  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Kolejność zapłonu w S-coupe silnik z 93r | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 puzon1980  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Hyundai S-coupe 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 1 Skąd: Wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2009, 01:31   Kolejność zapłonu w S-coupe silnik z 93r
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, 
 
 
mam problem z uruchomieniem auta po wymianie kopułki i palca, niestety nie spisałem sobie kolejności i teraz nie mogę dojść jak podłączyć kable to jest kopułka do 12 zaworowego silnika. Może wie ktoś jaka jest kolejność i skąd zaczynać podłączanie (czyli gdzie wchodzi pierwszy kabel), i pomoże mi w tym, Z góry wielkie dzięki    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mirekbdeblin  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: volvo v40 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-12-2009, 13:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam 
 
zawory nie mają tu nic wspólnego 
 
po 1 zobacz czy nie wypadł Ci węglik z kopułki
 
po2 jak nie kręciłeś aparatem (wykluczając zmiane kąta zapłonu) sprawdż czy dobrze przykręciłeś palec tzn czy nie odwrotnie -nie powinien wejść odwrotnie ale już widziałem takie myki
 
po 3sprawdż odpowiednie położenie kopułki ma taki rowek aby inaczej nie wsadzić ale Polak potrafi
 
po 4 kabel od ozn na kopułce1 do 1 cyl. ozn aczony2 do drógiego ,ozn 3 do 3 ,ozn 4 do 4
 
Kolejność faz rozrządu nie ma tu nic wspólnego 
 
No chuba że kręciłeś zaworami? jeżeli aparatem to przeciwnie do ruchu wskazówek zegara przyspiezamy zapłon a ile powinien mieć -nie wiem myśle że ok. 5-8*
 
                                                                       Pozdrawiam 
 
 
[ Dodano: 14-12-2009, 13:51 ]
 
A może przerywacz walnięty lub kręciłeś i masz przerwe za dużą lub za małą? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |