 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Po remoncie klepie dalej.... |
Autor |
Wiadomość |
yasiu.usa
Nowy Forumowicz
Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: USA
Dołączył: 30 Lip 2009 Posty: 28 Skąd: KrK
|
Wysłany: 16-10-2009, 05:03 Po remoncie klepie dalej....
|
|
|
Witam!!!
Jestem nowym klubowiczem znad oceanu:) Zakupilem nieadwno 3000 GT, czerwone SL 3.0 Automat( ze wzgledu ze Manual to tutaj rodzynek, bardzo zadko sie je spotyka) BArdzo mi sie spodobalo jak wsadlem do tego samochodu, to moze troche o nim. 170 TYS MIL, w dobrym stanie, jak na ten milage. chcialem go doprowadzic do jakiegos idealnego stanu, i nie rejestrowalem odrau po zakupie, tylko tak pielegnowalem i odpalalem co dziennie, az tu nagle po jakims 3 tyg od zakupu zaczelo klepac na dole silnika:/ wiec zalamka no ale 170 kMIL to duzo (tez bym klepal jak bym tyle przejechal.) aaaaa jeszcze kopcil na niebiesko i bialo ( kompresja badana po 205 na kazdym tlkoku, lepsza niz seryjna) wiec juz total niewiadomo o co bylo... ale zdecydowalem sie na remont silnika oczywiscie samemu w warsztacie u tatki mojej dziewczyny, z jego pomoca wyminilem wszytko, tloki, panewki glowica w ladnym stanie to nie musialem szlifowac. Wal byl tylko na 3 cylindrze lekkko przytraty ale nie obrocilo panewek. wiec po dlugich namyslach i badaniach, liczeniach mierzeniach, zalozylem nowe panewki, tloki, ale stare ramiona, wyminiajac tylko to 3 ramie z innego silnika mitsubishi 2.5 l blok ten sam, wal lzejszy , ramiona te same , i po zalozeniu panek nie moglem walem ukrecic stanal... wszystkie takie same te ramiona, panewki standard, po dlugich medytacjach zauazylem ze ma znaczenia jak sa zalozone te ramonina na wale, bo jak pozminialem mijscami to bylo duzo lzej.dalo sie krecic walem. wsadzilem silnik odpalam..... zgaslo..:/ odpalam szarpie nim ale pali, za chile sie uspokoilo ale klepie jakby panewki bylyjuz wydarte. znow rozbieranie od dolu bo silnik w aucie i patrze na panewki a tu zorane jak nie wiem co nie wszystkie, wiec zaczalem odkrecac od walu i przymierzac w inne miejsca to co trzyma panewke od dolu( w sumie ze 10 razy kombinowalem ) i nei moge zlozyc zeby sie ni tluklo ..... a przeciesz te ramiona tlokow sa takie same?
sa jakies znaki na nich 72B i 72Q a tych dolnych T z kropeczka, T z 2 Kropeczkami i T z 3 Kropeczkami, oraz 3 T bez kropeczek i kazda taka sama mierzylem , a jak wloze panewke w nie to inaczej lezy,!!! Wie ktos o co tutaj chodzi?? bo ja juz 3 zestawy panewek zuzylem i dalej nei mam pomyslu.
Wielkie dzieki za odpowiedz pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 18-10-2009, 11:46
|
|
|
yasiu.usa napisał/a: | Wie ktos o co tutaj chodzi?? | to ja Cię lekko oświece. Każdy tłok jest robiony indywidualnie, jego korbowód ze stopką są jednością, pod żadnym pozorem nie wolno ich zamieniać. Głowica tak czy owak powinna być splanowana, wał jak miał ryske chodżby maleńką, powinien być minimum spolerowany. Tłoków nie wolno zamieniać miejscami !!!! stopek nie wolno zamieniać miejscami !!!! Nie wolno z dwóch tłoków składać jednego!!!
Reasumując - jeżeli zrobiłeś wszystko to co w/w a czego nie powinieneś zrobić to juz nie dojdziesz do ładu z tym silnikiem, chyba ze przez przypadek. |
|
|
|
 |
|
|