 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Otpowietrzenie chłodnicy |
Autor |
Wiadomość |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 06-10-2009, 11:13 [1G 90-94] Otpowietrzenie chłodnicy
|
|
|
Pytanie ile płynu wchodzi do układu chłodzenia w eclipse 1g i jak go odpowietrzyć? |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 04-11-2009, 16:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mihau00
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse 1g
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 26 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 06-10-2009, 17:30
|
|
|
o ile dobrze pamiętam to 7 litrów, sprawdzę w instrukcji później i potwierdzę |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2009, 18:30
|
|
|
Chyba mam jakąś chorobę, bo się powtarzam,...... sorry to nie na tym forum . A trochę poważniej to bierzesz 10 lit płynu, lejesz na max i włączasz silnik, otwierasz na max grzanie i czekasz, aż otworzy się termostat. Znikający płyn uzupełniasz powoli, bo zimny płyn może rozwalić blok. Lejesz dotąd, aż płyn przestanie znikać, patrząc jednocześnie czy nie pojawia się pod autem. W moim DSTT instrukcja mówi o 8,65 litra, a weszło ok. 10 lit. W Omedze 2,6 R6 piszą o 10,5, a wchodzi ok, 12,7 lit. Płyn wlewany powyższym sposobem, nie ma prawa nigdzie uciekać. Jak znika, to sprawdź połączenia i miejsce pod tapicerką w kabinie. Pozdro. |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 07-10-2009, 09:24
|
|
|
Nie płyn mi nie znika ale nadszedł czas na zmiane letniego na zimowy. |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 08-10-2009, 23:54 płyn
|
|
|
O tym że zimny płyn może rozwalić blok to chyba kolegi bujna wyobrażnia . lub coś pomylił z zimą i przymrozkami . ........ a wracając do tematu to po spuszczeniu starego płynu , uzupełnij powoli wlewając aż będzie pełno(ponaciskaj węże)uzupełnij też do połowy zbiornik wyrównawczy .zakręć korek przy termostacie i nie odkręcaj go na rozgrzanym silniku ( ponieważ możesz się poważnie popażyć )ale zostaw otwarty zbiornik wyrównawczy tam możesz dolewać jeśli spadnie do minimum na zbiorniku jest podziałka . I możesz śmiało dolewać zimny płyn .po zalaniu nowym płynem uruchom silnik i niech tak chodzi aż załączą się wentylatory , to jest oznaką że otworzył się cały układ chłodzenia niech jeszcze troszkę pochodzi z wentylatorami i układ jest odpowietrzony ,sprawdzaj na zbiorniczku wyrównawczym poziom płynu .oczywiście należy podczas odpowietrzania układu przekręcić pokrętło ciepła na max . |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2009, 17:39
|
|
|
No cóż, każdy ma prawo myśleć jak uważa, puki mu z kieszeni kasa nie odleci. Napisałem to, bo sam się przekonałem. Żadnej nowej teorii nie snuję, a kolega poza poparzeniem nic więcej nie napisał. Jeśli którakolwiek wersja się u Nikosia sprawdzi, to będę zadowolony. Pewnie On też. |
|
|
|
 |
|
|