Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakość stali i lakieru PAERO II
Autor Wiadomość
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
  Wysłany: 19-09-2009, 23:08   Jakość stali i lakieru PAERO II

Otóż problem mojego kochanego pajero polega na tym że prawie wszędzie jest rdza... ;( Problemu nie widziałem jeździłem nim 10lat i w końcu zaczął rdzewieć mi prawy słupek przedni. Rozpocząłem dalsze oględziny.. W komorze silnika pod filtrem powietrza (po jego zdjęciu) znalazłem dziurę na wylot (metal przeżarty przez korozję). W lewym nadkolu (pod plastikowym rozszerzeniem) zobaczyłem rzecz straszną - wszystko przeżarte przez rdzę!!! Wszytko do połowy było przeżarte przez rdzę. Na domiar złego dzisiaj zobaczyłem, że mój kochany samochód ma pękniętą ramę. Z samochodem nigdy nie miałem większych problemów technicznych.. Każdy mechanik do jakiego pójdę mówi, że nie widział jeszcze takiego silnika. Przez te wszystkie lata nie miałem żadnego wycieku oleju/poważnych usterek.
Samochód zawsze garażowany.... :mrgreen: Czy wasze PAJERO II ma też takie problemu blacharnicze?? :(


P.S. Może ktoś się skusi na zakup?? :finga: :twisted: *


* żart oczywiście - jestem do niego za bardzo przywiązany....
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 19-09-2009, 23:23   

u mnie sa jedynie gdzieniegdzie male slady rdzy ktora staram sie na bierzaca usuwac i konserwowac. Drobne kropeczki na chromowanych elementach. Miejsca ktore byly naruszone/przewiercone pokrywaja sie rdza ale generalnie jest zdrowa blacha. Blacha pod tapicerka, spod bagaznika wyglada raczej jak z fabryki. Moj rocznik to 96 czyli 13 latek. Nie wiem czy przypadkiem nie mam fabrycznie zalozonego jakiegos urzadenia elektronicznego. W polonezie mialem zakladany RustEvader. Ponoc spowalnia korozje. Mam takie jakby plaskie kostki do blotnikow w komorze silnika przykrecone. Wydaje mi sie ze wlasnie wiecej go ta korozja chycila jak do polski pojechalem i ze 4 miesiace stal bez akumulatora.
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 20-09-2009, 21:00   

w moim Pajero rocznik 1995 mam zżarte nadkola - szpachlowałem je niedawno ale za rok trzeba będzie je wymienić. Rama również koroduje w różnych miejscach. Przed konserwacją podwozia trzeba było pospawać tu i tam. Poza tym nie ma raczej rdzy.

To o czym pisze faraonix to ochrona katodowa. Stosuje się ją w budownictwie do ochrony elementów stalowych (np. zbiorników podziemnych). Zastanawiałem się czy nie założyć tego w moi aucie bo na allegro są gotowe zestawy.
 
 
 
devdd
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2009, 21:43   

hehe, mialem to samo... podlogi w bagazniku prawie nie mialem, rama wygladala jak peknieta, miejscami mozna bylo mlotkiem przebic sie do srodka... nadkola tez zzarte. Ale postanowilem walczyc. Nadkola wymienione (reperaturki 200zl szt), podloga w bagazniku wyspawana, rama tez. Okazalo sie, ze czasami tak strasznie tylko wyglada, blacharz powiedzial, ze wcale nie jest zle, owszem z wierzchu bylo widac, ale reszta byla calkiem zdrowa. W sumie wydalem: reperaturki 400zl, ich wspawania i konserwacja 100zl, malowanie auta do polowy - 600zl (po znajomosci), regeneracja ramy (odcinki po ok 1m z obu stron), wyspawanie podlogi w bagazniku - 600zl.
Teraz za to cos z silnikiem, zimny odpala od strzala, nie trzeba krecic, ale trzesie i telepie jak na 3 garach, z tylu chmura bialo-siwa, auto nie gasnie, wystarczy przegazowac do powiedzmy 1200obr i problem znika. Swiece? Czy nieszczelny uklad paliwowy?
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 11-10-2009, 14:51   

Fakt że blacha w pajero zostawia trochę do życzenia... :? ale tragedii też znowu nie ma.A zastanawia mnie jedno;skoro nr.VIN jest na ramie to karoserię można sobie zmieniać ot tak na pstryknięcie palcem? :roll:
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.