stuka, i szarpie |
Autor |
Wiadomość |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-09-2009, 23:33 stuka, i szarpie
|
|
|
Mam taki problem : jak ruszam to cos mi pod noga puka jak by coś miało luz i sie przesuwało jak juz jade i przychamuje to znowu to coś puknie, i nastepna rzecz jak hamuje to drzy mi cały przód dosyc mocno tarcze juz przetaczałem bo hamoał mi pulsowo i było ok, a pedał hamulcja tez niepulsuje czyli to tarcze napewno nie są przy mniejszej predkosci hamowania tez nie drzy (czasami jak mu sie podoba) byłem juz u mechaników podniesli go i nic nieznaleźli zadnego luzu co to moze byc? moze tuleja wachacza? |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 11-09-2009, 07:43
|
|
|
Najpierw odkręć zaciski i nasmaruj prowadnice, sprawdź też czy klocki się nie klinują. U mnie drżenie hamulca powodował zapieczony zacisk. Być może że stuki też od tego są. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
kamil0810
Forumowicz
Auto: colt 1.3 12v 90r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-09-2009, 11:20
|
|
|
a moze któryś przegub już sie sypie sprawdż to na skręconych kołach czy nie puka jeśli mechanicy sprawdzali juz zawieszenie i jest ok to został przegub hamulce i poduszki silnika i skrzyni one mogą też moga powodować pukanie |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-09-2009, 13:10
|
|
|
Sprawdź poduchy silnika, objawy całkiem pasują do poduszek. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-09-2009, 16:01
|
|
|
Ja tak miałem jak po wymianie tulei za słabo dokręciłem wahacz |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-09-2009, 00:15
|
|
|
fakt mam pukajacy rzegub, mam nie orginalnasruba wachacz w tulei przymocowany tez było to moje pierwsze podejzenie ale jak ja wkładałem mierzyłem i ma w sumie ta sama grubosc co orginalna alesprawdze to jeszcze raz, sadze ze klocki i zaciski az tak mocnego stukania by nie powodowały.
[ Dodano: 19-09-2009, 22:31 ]
powodem tego wszystkiego była nie orginalna śruba od wachacza ta która wchodzi w tuleje (długa i stożkowa) wachacza którą sam tam umieściłem bo zgubiłem nakrętke do orginalnej sruby, ale dzisiaj wytoczyłem sobie nakrętke do tej sruby i jest lepiej ale tuleja wachacza juz sie wyrobiła i po włozeniu orginalnej jest nadal luz ale mniejszy, :/ wiec wytocze teraz srube z imbusowej na wymiar wyrobionej tulei. |
|
|
|
 |
|