| zapieczona tuleja zacisku | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | qattro18   Forumowicz
 
 Auto: E32A
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 25 Sty 2009
 Posty: 58
 Skąd: Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-07-2009, 18:31   zapieczona tuleja zacisku |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam!jakim preparatem radzicie odblokowac zapieczona tuleje zacisku h-ca ta z mieszkami bo tak przyrosla ze wd nie dal rady i musialem wlozyc jeden stary klocek a mlotkiem to strach
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mirekbdeblin   Forumowicz
 
 Auto: volvo v40
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 04 Maj 2009
 Posty: 177
 Skąd: Dęblin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-07-2009, 10:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | napisz czy robisz przód czy tył tylne tłoczki nie tuleje wkrenca się nie wciska , po to jest kanał wyfrezowany a są różne sposoby na wkręcanie tylko pomyśl i nie popsuj Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qattro18   Forumowicz
 
 Auto: E32A
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 25 Sty 2009
 Posty: 58
 Skąd: Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-07-2009, 19:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tloczki h-ca sa ok tylko tulejka przez ktora mocowany jest zacisk i ma gumowe mieszki po obu stronach stoi jak zakleta! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24479
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-07-2009, 20:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | tam nie ma co sie zapiec - sruby prowadzace smarowane sa smarem miedzianym i tak wkladane jesli nie mozesz wyjac, to na 90% sruba jest skrzywiona (widzialem kiedys taki przypadek)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qattro18   Forumowicz
 
 Auto: E32A
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 25 Sty 2009
 Posty: 58
 Skąd: Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-07-2009, 22:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zerwanie sruby mocujacej zacisk mam juz za soba,troche sie nawalczylem by wykrecic resztke z klockotrzymacza i ta wlasnie jedyna sruba jest stabilizowana tulejka ktorej nie moge ruszyc bo jest w takiej pozycji ze przy nowych klockach nie moge zamknac zacisku.czy gdzies robie blad? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mirekbdeblin   Forumowicz
 
 Auto: volvo v40
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 04 Maj 2009
 Posty: 177
 Skąd: Dęblin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-07-2009, 14:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | a masz problem z samoregulatorem nie wsadzisz zacisku jeśli nie wciśniesz tłoczka na max.(przód) lub wkręcisz (tył) na samoregulator zakładaj klucz 25 i rozruszasz Pozdrawiam
 
 [ Dodano: 03-07-2009, 15:13 ]
 coś żle kliknąłem 15 klucz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qattro18   Forumowicz
 
 Auto: E32A
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 25 Sty 2009
 Posty: 58
 Skąd: Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-07-2009, 14:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tloczki mam wcisniete na max tak jak byc powinno,jedna strone zrobilem i wszystko poszlo ok,a druga porazka! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-07-2009, 23:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | EDIT |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 07-11-2009, 09:44, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qattro18   Forumowicz
 
 Auto: E32A
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 25 Sty 2009
 Posty: 58
 Skąd: Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-07-2009, 21:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzieki wszystkim za zainteresowanie i cierpliwosc ,dzis odnioslem zwyciestwo nad martwa materia,pozdro |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Leon27   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.8 GLX
 Dołączył: 06 Kwi 2009
 Posty: 3
 Skąd: ???
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-09-2009, 08:02   Jak to zrobiles?? |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | qattro18 napisał/a: |  	  | dzieki wszystkim za zainteresowanie i cierpliwosc ,dzis odnioslem zwyciestwo nad martwa materia,pozdro | 
 
 
 
 Opisz jak to zrobiles bo mnie już ręce opadają
 
 Pozdrawiam
 |  
				| _________________ A co by bylo gdyby....??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |