09-2009, 09:33   

Od pół roku się rozglądam. Znalazłem 3 z tego dwa byłem zobaczyć - padaczka. W jednym pęknięty blok a w drugim popalone zawory i generalnie szrot. Trzeciego to mi pan przez telefon odradził "bierz albo nie, mnie to nie obchodzi, nie będę się bawił w odpalanie".
Ciężko.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Wojtas1982 
Nowy Forumowicz
Wojtas1982


Auto: Mitsubishi Carisma 1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 12
Skąd: Mikołów
Wysłany: 06-09-2009, 10:05   

kto jeździ Carismami z silnikiem MSX może jest kilka osób :shock: a poszukać w dobrym stanie w Polsce silnik z MSX-a graniczy z cudem :D
_________________

 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-09-2009, 10:39   

No więc tylko możesz sprzedać Cari i kupić coś mocniejszego. Galant 2.5 V6 myślę, że by wystarczył :mrgreen:
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.