Ciezko odpala na zimnym |
Autor |
Wiadomość |
Grabi
Forumowicz
Auto: Mirage 1,5 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 09-09-2009, 18:36 Ciezko odpala na zimnym
|
|
|
Chłopaki mam taki problem gdy autko jest zimno to ciezko jest z odpaleniem w okresie letnim to jeszcze jako tak po zapaleniu musze mu troche przygazowac i juz po chwili wszystko jest Ok, ale jak juz jest zimna to z odpalaniem jest makabra trzeba kilka razy probowac az normlanie zacznie chodzic. W czym moze tkwic problem ??
Z gory dziekuje za pomoc |
|
|
|
 |
oko_81
Mitsumaniak

Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2005 Posty: 83 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 09-09-2009, 19:03
|
|
|
Zawory ?
Kiedy ostatni raz regulowałes ? |
|
|
|
 |
kamil0810
Forumowicz
Auto: colt 1.3 12v 90r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-09-2009, 19:09
|
|
|
nie wiem jak uciebię ale umnię w colcie 1,3 ssanie załancza sie przez wciśnięcie przed odpaleniem pedału gazu żeby zaskoczyło bez tego cieżko odpalic |
|
|
|
 |
Grabi
Forumowicz
Auto: Mirage 1,5 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 09-09-2009, 19:24
|
|
|
oko_81 napisał/a: | Zawory ?
Kiedy ostatni raz regulowałes ? |
No napewno regulowane nie było od dawnaaaa
A z tym ssaniem poprzez wcisniecie gazu to sparawdze moze faktycznie tak jest i u mnie
EDIT: Byłem sprawdzic z tym gazem przed odpaleniem ale raczej to nie u mnie-pare raz wcisnałem przytrzymalem przez chwile, posciłem i odpalilem i tak samo po odpaleniu standardowo musiałem pare razy przygazowac zeby było OK |
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 09-09-2009, 19:56
|
|
|
A kondensatorki w ecu wymienione??
[ Dodano: 09-09-2009, 19:59 ]
U mnie też miałem problem z odpaleniem na zimnym silniku i wymiana kondensatorów pomogła w 100% (oczywiście za podpowiedzią szanownych Mitsumaniaków ) |
|
|
|
 |
Grabi
Forumowicz
Auto: Mirage 1,5 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 09-09-2009, 20:02
|
|
|
Kond. nie wymieniane ale jakis niecały rok temu wymieniany komupter sterujacy wtryskiem czy jakos tak i ponoc kond. tez wtedy były wymieniane przynajmniej tak mowił mechanik |
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 09-09-2009, 20:06
|
|
|
Ja też wymieniłem wcześniej cały komputer bo poprzedni mi się spalił, i kupiłem taki z uwalonymi kondensatorami i za żadne skarby żaden mechanik nie wiedzia co dolega mojemu miśkowi, aż tu nagle chłopcy mi podpowiedzieli w czym tkwi problem i jak ręką odiął, zaczął palić:).
[ Dodano: 09-09-2009, 20:09 ]
Z resztą zawsze możesz wyciągnąć owy sterownik i sprawdzić (tak myślę) czy kondensatory napewno były wymieniane. |
|
|
|
 |
Grabi
Forumowicz
Auto: Mirage 1,5 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 09-09-2009, 20:10
|
|
|
Moze faktycznie watro je poprostu wymienic zachowawczo jeszcze raz jezeli były wymieniane. Z tego co wyczytałem to duze koszta nie sa...;> |
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 09-09-2009, 20:38
|
|
|
No nie ja płaciłem np 40 zł (kondensatory + wymiana) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24374 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-09-2009, 21:16
|
|
|
zmierz opornosc czujnika temperatury - tego 2 stykowego (opis na mojej WWW - przy okazji bledow ECU) |
|
|
|
 |
Grabi
Forumowicz
Auto: Mirage 1,5 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 09-09-2009, 21:33
|
|
|
Sory Krzyzak, za moze i głupie pytania ale jak mam zmierzyc ta opornosc(gdzie) bo jezeli chodzi o ten czujnik to moj tata mysli na wogole wymiana go bo sam podejrzewał ze przez to moze własnie sie tak dziać. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24374 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-09-2009, 21:37
|
|
|
kupujesz miernik elektroniczny uniwersalny w markecie za ca 15 zl, otwierasz maske, wyszukujesz czujnik (fotka na mojej WWW przy okazji opisu bledow ECU), zdejmujesz wtyczke, ustawiasz miernik na zakresie 20k i mierzysz jaki jest opor czujnika na zimnym silniku - przy obecnych temp. powinien byc w zakresie 2-5 kOm
a na goracym ok. 300 omow |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-09-2009, 23:03
|
|
|
PABLO998 napisał/a: | No nie ja płaciłem np 40 zł (kondensatory + wymiana) | To co najmniej 2 razy za drogo. PABLO998 napisał/a: | Z resztą zawsze możesz wyciągnąć owy sterownik i sprawdzić (tak myślę) czy kondensatory napewno były wymieniane | Jak nie wie jak wyglądają nowe i lekko już "spuchnięte" (tymbardziej minimalnie) kondensatory to nic nie stwierdzi. |
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 10-09-2009, 09:15
|
|
|
No ale na oryginałach jest chyba znaczek Mitsubishi?? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-09-2009, 19:20
|
|
|
PABLO998 napisał/a: | No ale na oryginałach jest chyba znaczek Mitsubishi?? | Raczej napewno nie ma tam znaczka Mitsu. |
|
|
|
 |
|