 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
sprzęgło do 3000gt bez turbo 230 koni |
Autor |
Wiadomość |
Fotograf
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse G4 2008r autom. CABRIO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 27 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 07-09-2009, 08:48 sprzęgło do 3000gt bez turbo 230 koni
|
|
|
jak w temacie...
widziałem sporo tego typu gratów i nie wiem co wybrać...
nie ścigam się ale fajnie by było od czasu do czasu ruszyć ostro spod świateł
no i nie ukrywam iż jeśli na moim "standardowym" sprzęgle tak zrobię to lekko śmierdzi i czuć że się ślizga na 1 biegu...
także potrzebuje czegoś w rozsądnej cenie ale w miarę mocnego by można było od czasu do czasu przycisnąć mocniej... |
_________________ Mam smaczek na cabrio...
... no i się udało mam 4G w cabrio 3.8 silnik no i pełno frajdy z jazdy po nadmorskich drogach...
----
Eclipse G1 manual 150kM 93
3000GT manual 230kM 93
Eclipse G4 automat 267kM 08
---- |
|
|
|
 |
andrzej5
Nowy Forumowicz
Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-09-2009, 21:36
|
|
|
Jeśli masz starą tarczę- w Gdyni Leszynkach przy kolejce jest warsztat (rok temu był) gdzie obijają tarcze - mogą Ci zrobić spieki, ale to pół problemu, bo jeszcze powinien być wzmocniony docisk. Tyle że później - jak nie będziesz pierwszy na światłach - lepiej trzymaj się kilka metrów od tego co stoi przed tobą ) |
|
|
|
 |
Fotograf
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse G4 2008r autom. CABRIO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 27 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 08-09-2009, 10:43
|
|
|
mówi andrzej5 napisał/a: | Tyle że później - jak nie będziesz pierwszy na światłach - lepiej trzymaj się kilka metrów od tego co stoi przed tobą ) | mówisz, że aż tak to łapie?
zawsze zastanawiałem się jak to w praktyce działa ale nie wiedziałem, że przy spokojnym, łagodnym puszczaniu sprzęgła też łapie gwałtownie...
na prawdę aż tak źle? |
_________________ Mam smaczek na cabrio...
... no i się udało mam 4G w cabrio 3.8 silnik no i pełno frajdy z jazdy po nadmorskich drogach...
----
Eclipse G1 manual 150kM 93
3000GT manual 230kM 93
Eclipse G4 automat 267kM 08
---- |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 10-09-2009, 21:41
|
|
|
czesc. ja mam spieka u siebie zalozonego 6 czesciowego.. i wcale nie jest tak tragicznie..w dodatku werjsa bez amortyzatorow drgan( tych sprezynek) da sie spokojnie jezdzic nie ma tragedii. trzeba jednak ciut wiekszego wyczucia podczas ruszania, zdaza sie ze czasem szarpnie ale to bardzo rzadko. natomaist zalacza szybko i wlasnie o to chodzi podczas startu ze swiatel.
nie wiem czy robienie spieka+dosciks w pl to dobry pomysl. mysle ze lepiej kupic sprawdzony gotowy kit . (ja mam spec stage 4 , zamowilem z 3sx.com).
zamawiajac cos takeigo masz pewnosc ze bedzie dzialac bez problemu |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Fotograf
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse G4 2008r autom. CABRIO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 27 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 11-09-2009, 09:18
|
|
|
slawekpurc napisał/a: |
nie wiem czy robienie spieka+dosciks w pl to dobry pomysl. mysle ze lepiej kupic sprawdzony gotowy kit . (ja mam spec stage 4 , zamowilem z 3sx.com). |
a ile cię to kosztowało? same części czyli sprzęgło i docisk...
rozumiem że łożysko też wymieniałeś od razu... |
_________________ Mam smaczek na cabrio...
... no i się udało mam 4G w cabrio 3.8 silnik no i pełno frajdy z jazdy po nadmorskich drogach...
----
Eclipse G1 manual 150kM 93
3000GT manual 230kM 93
Eclipse G4 automat 267kM 08
---- |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 11-09-2009, 21:13
|
|
|
witam jesli chcesz dokladniejsze info odnosnie cen to zapraszam na gg... jak mowie , kit z 3sx mi odpowiada i jestem zadowolony. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Yanko [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2009, 21:02
|
|
|
Witam, jeśli mogę dodać coś do tego tematu, to, iż w moim DSTT po dodaniu w docisku drugiego słoneczka, sprzęgło zrobiło się w końcu normalne. Przed dodaniem były ślizgi od 3000 obr i zero jazdy, teraz przy 6000 obr mogę ruszyć i normalnie jechać. Nie ma żadnych problemów z servem, pompą i wysprzęglikiem, poza oczywistą wymianą uszczelek w nich. Pozdrawiam. PS: Może ktoś wie, czym wyczyścić płyn hamulcowy z tapicerki? Poprzedniemu właścicielowi wylał się i tego nie wyczyścił, a teraz to trudne. |
|
|
|
 |
|
|