Check przed trasą |
Autor |
Wiadomość |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2009, 10:54 Check przed trasą
|
|
|
Mam przed sobą 1500km - to nie wiele, ale autko będzie dość mocno obciążone, co polecacie jeszcze sprawdzić przed przelotem z tzw "upierdliwych drobiazgów" w aucie które po prostu jeździ sobie bez problemów po te 200 km na dzień ale tylko z 2 osobami na pokładzie? (nie za bardzo mam jak po prostu dociążyć na maxa autko i zrobić te 200-400 km dla testu ) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-09-2009, 11:59 Re: Check przed trasą
|
|
|
Mighn napisał/a: | co polecacie jeszcze sprawdzić przed przelotem z tzw "upierdliwych drobiazgów" |
Z drobiazgów to portwel |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2009, 15:03
|
|
|
na to że sobie sorbnie troszkę ropy to jestem przygotowany, ale wolał bym na ewentualne naprawy wydać przed trasą niż w trakcie... stąd pytanie co się może wysypać przy czymś takim
A tak w ogóle poza tematem - 2.5 dużo więcej pali jak się w autko dopchnie z te 400-500 kilo extra? |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 21-09-2009, 18:54
|
|
|
Mighn napisał/a: | co polecacie jeszcze sprawdzić przed przelotem z tzw "upierdliwych drobiazgów" w aucie które po prostu jeździ sobie bez problemów po |
Filtr powietrza,kiedy zmiana oleju była,naciąg i stan pasków klinowych,stan klocków hamulcowych,płyn hamulcowy,czy są luzy w zawieszeniu,płyn chłodniczy i stan węży i opasek,oleum we wspomaganiu.Rozumiem Cię czemu pytasz->>sam to sprawdzałem przed trasą 2500km. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2009, 22:06
|
|
|
Jak na razie wszystkie wymienione punkty sprawdzone i generalnie ok - no poza luzami w zawieszeniu, ale polibusze to dopiero w Polsce nowe będą motane...
Trasa na szczęście 100% czarne, więc jakiegoś strasznego stresu dla autka nie będzie. |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 21-09-2009, 22:37
|
|
|
moze glupota i malo kto tym sie przejmuje ale warto sprawdzic cisnienie w oponach i czy wszystkie zarowki swieca. W anglii co prawda nie trzeba wozic ale warto sie zaopatrzyc w gasnice i trojkacik na wszelki wypadek. Ja kiedys z toyoty wyciagnalem race swietlne i woze je. |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-09-2009, 00:24
|
|
|
właśnie... gaśnice trzeba sobie zorganizować... tylko bezsensownego złomu wozić nie będę - czyli jakąś 5kg, żeby się jak by co dało przynajmniej papierosa zgasić
Dzięki za przypomnienie bo trójkąt, kamizelki, apteczka, zapasowe żarówki już są, w GPS-ie ostrzeganie przed fotoradarami wyłączone (przez Niemcy jadę w końcu) oponki to przed samym wyjazdem, a żarówki świecić będą, bo na 3 dni przed wyjazdem zajazd po MOT jeszcze robię |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-09-2009, 07:25
|
|
|
To zorganizuj sobie jeszcze kilka bezpiecznikow. Nie, ze cos padnie ale...
Szczesliwej podrozy |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|