Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
tuning gala e57a
Autor Wiadomość
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 28-09-2009, 11:47   tuning gala e57a

witam, mam pytanie czy opłaca się tuningować silnik 2.0 TD?? wycinać katalizator i wmontować strumienice?? (podobno 10 koni więcej)
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 01-10-2009, 09:15   

hubert_galant napisał/a:
podobno 10 koni więce
nieprawda, jezeli juz jest jakiś wzrost to między 2-4%
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2009, 10:11   

W mojej carismie po wywaleniu kata auto wyraznie odzylo ale moj kat byl tak zabity ze jak patrzylo sie pod swiatlo to praktycznie nie bylo przeswitu. Hamownia pokazala +6km i -10nm wzgedem serii. Wczesniej auto nie bylo mierzone.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-10-2009, 10:27   

hubert_galant, nic nie rób z tym silnikiem jeśli chcesz pojeździć.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-02-2010, 04:33   

ostatnio bawiłem się trochę przy swoim silniczku i jeżeli ktoś chce by jego misiek był szybszy to polecam o zadbanie o dolot i wydech nie na zasadzie tuningu a raczej doprowadzenia go do stanu fabrycznego pobawiłem się przy dolocie doprowadziłem więcej powietrza zająłem się całym układem intercoolera wyczyściłem polecam właścicielom tego silnika misiek nie porównywalnie lepiej wkręca się na obroty... stożek na dolocie to przegięcie rzecz jasna przerost formy nad treścią zwykły filtr w pełni starcza chodzi mi bardziej o czystość dolotu i polecam wymienienie katalizatora na nowy mocy więcej nie będzie ale misiek od razu ochoczo wchodzi na obroty można też pomyśleć o obłożeniu kolektora wydechowego czymś by nie przekazywał zbyt dużo ciepła na wyżej położony kolektor dolotowy i zająć się wyczyszczeniem układu chłodzenia nie można tu spodziewać się jakiś sportowych doznań po tych zabiegach ale misiek zdecydowanie lepiej znosi szybszą jazdę wskaźnik temperatury nie drgnie z optymalnej wartości :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.