 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: karolgt 14-10-2007, 23:49 |
Gaśnie zaraz po odpaleniu |
Autor |
Wiadomość |
hany [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 09:27 Gaśnie zaraz po odpaleniu
|
|
|
Witam, mam dość nietypowy problem z moim colcikiem, odpala się bez problemu, po czym nagle po wciśnięciu pedału gazu gaśnie?? Miał ktos może podobny problem, wiem, że jest to dość dziwne, ale nie mam pojęcia czym to może byc spowodowane?? Prosze o pomoc. |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 10:10
|
|
|
Napisz pierwsze jaki to colt ktory model jaki rocznik jaka pojemnosc i typ silnika, bo przyczyn moze byc wiele. Od tego ze go moze zalewac az po uszkodzenie ECU. |
|
|
|
 |
SebaD [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 11:06
|
|
|
Ja tak miałem jak brakło mi beny, heh
pozdro
SebaD |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 11:27
|
|
|
sajmon, ma rację, a jak nie dodajesz gazu to chodzi na wolnych obrotach? |
|
|
|
 |
hany [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 15:36
|
|
|
To jest colcik C50, na benzynę, poj 1,3 rocznik 91. A zatankowany jest pod korek i tak się dzieje |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 16:31
|
|
|
no dobra napisz jeszcze czy jest to wersja 1.3 12v 60 czy 75km bo chodzi o sterowanie gazniekiem / podcisnieniowe albo elektroniczne. Napisales tez o tym ze tak sie dzieje gdy jest zatankowany pod korek, ale czy tylko wtedy? Bo o ile pamietaqm to w colcie pompa paliwa jest zanurzona i chlodzona przeplywajaca benzyna wiec moze wina zalania do pelna?? jak sie myle to niech mnie ktos poprawi. |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 12-12-2006, 16:31
|
|
|
hany napisał/a: | po czym nagle po wciśnięciu pedału gazu gaśnie |
Tak na chłopski rozum : dodajesz gazu i auto gaśnie, bo nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa lub powietrza jest za dużo. Ale to drugie odpada, bo silnik poprawnie pracuje na wolnych obrotach, więc nieszczelności żadnych raczej nie ma. Chociaż filtr może być zapchany...
Do sprawdzenia filtr paliwa, powietrza oraz pompa paliwa.
Hany, czy każde dodanie gazu kończy się zgaśnięciem? Możesz lekko nacisnąć pedał, żeby tylko trochę podnieść obroty? Czy auto gaśnie płynnie, czy szarpie, dusi się?
Masz gaźnik czy wtrysk? A posiadasz LPG?
sajmon napisał/a: | wiec moze wina zalania do pelna?? |
Nie no, o takich rzeczach to jeszcze nie słyszałem. Żeby zatankowanie do pełna powodowało takie problemy... Toż to niemożliwe. |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 16:51
|
|
|
Wydaje mi sie ze w c50 1,3 nie bylo wtrysku.
po drugie wlasnie moze byc wina tzw lewego powietrza na gazniku po dodaniu gazu jak najbardziej, a mianowicie prosta sprawa: po dodaniu gazu zwieksza sie przeplyw przez przewody paliwowe wystarczy ze ten przewod jest gdzies lekko pekniety lub przerdzwialy i ciagnie tylko powietrze wtedy -> wiem bo to ju przerabislem w innym aucie nie mitsubishi |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-12-2006, 14:09
|
|
|
sajmon napisał/a: | napisz jeszcze czy jest to wersja 1.3 12v 60 czy 75km |
Jak 1.3 12V to 75 KM. 1.3 8V ma 60 KM. sajmon napisał/a: | Wydaje mi sie ze w c50 1,3 nie bylo wtrysku |
Dobrze Ci się wydaje. |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2006, 22:08
|
|
|
Jak już pisałem wcześniej niech własciciel posta określi się czy na wolnych obrotach auto chodzi normalnie jeśli tak to oznacza to co już chłopaki napisali więc nie będę się powtarzał.
sajmon napisał/a: | po dodaniu gazu zwieksza sie przeplyw przez przewody paliwowe wystarczy ze ten przewod jest gdzies lekko pekniety lub przerdzwialy i ciagnie tylko powietrze wtedy -> wiem bo to ju przerabislem w innym aucie nie mitsubishi | Nie wprowadzaj go w błąd jeśli by były pęknięte lub przerdzewiałe przewody paliwowe to ciśnienie by benzynę wywalało na zewnątrz a nie zasysało powietrze i czuć by było paliwo a dłuższa jazda skutkowała by wyleceniem w powietrze, lewe powitrze może łapać tylko na doprowadzeniu powietrza lub nieszczelnym gaźniku.
Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi. Wiem że nie wszyscy tolerują moje wypowiedzi ale już taki jestem. |
|
|
|
 |
|
|