Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
21-12-2009, 19:10
GALANT SE 2.0 GLI+SEKW.FULL Konstantynów Łódzki
Autor Wiadomość
Marcin91 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 1
Skąd: wawa
Wysłany: 03-10-2009, 13:41   GALANT SE 2.0 GLI+SEKW.FULL Konstantynów Łódzki

Witam.
Zastanawiam się nad zakupem Galanta w silniku 2.0 z gazem (badz bez-sam sobie zamontuje). W gre wchodzi tylko sedan :)

Na allegro znalazlem takiego:
http://moto.allegro.pl/it..._sekw_full.html



Kod:
Witam. Dziś do sprzedania mam super auto MITSUBISHI GALANT SPORT EDITION 2.0 GLI z bardzo dobra instalacja gazową SEKWENCYJNA BRC. Samochód spala benzyny około 9 10 litrów gazu i tak sdamo benzyny. Galant jest po wymianie kompletnego rozrządu przy 15o tys. więc skopojniew można jeszcze jeździć 40 tys kom bez wymiany. Oczywiście ma wymienione wszystkie możliwych olejów,filtrów,pasków oraz filtry gazu co trzeba wymienić. Klimatyzacja została na nowo nabita i odgrzybiona.Silnik jest w bardzo dobrym stanie, zero jakichkolwiek wycieków z niego(nie bierze oleju). Ze strony blacharskiej jest w bardzo dobrym stanie. Na tyl;nych nadkolach wychodziły małe pęcherzyki rdzy od dolnej strony więc zostało to solinie zrobione oraz zabezpieczone. Galant posiada na wyposażeniu: ABS, ALUFELGI(RONAL), BLOKADA SKRZYNI BIEGÓW, CENTRALNY ZAMEK, EL. SZYBY, EL. LUSTERKA(podgrzewane), IMMOBILIZER, KLIMATYZACJA(klimatronik), KONTROLA TRAKCJI, LAKIER METALIC, 4xAIR BAG, RADIO CD(ALPINE), WSPOMAGANIE KIEROWNICY, PODŁOKIETNIKx2, INSSTALACJA GAZOWA BRC. Dodatkowo posiadam do niego komplet zimowych kół na stalowych felgach. W razie jakich kolwiek pytań proszę dzwonić pod numer 660-491-637 GG 506742 lub pisać na emaila: adam.michalak@wp.pl Osoba do kontaktu Adam. GORĄCO POLECAM TO AUTKO JEST W BARDZO DOBRYM STANIE. AUTKO DO OBEJRZENIA W ŁODZI, KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI ORAZ W ŁODZI CENA DO NEGOCJACJI auto sprowadzone z Niemiec jestem drugim właścicielem


Ogolnie ten galant bardzo mi sie podoba. Przebieg nie za duzy, silnik 2,0 -taki jaki chce i do tego sekwencja.

Co o nim sadzicie ? Ogladal ktos z Was moze akurat ten model ?
Dodam, ze galant ma być moim pierwszy autem i nie chcialbym odrazu kupic jakiegos szrota :D

Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez Kmer 19-10-2009, 18:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 03-10-2009, 17:04   

Autko wygląda bardzo ładnie. Nie ma się czego przyczepić, chociaż zdjęcia tyłu są zbyt ciemne. Kierunki na zmienione na białe co raczej dobrze świadczy, brak ori alusków z wersji SE. Konsola środkowa jakaś chyba czarna a nie powinna (zdjęcie zbyt ciemne). Przydało by się zdjęcie wnętrza (czy welury są SE) i komory silnika.
Poproś o numer VIN, z tymi rocznikami to różnie piszą.

Generalnie autko ładne i cena też dobra jak za ten rocznik z gazem.
Zobacz jeszcze FAQ przed zakupem.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 03-10-2009, 23:31   

A mi sie rzuciła w oczy poszarpana obudowa licznika od środka.
Ciekawe,zmieniał stan czy żarówki? ;)
Troche mały przebieg mi sie wydaje.
 
 
 
KarolS 
Mitsumaniak


Auto: EA3W '99 GDI
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-10-2009, 00:52   

Ho, ho, ho...

Skoro patrzymy już na zegary to jaką ładną temperaturę płynu chłodzącego to autko ma :biggrin:

Nie za dużo? :P
_________________

 
 
 
annihilator 
Mitsumaniak


Auto: EA5W SE '99 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 53
Skąd: gda
Wysłany: 04-10-2009, 08:05   

Ale jak ten ktoś zmieniał te żarówki, dłutem? nawet oczko śruby jest lekko szarpnięte... (ktoś nie szanował auta i to widać) Co do temperatury to wygląda jak by miał za mało płynu chłodniczego i wiatraki nie dawały rady nad chłodzeniem lub dzieje się coś gorszego bo faktycznie, wskazówka przy rozgrzanym nawet na maksa silniku powinna siedzieć poziomo i ani milimetra więcej. Osobiście bym się bał kupować auto z tak spapranymi zegarami.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 04-10-2009, 13:25   

Panowie, trochę się chyba zapędzacie w swoich ocenach. Trochę więcej obiektywizmu.
Napisać, że to złom i "ja bym go nie kupował" to mój 7-letni syn umie wystukać.
Zamiast pisać lakoniczne pierdoły, rozwińcie swoje wypowiedzi.

Zegary wyglądają paskudnie, co wynika bardziej z tego, że ktoś miał poważny problem z wyjęciem obudowy (akurat ta krawędź obudowy może się uszkodzić przy wyjmowaniu przez kierownicę a nie śrubokręt gdyż jest luźna po puszczeniu śrub). Nawet jeśli na siłę chcemy dowieść, że były one wyciągane w celu kręcenie licznika to nic nam to nie daje. W tej chwili na allegro są 43 gale i tylko 6 z nich ma przebieg powyżej 200tys. Marcin91 jeśli kupujesz auto w Polsce to nie sugeruj się przebiegiem tylko stanem tego auta, bo u nas cofa się liczniki na potęgę.

Co do temperatury to przyczyn może być kilka. Koniecznie sprawdź jak wygląda płyn chłodniczy i sprawdź pod spodem korek wlewu oleju, wszystko jest opisane w FAQ, link w moim poprzednim poście. Może to tylko termostat jest przyczyną takiego stanu rzeczy temperatury.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2009, 14:29   

fj_mike, masz 100% racji. Po co się rozpisywać w stylu do bani, itp....jak:

- Spasowanie elementów - OK
- Odcień lakieru via elementy - OK, choć krople wody potrafią oszukać
- stan blacharki na zewnątrz - OK

Wątpliwości budzą:
- w/w temperatura (podążaj za radą fj_mike i sprawdzisz co jest kaman)
- Raport właściciela nt. spalania.....na gazie z reguły pali spokojnie litr więcej.

Rady:
Wart obejżenia. Pooglądaj wszystko tak jak w >>>>>TYM<<<<< temacie. Dodatkowo zobacz jak w/w korek od wewnątrz, czy nie ma jakichś białych nalotów, oraz płyn w chłodnicy, czy nie ma śladów oleju (oka jak na rosole, tylko czarne). Dodatkowo, posłuchaj jak odpala ale koniecznie na zimno. Jak będzie rozgrzany, to mniej będzie dawał o sobie znać.

Reszta zgodnie z FAQ, które zamieścił fj_mike i ja w Tym poście.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.