| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [E32A 1.8] Spalanie i (ewentualna) wymiana sondy lambda |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | mc   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 04 Lip 2009
 Posty: 208
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-09-2009, 21:38   [E32A 1.8] Spalanie i (ewentualna) wymiana sondy lambda |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam serdecznie.Mam mały problem. Otóż mój Gal spala okolo 14 litrów paliwa więc wydaje mi sie że to odrobine za dużo.Czy to może być spowodowane przez sonde lambda(auto ma przebiegu ponad 300 tyś i raczej przez ten czas nie byla wymieniana) ,a jeżeli tak to jaką kupić? Wiem z forum że sondy lambda firmy ntk są dobre ale do tego modelu kosztuje ponad 600 złotych (jak dla mnie trochę za dużo) a nie chce kupować jakiegoś uniwersalnego szajsu z allegro. Może polecacie coś innego? Mam też maly problem z zachowaniem się mojego silnika na drugim biegu. Jak przyciskam gaz to przez chwile ładnie idzie gdzies do 3000 tys obrotów poźniej przytka sie na jakąś sekunde i idzie dalej. Dodam że nie dzieje sie to za każdym razem jak jade na dwojce. Co moze byc tego przyczyną? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | deejay   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Rav4 Hybrid
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 155 razy
 Dołączył: 26 Wrz 2006
 Posty: 6104
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 23:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co do spalania dla pewnosci czy to na pewno jest wina sondy , to bym podjechał na pierwszą lepszą stację diag. i sprawdził skład mieszanki  jeżeli jest duzo poza norma chodzi mi dwutlenek węgla to raczej jest to wina sondy , ale jak sonda by była walnieta to zapalał by sie CHECK ENGINE ( tak miałem u siebie ) Ja osobiscie załozyłem TAKĄ SONDE  koszt w IC ok 170 zł , zrobione ok 20 tyś km i bez problemów  polecam również Taką |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |