tuning gala e57a |
Autor |
Wiadomość |
hubert_galant
Mitsumaniak NeverBackDown
Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-09-2009, 11:47 tuning gala e57a
|
|
|
witam, mam pytanie czy opłaca się tuningować silnik 2.0 TD?? wycinać katalizator i wmontować strumienice?? (podobno 10 koni więcej) |
_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 01-10-2009, 09:15
|
|
|
hubert_galant napisał/a: | podobno 10 koni więce | nieprawda, jezeli juz jest jakiś wzrost to między 2-4% |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2009, 10:11
|
|
|
W mojej carismie po wywaleniu kata auto wyraznie odzylo ale moj kat byl tak zabity ze jak patrzylo sie pod swiatlo to praktycznie nie bylo przeswitu. Hamownia pokazala +6km i -10nm wzgedem serii. Wczesniej auto nie bylo mierzone. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-10-2009, 10:27
|
|
|
hubert_galant, nic nie rób z tym silnikiem jeśli chcesz pojeździć. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21-02-2010, 04:33
|
|
|
ostatnio bawiłem się trochę przy swoim silniczku i jeżeli ktoś chce by jego misiek był szybszy to polecam o zadbanie o dolot i wydech nie na zasadzie tuningu a raczej doprowadzenia go do stanu fabrycznego pobawiłem się przy dolocie doprowadziłem więcej powietrza zająłem się całym układem intercoolera wyczyściłem polecam właścicielom tego silnika misiek nie porównywalnie lepiej wkręca się na obroty... stożek na dolocie to przegięcie rzecz jasna przerost formy nad treścią zwykły filtr w pełni starcza chodzi mi bardziej o czystość dolotu i polecam wymienienie katalizatora na nowy mocy więcej nie będzie ale misiek od razu ochoczo wchodzi na obroty można też pomyśleć o obłożeniu kolektora wydechowego czymś by nie przekazywał zbyt dużo ciepła na wyżej położony kolektor dolotowy i zająć się wyczyszczeniem układu chłodzenia nie można tu spodziewać się jakiś sportowych doznań po tych zabiegach ale misiek zdecydowanie lepiej znosi szybszą jazdę wskaźnik temperatury nie drgnie z optymalnej wartości |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|