Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 18:12
Kolejny problemik z Sigmą...
Autor Wiadomość
Tommyd88 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Luboń
Wysłany: 31-08-2009, 18:50   Kolejny problemik z Sigmą...

Niestety nie nacieszyłem się swoją Sigmą za długo (wymiana simeringów), parę dni temu temu zrobiłem małą rundkę po Luboniu i okolicach. Samochód dziwnie chodził, obroty na nagrzanym silniku wahały się lekko od 550-600, ale mocy nie tracił. Jednak po jakiejś godzinie jazdy, samochód momentalnie stracił moc, depnąłem gaz, a obroty momentalnie z 2500 tysięcy, spadły do 900 i samochód zaczął się toczyć, rozpędem zjechałem na pobocze. Niestety nie udało mi się go odpalić, więc podepchnąłem (oczywiście nie sam) swoją Sigmę pod chatę, na drugi dzień odpaliłem ją i działała normalnie :shock: Tyle tylko, że strach się ruszać tym wozem, może wy macie jakieś porady odnośnie tego co mogło się wydarzyć. Dodam tylko, że ostatnimi czasy (na parę dni przed incydentem), gdy odpalałem go nagrzanego, to czasem zdarzało się, że gasł (obroty spadały do 200-300 i nie ponosił się z nich). Może się przegrzewa? Choć wskaźnik temperatury zatrzymuje się w połowie i wydaje się, że temperatura dalej nie rośnie...Naprawdę nie wiem, dlaczego dzieją się takie ekscesy, z tego co zauważyłem to tylko na nagrzanym silniku.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 31-08-2009, 19:47   

co tam masz dodatkowo ( jakieś gazy , kombinacje , patenty itd ) , i czy przepływomierz nie masz uszkodzony , albo kabelki..
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Tommyd88 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Luboń
Wysłany: 31-08-2009, 20:28   

Podejrzewam kable, bo wiosną i jesienią, po deszczach lub wilgotnych nocach nie chciał odpalać, jakby gdzieś wdzierała się wilgoć. Musiałem odczekać ze 2-3 godziny przed odpaleniem, forsy nie było to zbagatelizowałem problem, szczególnie, gdy przyszło lato i problem zniknął. Samochód nie ruszany, tzn. fabrycznie na benzynie jeździ. Przepływomierz...gdybym wiedział jak wygląda albo jakie są oznaki jego awarii to z pewnością poinformowałbym, ale niestety nie orientuje się tak dobrze jak Wy w Sigmie...
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2009, 20:34   

Tommyd88, już ci mówiłem zdzwoń do mnie to się sigma zajmę przecież mogę tez do ciebie podjechać daleko nie mam :twisted:
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 31-08-2009, 20:55   

no i masz rozwiazane - kosior ci zobaczy co i jak , reszte sie wykombinuje jak w pajeczynie sie cos stalo :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 31-08-2009, 21:06   

Objawy typowe dla kopułki rozdzielacza i kabli przedpotopowych.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2009, 20:49   

a wszystko jest możliwe ale wpierw trzeba zobaczyć
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 02-10-2009, 07:12   

Jak tam Panowie uporaliście się z problemem?
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2009, 22:01   

niestety kolega Tommyd88, nawet się nie odezwał wiec narzucać się nie będę :P
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 03-10-2009, 07:25   

Chyba rozwiązał problem . Szkoda tylko że nie podzielił się z nami tą wiedzą. :(
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.