Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8] Rama od anglika
Autor Wiadomość
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 24-09-2009, 12:18   [2.8] Rama od anglika

Czy rama od "anglika" różni się od wersji "normalnej" lewostronnej. Mam na myśli mocowania uchwyty etc ... czy jest jedno i to samo. A pytanie numer dwa ... czy można legalnie z wpisem do papierów zrobić wymianę ramy?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-09-2009, 13:14   

rożni się mocowaniami, wspornika układu i kolumny wspomagania.
Ale da się to przespawać.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 24-09-2009, 18:52   

Dzięki, chyba gra nie warta świeczki ...
... niestety okazało się, że moje auto miało całkiem niezłego dzwona, do tego stopnia, że lewy przód ramy jest przesunięty o kilkanaście milimetrów do osi pojazdu ... chyba nie obejdzie się bez prostowania, bo ciągnie delikatnie w prawo i mimo wymiany tulei na wahaczach i kilku innych dupereli oraz ustawienia zbieżności nie można tego zniwelować.
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-09-2009, 21:37   

no to jedyne co to właśnie wymiana ramy...
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 25-09-2009, 10:49   

Zobaczę co się da zrobić, jak dokładnie pomierzę i ściągnę budę. Jeśli rama jest ruszona tylko w tym jednym miejscu to możliwe, że da się to zrobić.
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 25-09-2009, 17:19   

upatrzyc sobie drzewo i przydzwonic z drugiej strony zeby wyprostowac :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.