[CY3A 1.8] Skradziony kierunkowskaz |
Autor |
Wiadomość |
animal86
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 24-10-2009, 15:18 [CY3A 1.8] Skradziony kierunkowskaz
|
|
|
Ostatnio skradziono mi lewy, boczny kierunkowskaz. Dzwoniłem już do ASO i to co usłyszałem wprawiło mnie w osłupienie. Koszt nowego kierunkowskazu to 120 zl, to jest jeszcze do przyjęcia, ale jest jeszcze druga sprawa, ten kto ukradł mi kierunkowskaz, żeby wziąć ze sobą musiał odciąć kabel łączący go z innymi elementami elektryki i za to zażądali około 4200 zl (nie znam się na elektryce, nie wiem dokładnie o co chodzi, o jakie elementy i czy wogóle dobrze mnie zrozumiano w ASO, bo nie chce mi się wierzyć, żeby jeden kabelek mógł tyle kosztować ), podobno chodzi o jakieś wiązki.
Spoglądając później pod maskę samochodu, uświadomiłem sobie, że rzeczywiście może to być bardziej skomplikowane, bo jeden przewód od kierunkowskazu połączony jest z innymi przewodami, a te z kolei są podłączone z jeszcze innymi i może oni chcą lub może muszą wymienić połowę przewodów.
Miał ktoś z czymś podobnym do czynienia? Może po prostu ktoś się na tym zna. |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-10-2009, 17:02
|
|
|
akbi napisał/a: | skręć go ręcznie z tym odcięty kawałkiem i dobrze owiń taśmą izolacyjną |
Nie no bez przesady. Tak nie można robić. Ale lutownica + koszulka termokurczliwa załatwi sprawę. O ile sprawca nie zabrał ze sobą wiązki do innych urządzeń. |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2009, 17:13
|
|
|