Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaciski hamulcowe [tył] - wersja 2WD/4Wd
Autor Wiadomość
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-05-2010, 22:08   Zaciski hamulcowe [tył] - wersja 2WD/4Wd

Czy ktoś mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć - zaciski hamulcowe na tył w Galancie E33A są identyczne jak w E38A/E39A ? Jeżeli ktoś z Was ma wolne pod ręką, proszę o zdjęcia tych od zwykłego GTI/GLS w wersji 2WD.
_________________

 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2010, 22:40   

te w 4wd sa inne.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-05-2010, 08:30   

W E39 miałem identyczne jak w E33
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2010, 20:32   

ja widziałem od galanta IV z tarczami z tyłu i mocowanie przewodu hamulcowego było inne - na śrube, rozmiar moze i podobny był.
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2010, 02:08   

Zaciski są w 4wd takie same jak w 2wd z tarczami. jarzmo też identyczne. wymieniałem u siebie więc sprawdzone:)
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-05-2010, 12:40   

To dlaczego po rozebraniu tylnego prawego (za pasażerem) zacisku w E39A okazało się, że nie pasuje mocowanie linki ręcznego (te widły), ktoś wcześniej przykręcił je odwrotnie bo też nie pasowały. Niestety zacisk opierał się na tylnej obudowie piasty i haczył na tulejkach prowadnic, kiedy je zdjąłem i założyłem widełki poprawnie, zacisku nie założę bo przeszkadzają...widełki. Wychodzę z założenia, że ktoś je wymienił od wersji 2WD (być może Eclipse) gdzie z tyłu była belka.
Z drugiej strony będąc w IC kupiłem zestaw naprawczy tylnego zacisku...dla tłoczka 35, bo innego nie mają w katalogu. Gumki nie pasują, bo są za duże :roll:
Pytam, ponieważ chciałbym wymienić zaciski na inne, w lepszym stanie zamiast oddawać do regeneracji i zostać bez auta. Pytając o zaciski od 4x4 sprzedawcy podają śmiesznie wysokie ceny, z kolei za FWD zapłacę grosze.
P.S. Tylko Eclipse 4x4 i Galant 4x4 mają te same katalogowo zaciski z tyłu (ten sam numer katalogowy). Wersje 2WD nie miały tych zacisków co 4WD.
_________________

 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2010, 11:03   

ok sprawdzę może w tym tygodniu. U mnie ukręcił się gwint w jarzmie i zmieniłem jarzmo. potem po zimie staną zacisk na tulei i wymieniłem zacisk i jest ok.Wszystko poprawnie działa i ręczny też. Fakt że zacisk brałem z magazynku mojego mechanika więc nie zdjąłem go bezpośrednio z e33 ale od 4-5 lat nie było u niego 4wd na warsztacie. Chyba że to od sigmy było? A i jeszcze jedna sprawa, mój e39 jest z 89' roku a w 90' w maju były drobne zmiany. muszę zajrzeć do manuala. zmierzę też tłoczek
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-06-2010, 17:35   

1. jarzmo może być to samo w E33A, E39A, E38A
2. zacisk lewy czy prawy? Bodajże lewy (za kierowcą) może być podobny
3. Tak, była zmiana w średnicy tłoczka (i takie już były w Eclipsach 4x4)
4. W wersjach FWD tylny zacisk mocowany jest prawie w pionie, w 4x4 jest ukośnie przykręcany. Stąd może ta różnica w budowie.

U mnie prawy tylny po założeniu opiera się na belce koła i za nic nie przykręcę tego uchwytu od ręcznego.



[ Dodano: 08-06-2010, 22:48 ]
Ogromna prośba po raz kolejny: Proszę o fotki lub potwierdzenie następującej rzeczy - OBA TYLNE zaciski w miskach E38A i E39A posiadają wkręcane w zacisk przewody hamulcowe, natomiast zwykłe GLS i GTI przewody montowane mają za pomocą śruby z otworem. Tak ? Na w/w zdjęciu widać w lewym górnym rogu podział na AWD i ten wężyk z gwintem a zaraz obok niego po prawej wersja FWD i tam jest wężyk przykręcany bokiem za pomocą śruby.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.