 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 21-12-2009, 19:10 |
GALANT SE 2.0 GLI+SEKW.FULL Konstantynów Łódzki |
Autor |
Wiadomość |
Marcin91
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 1 Skąd: wawa
|
Wysłany: 03-10-2009, 13:41 GALANT SE 2.0 GLI+SEKW.FULL Konstantynów Łódzki
|
|
|
Witam.
Zastanawiam się nad zakupem Galanta w silniku 2.0 z gazem (badz bez-sam sobie zamontuje). W gre wchodzi tylko sedan
Na allegro znalazlem takiego:
http://moto.allegro.pl/it..._sekw_full.html
Kod: | Witam. Dziś do sprzedania mam super auto MITSUBISHI GALANT SPORT EDITION 2.0 GLI z bardzo dobra instalacja gazową SEKWENCYJNA BRC. Samochód spala benzyny około 9 10 litrów gazu i tak sdamo benzyny. Galant jest po wymianie kompletnego rozrządu przy 15o tys. więc skopojniew można jeszcze jeździć 40 tys kom bez wymiany. Oczywiście ma wymienione wszystkie możliwych olejów,filtrów,pasków oraz filtry gazu co trzeba wymienić. Klimatyzacja została na nowo nabita i odgrzybiona.Silnik jest w bardzo dobrym stanie, zero jakichkolwiek wycieków z niego(nie bierze oleju). Ze strony blacharskiej jest w bardzo dobrym stanie. Na tyl;nych nadkolach wychodziły małe pęcherzyki rdzy od dolnej strony więc zostało to solinie zrobione oraz zabezpieczone. Galant posiada na wyposażeniu: ABS, ALUFELGI(RONAL), BLOKADA SKRZYNI BIEGÓW, CENTRALNY ZAMEK, EL. SZYBY, EL. LUSTERKA(podgrzewane), IMMOBILIZER, KLIMATYZACJA(klimatronik), KONTROLA TRAKCJI, LAKIER METALIC, 4xAIR BAG, RADIO CD(ALPINE), WSPOMAGANIE KIEROWNICY, PODŁOKIETNIKx2, INSSTALACJA GAZOWA BRC. Dodatkowo posiadam do niego komplet zimowych kół na stalowych felgach. W razie jakich kolwiek pytań proszę dzwonić pod numer 660-491-637 GG 506742 lub pisać na emaila: adam.michalak@wp.pl Osoba do kontaktu Adam. GORĄCO POLECAM TO AUTKO JEST W BARDZO DOBRYM STANIE. AUTKO DO OBEJRZENIA W ŁODZI, KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI ORAZ W ŁODZI CENA DO NEGOCJACJI auto sprowadzone z Niemiec jestem drugim właścicielem |
Ogolnie ten galant bardzo mi sie podoba. Przebieg nie za duzy, silnik 2,0 -taki jaki chce i do tego sekwencja.
Co o nim sadzicie ? Ogladal ktos z Was moze akurat ten model ?
Dodam, ze galant ma być moim pierwszy autem i nie chcialbym odrazu kupic jakiegos szrota
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Kmer 19-10-2009, 18:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 03-10-2009, 17:04
|
|
|
Autko wygląda bardzo ładnie. Nie ma się czego przyczepić, chociaż zdjęcia tyłu są zbyt ciemne. Kierunki na zmienione na białe co raczej dobrze świadczy, brak ori alusków z wersji SE. Konsola środkowa jakaś chyba czarna a nie powinna (zdjęcie zbyt ciemne). Przydało by się zdjęcie wnętrza (czy welury są SE) i komory silnika.
Poproś o numer VIN, z tymi rocznikami to różnie piszą.
Generalnie autko ładne i cena też dobra jak za ten rocznik z gazem.
Zobacz jeszcze FAQ przed zakupem. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 03-10-2009, 23:31
|
|
|
A mi sie rzuciła w oczy poszarpana obudowa licznika od środka.
Ciekawe,zmieniał stan czy żarówki?
Troche mały przebieg mi sie wydaje. |
|
|
|
 |
KarolS
Mitsumaniak

Auto: EA3W '99 GDI
Dołączył: 07 Sie 2006 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-10-2009, 00:52
|
|
|
Ho, ho, ho...
Skoro patrzymy już na zegary to jaką ładną temperaturę płynu chłodzącego to autko ma
Nie za dużo? |
_________________
 |
|
|
|
 |
annihilator
Mitsumaniak

Auto: EA5W SE '99 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 53 Skąd: gda
|
Wysłany: 04-10-2009, 08:05
|
|
|
Ale jak ten ktoś zmieniał te żarówki, dłutem? nawet oczko śruby jest lekko szarpnięte... (ktoś nie szanował auta i to widać) Co do temperatury to wygląda jak by miał za mało płynu chłodniczego i wiatraki nie dawały rady nad chłodzeniem lub dzieje się coś gorszego bo faktycznie, wskazówka przy rozgrzanym nawet na maksa silniku powinna siedzieć poziomo i ani milimetra więcej. Osobiście bym się bał kupować auto z tak spapranymi zegarami. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 04-10-2009, 13:25
|
|
|
Panowie, trochę się chyba zapędzacie w swoich ocenach. Trochę więcej obiektywizmu.
Napisać, że to złom i "ja bym go nie kupował" to mój 7-letni syn umie wystukać.
Zamiast pisać lakoniczne pierdoły, rozwińcie swoje wypowiedzi.
Zegary wyglądają paskudnie, co wynika bardziej z tego, że ktoś miał poważny problem z wyjęciem obudowy (akurat ta krawędź obudowy może się uszkodzić przy wyjmowaniu przez kierownicę a nie śrubokręt gdyż jest luźna po puszczeniu śrub). Nawet jeśli na siłę chcemy dowieść, że były one wyciągane w celu kręcenie licznika to nic nam to nie daje. W tej chwili na allegro są 43 gale i tylko 6 z nich ma przebieg powyżej 200tys. Marcin91 jeśli kupujesz auto w Polsce to nie sugeruj się przebiegiem tylko stanem tego auta, bo u nas cofa się liczniki na potęgę.
Co do temperatury to przyczyn może być kilka. Koniecznie sprawdź jak wygląda płyn chłodniczy i sprawdź pod spodem korek wlewu oleju, wszystko jest opisane w FAQ, link w moim poprzednim poście. Może to tylko termostat jest przyczyną takiego stanu rzeczy temperatury. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Forest [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2009, 14:29
|
|
|
fj_mike, masz 100% racji. Po co się rozpisywać w stylu do bani, itp....jak:
- Spasowanie elementów - OK
- Odcień lakieru via elementy - OK, choć krople wody potrafią oszukać
- stan blacharki na zewnątrz - OK
Wątpliwości budzą:
- w/w temperatura (podążaj za radą fj_mike i sprawdzisz co jest kaman)
- Raport właściciela nt. spalania.....na gazie z reguły pali spokojnie litr więcej.
Rady:
Wart obejżenia. Pooglądaj wszystko tak jak w >>>>>TYM<<<<< temacie. Dodatkowo zobacz jak w/w korek od wewnątrz, czy nie ma jakichś białych nalotów, oraz płyn w chłodnicy, czy nie ma śladów oleju (oka jak na rosole, tylko czarne). Dodatkowo, posłuchaj jak odpala ale koniecznie na zimno. Jak będzie rozgrzany, to mniej będzie dawał o sobie znać.
Reszta zgodnie z FAQ, które zamieścił fj_mike i ja w Tym poście. |
|
|
|
 |
|
|