BRAK ISKRY |
Autor |
Wiadomość |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 27-09-2009, 18:35 BRAK ISKRY
|
|
|
Witam serdecznie wszystkich zmotoryzowanych nie wiedziałem gdzie umieścic ten temat i wstawiłem go tu dodam ze jestem mitsumaniakiem ale chce uruchomic auto brata jakim jest toyota camry mysle ze mi koledzy pomożecie oto problem z jakim sie borykam :
brak iskry ale dziwny gdyż iskra zanika na świecach które są wkręcone w silnik ,po wyciągnieciu kabla WN i wsadzeniu tam swiecy oraz połozeniu na masie iskra sie pokazuje ale tylko na tym kablu pozostałe 3 świece w silniku nie dostaja wysokiego napiecia dodam ze nie ma znaczenia który kabel ze swiecy wyciagne i sprawdze z luzną świecą .
Moim zdaniem iskra nie moze przeskoczyc między palcem rozdzielacza a stykiem kabla WN ale z drugiej strony czemu przeskoczy na styk kabla swiecy luzno położonej na silniku więc czym sie różni swieca wkrecona do silnika a swieca położona na silniku .
Jest to dziwne ale auto stoi juz 2 tydzien i zastanawiam sie czy nie napisac już do programu z archiwum X |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 27-09-2009, 20:40
|
|
|
Jak dochodzi prund do świecy luźnej to dochodzi też do tej w silniku, chyba, że te świece wkręcone są jakieś lipne Albo wymiana świec, albo szukajcie problemu gdzie indziej. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 28-09-2009, 11:38
|
|
|
i tu jest problem bo nie dochodzi w momencie wpięcia wszystkich przewodów na świece w silniku cewka nie wytwarza a raczej znika gdzieś wysokie napięcie mimo że cewka jest wzbudzana dopiero wysokie napięcie sie pokazuj na kablu do którego włoże luzną swiece wniosek jeden iskra sie traci na świecy która jest wkrecona w silnik i poddana ciśnieniu jakim jest sprężenie mieszanki wyjasnie jaszcze inaczej
ssanie sprężanie praca czyli zapłon mieszanki i wydech no i podczas pracy jest zanik iskry ale tylko na świecy wkreconej w silnik na luznej świecy iskra jest |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-09-2009, 14:19
|
|
|
Może zalewa silnik i iskra nie jest w stanie przeskoczyć ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-09-2009, 15:03
|
|
|
Wymień te świece. |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2009, 22:54
|
|
|
to ze ci nie pali, nieznaczy ze nie masz iskry. Sprawdź czy jest paliwo i kompresja. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 30-09-2009, 16:32
|
|
|
W jaki sposób zobaczyliście,że nie ma iskry na wkręconych świecach? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2009, 22:47
|
|
|
ma głowice przezroczysta:) |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-10-2009, 16:59
|
|
|
DAREX2006, jezeli juz zakladasz taki temat to powinienes napisac jaki model camry i jaki silnik w niej jest zeby nie strzepic sobie wlosow na glowie, wiec przywolaj dane techniczne auta, silnik, rok, pojemnosc, ewentualnie oznaczenie modelowe po numerze Vin |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 02-10-2009, 12:05
|
|
|
przepraszam ze sie nie odzywałem ale walczylismy z ta camry z silnikiem 2,2benz+ gaz tak więc panowie wszystko sie wyjasniło tak jak pisałem znikała iskra wiec zrobilismy to co każdy by zrobił wymiana swiec kabli i kopułki niestety iskry brak , jeden z was napisał cos o przezroczystej głowicy no nie realnie ale zrobilismy przezroczysta kopułke powycinaliśmy otwory w kopułce tak zeby było widac palec i styki kabli na które ma przeskoczyc iskra no i wyszło szydło z worka cewka która jest w aparacie w tym modelu miała przebicie normalnie jak swieca leżała na silniku to iskra przeskakiwała na styki ale jak przyszło cisnienie kompresji iskra skakała po całym aparacie a nie po stykach .Dla wyjasnieni mówi o tym jedno z praw elektrycznych prąd zawsze popłynie gdzie mu łatwiej .
Wymiana cewki i ponownie kopułki rozwiązało problem camry smiga i w tym momencie chciałem wam podziekowac ,bratu az sie głupio zrobiło ze mitsumaniaki z takim zapałem podeszli do naprawy toyoty a na forum toyoty nic sie nie dowiedział
MITSUMANIAKI GÓRĄ
Dzieki serdeczne |
|
|
|
 |
|