Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wahacz do diamante kombi
Autor Wiadomość
voss76 
Nowy Forumowicz
voss76

Auto: Diamante Kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: warszawa
  Wysłany: 12-10-2009, 12:20   wahacz do diamante kombi

witam.jestem zainteresowany nabyciem wahacza lewego do diamante kombi 94r.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-10-2009, 12:30   

Polecam dział kupie - sprzedam albo napisać do odpowiedniego człowieka na PW. Jeśli to wahacz przedni to pasuje od jakiegokolwiek - bo przód jest identyczny we wszystkich samochodach - kombi/sedan / Sigma / Diamante /
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 12-10-2009, 18:49   Re: wahacz do diamante kombi

voss76 napisał/a:
witam.jestem zainteresowany nabyciem wahacza lewego do diamante kombi 94r.



EEEEE a to były diamante kombi???

Wahacze może mieć Blizna(ma kombi w rozbiórce), Slaw(ma masę części różnych różnistych)
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-10-2009, 20:32   Re: wahacz do diamante kombi

Cytat:


EEEEE a to były diamante kombi???



Ano były, zasadniczo to od Sigmy sie różniły tylko trochę lepszym wypasem i zderzakami. Silniki też tylko 12V.

Poler kiedyś pokazywał swoje (jakieś 3 lata temu)

http://forum.mitsumaniaki...p=112114#112114
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2009, 07:28   

Zgadza się za wiecha miedzy Diamantem a Sigmą praktycznie w 95% niczym się nie różni a wahacz jeśli potrzebujesz to mam taki z nowiutkimi sworzniami 100 pln + koszt wysyłki
A kolega Blizna na razie nic nie sprzedaje póki co nie ma go w Polsce

[ Dodano: 13-10-2009, 07:33 ]
ana dzień dobry różnica po miedzy Diamantem kombi a Sigma to tak jak pisał lukasz12, Ogromne zderzaki P i T i brak relingów na dachu

 
 
voss76 
Nowy Forumowicz
voss76

Auto: Diamante Kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-10-2009, 10:19   

Dzięki za odpowiedzi,zakupiłem już wachacz.A co się tyczy miśka to faktycznie ma silnik 12v, ale ma też fabryczne relingi oraz duuuże zderzaki co mnie się osobiście bardzo podoba. :D
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 13-10-2009, 12:45   

Zderzaki diamante RULLZZ :P - i mają amortyzatory , więc małe stłuczki pozostają bez śladu - osobiście podobają mi sie bardzo i są o niebo bardziej funkcjonalne :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
voss76 
Nowy Forumowicz
voss76

Auto: Diamante Kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-10-2009, 13:28   

Zgadza się ,widziałem jak miałem je zdemontowane.KAWAŁ BELKI pod spodem :mrgreen:
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 13-10-2009, 14:08   

Wg mnie to może i praktyczne są ale wyglądają paskudnie...jakby ktoś tarany założył z przodu. Jakoś japońska wersja ma normalne zderzaki tzn. "lipne" jak w Europie więc chyba na USA nie zakładali takich zderzaków dla upiększenia samochodu tylko ze względu na przepisy
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
voss76 
Nowy Forumowicz
voss76

Auto: Diamante Kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-10-2009, 14:12   

owszem,przepisy to wymuszały lecz sądzę że jednak zgrabnie dobrali proporcje zderzaków(spojrzyj na amerykańskie wersje merców lub volvo ):shock: .
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 13-10-2009, 16:14   

mnie siepodobają , jak kiedyś mi odbije , to zrobię elektrycznie wysuwane tarany orurowane na dresy :D
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 13-10-2009, 19:59   

Osobiście bardziej jestem za wersją Europejską zderzaka, jest bardziej wypasiona :) mówię tu o spryskiwaczach lamp i halogenach, w kombi opcja. Jak się nie mylę. ;] No i dolna brewka obniża przód miśka.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 13-10-2009, 21:42   

Niestety ładna brewka "ładnie" haczy o 90 % krawężników na szczecińskich parkingach. Miałem ją regenerować(kupiłem z pękniętą) ale zdjąłem i nie zakładam.
Inna sprawa, że pourywałem wszystkie śruby mocujące przy ściąganiu brewki

O niektóre krawężniki zahaczam belkami/osłonami pod miską olejową i skrzynią :evil: Kto wymyślił 25cm krawężniki ?? w dodatku w miejscach gdzie parking krótki i przydałoby się przewis przedni nad chodnikiem zostawić.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 13-10-2009, 23:54   

voss76 napisał/a:
owszem,przepisy to wymuszały lecz sądzę że jednak zgrabnie dobrali proporcje zderzaków(spojrzyj na amerykańskie wersje merców lub volvo ):shock: .


To to już w ogóle jest "piękne" - jak grzywacz chiński...
Widziałem na starych W123 i W116
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.