 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problem z wskaznikiem temperatury silnika i kontrolka oleju |
Autor |
Wiadomość |
mike123
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: kalisz/newcastle
|
Wysłany: 16-10-2009, 20:59 problem z wskaznikiem temperatury silnika i kontrolka oleju
|
|
|
Witam,niedawno zakupiony sprzecik i chyba cos nie tak,szukalem na forum ale nie moge sie odnalesc i bardzo szybko oczy puchna ,wiec jakby ktos mogl pomoc to bylbym wdzieczny,
po przekreceniu kluczyka wskazowka temp odrazu jest na polowie na zimnym silniku tak jak widac na zdieciu,po nagrzaniu nie wiem moze sie ruszy z milimetr w gore albo mi sie zdaje,czy to czujnik czy jakas powazniejsza sprawa,w jaki sposob to sprawdzic,no i kontrolka oleju nie swieci(po przekreceniu kluczyka),nie wiem czy to zarowka czy czujnik,gdzie jest ten czujnik oleju i jak najprosciej to sprawdzic mam nadzieje ze nie jest cos kombinowane,
Jeszcze jedno male pytanko do czego sluzy opcja O/D w automacie
pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez mike123 20-10-2009, 20:21, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 17-10-2009, 11:07
|
|
|
o/d to nadbieg-(jeśli chodzi Ci o mały przycisk przy dżwigni zmiany biegów).Odnośnie wskażnika temp.-stawiałbym na czujnik..Kontrolki od oleju;w dieslu są dwie pomarańczowa(na niej symbol konewki) od poziomu oleju.druga czerwona od ciśnienia oleju-trudno powiedzieć gdzie u Ciebie jest czujnik,bo nie wiemy jaki masz silnik... |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
mike123
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: kalisz/newcastle
|
Wysłany: 17-10-2009, 12:04
|
|
|
myslalem ze informacja o silniku jest wyswietlona,mam 2.5 tdi,1991 rok,dzis rano wskazowka temp. byla na zero ale po przejechaniu ok. 1 km zaczela sie dosc szybko unosic nie wiem co to za czary |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 17-10-2009, 15:26
|
|
|
U mnie pajero nagrzewa się b.szybko i wskazówka rośnie do połowy,więc może po prostu dziś Ci normalnie zadziałał.Na pewno ze wskaźnikiem nie jest dobrze,gdy na zimnym silniku pokazuje temp.na połowie.Myślę że najzwyczajniej fiksuje ci czujnik |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
mike123
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: kalisz/newcastle
|
Wysłany: 17-10-2009, 16:32
|
|
|
wiec tak ma byc z ta temperatura poprostu szybko sie nagrzewa,
dzisiaj rozebralem licznik zeby sprawdzic zarowke od oleju i okazalo sie ze w miejscu gdzie powinna byc zarowka(pod kontrolka ladowania) sa orginalne zaslepki,moze ktos mi wskazac gdzie powinna byc kontrolka oleju bo chyba nie mozliwe zeby jej nie bylo |
|
|
|
 |
|
|