[PYTANIE] Mocne półosie do Pajero II |
Autor |
Wiadomość |
MiNi85
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2,8TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2009 Posty: 2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 21-10-2009, 21:53 [PYTANIE] Mocne półosie do Pajero II
|
|
|
Witam
Bawię się trochę w terenie i mam do mojego pajero włożone oponki 35cali i przez to nie wytrzymują mi przeguby. I stąd moje zapytanie wie ktoś gdzie mogę dostać wyczynowe przeguby albo kompletną półoś taką aby wytrzymywała takie obciążenia . Jeżeli ktoś ma inne pomysły co mogę poczynić to chętnie poczytam i z góry wielkie dzieki. |
_________________ Jeżdżę Źle Ale Za To SZYBKO:)
 |
Ostatnio zmieniony przez Gene 22-10-2009, 14:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 22-10-2009, 00:21
|
|
|
raczej nie znajdziesz, ale poszukaj na forum www.rajdy4x4.pl - tam masz więcej wszelakich patentów i przeróbek |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
KorreS
Forumowicz

Auto: Chrysler T&C 3.8 LTD S&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 65 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-10-2009, 16:18
|
|
|
Odnośnie tylniego mostu to może to Ci coś podpowie:
http://www.outerlimits4x4.com/ftopic180096.php
A czy półosie od V6 nie są mocniejsze?
Do orania australijczycy robią przeszczep mostów z hi-luxa lub 4runnera albo od patrola.
Niestety niezależna zawiecha nie została stworzona do takich zastosowań (oczywiście nie mówię tu o zawiasie takim jak na Dakar czy Baja ale to jakby inna półka cenowa rozwiązań)
Wracam tu do wątku o sztywnych mostach i ramach na tym forum.
Obawiam się że to właśnie kąty pracy półosi wykańczają je szybciej niż przy stockowym aucie. Do tego większa masa wirująca (i zapewne bieżnik typu Simex) też dokładają swoje.
Do takiego zastosowania zastanowiłbym się nad zmianą mostu od parcha. Pajero to raczej małopopularne auto terenowe do przeróbek więc i części jakby mniej. |
_________________ Gdy posiadacz Land Rovera spojrzał na Jeep'a i pogardliwie rzucił:
- Co to jest?
w odpowiedzi usłyszał:
- To jest auto, na które nikt nigdy nie powie 'landrower'. W przeciwieństwie do Twojego auta, na które większość mówi 'dżip'. |
|
|
|
 |
MiNi85
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2,8TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2009 Posty: 2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 22-10-2009, 18:21
|
|
|
Witam!
Dzięki wielkie za pomoc jeżeli chodzi o stronke www.rajdy4x4.pl spenetrowałem ją na początku i nie bardzo mogę znaleźć coś mocniejszego a poza tym to nie pierwsze półośki które mi pada .
Co do 3.0 V6 nie wiem poszperam i sprawdzę wiem na pewno że od 3.5 są grubsze. Staram się na razie znaleźć mniej alternatywne rozwiązanie niż wstawka na przód mostu dlatego odzywam się do WAS.
Pozdrawiam i czekam na inne pomysły i z góry dzięki |
_________________ Jeżdżę Źle Ale Za To SZYBKO:)
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 23-10-2009, 21:28
|
|
|
KorreS napisał/a: | Do takiego zastosowania zastanowiłbym się nad zmianą mostu od parcha |
a przełożenia ? Wziąłeś pod uwagę ? |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
|