 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Pali za drugim razem |
Autor |
Wiadomość |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 22-04-2010, 20:55 [Cari 1.6] Pali za drugim razem
|
|
|
Witam. Problem polega na tym że kiedy rano odpalam moją Cari muszę chwilę pokręcić, po około 2 sek. zaczyna załapywać ale jeszcze jakby chciała a niemogła. Wtedy wyłączam i przekręcam kluczyk jeszcze raz i działa bez problemu, troche szukałem na ten temat i ludzie pisali o zaworze zwrotnym paliwa. Ale chyba jak włączę zapłon to pompa paliwa powinna juz działać, potem tylko cyk i działa. U mnie tak nie jest. Podniosłem tylne siedzenie, odkręciłem osłone i kiedy włącze zapłon to pompy nie słychać, słychać tylko jak odpale silnik. Gdzie szukać tego problemu że jak włączę zapłon to pompa nie działa? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-04-2010, 21:39
|
|
|
M@teusz607, pompa działa prawidlowo, poszukaj nieszczelności na układzie paliwowym, albo załóż zaworek zwrotny, bo być może paliwo zchodzi, oczywiście filtry mam rozumieć ze wymieniane na czas |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 23-04-2010, 19:12
|
|
|
filtr właśnie się wymienia kupiłem jakiś ale zły bo do cari po lifcie chyba :/ bede musiał wymienić chociaż sprzedawca w katalogu takowego nie znalazł...
filtr w końcu wymieniony, czy pomogło napiszę jutro jak go odpale po nocy
[ Dodano: 28-04-2010, 16:00 ]
przy pierwszym odpaleniu kolejnego dnia jakby było TROCHE lepiej. Ale jednak dalej to samo. Jaka moze być tego Oficjalna przyczyna (co by zrobili w ASO) zakładając że jedna naprawa i auto pali jak nowe.
Co do tego zaworu zwrotnego: czy ktoś go zakładał i po tym zabiegu jak ręką odjął? jeśli tak to w którym miejscu konkretnie go zamontować?
[ Dodano: 30-04-2010, 17:18 ]
to co z tym zaworem zwrotnym? odpowie ktoś?
[ Dodano: 10-05-2010, 16:21 ]
dowiem się w końcu co i jak? miałem Honde Civic V, rodzice mają Peugeota 106 na wtrysku, i w 1 i w 2 samochodzie chwilę po włączeniu zapłonu słychać charakterystyczne "cyknięcie" jakby uderzenie ciśnienia paliwa które pompa dopompowała. W Hondzie nawet przy odpalaniu samochodu jak nie odczekałem do tego momentu to silnik nie łapał. NAPEWNO nie powinna się załączać po włączeniu zapłonu??? jeśli nie to w którym miejscu zamontować ten zawór zwrotny??? i jeśli ktoś jest pewien to jakiej średnicy?
[ Dodano: 18-05-2010, 18:18 ]
Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi....................
Forum "fajne" poza tym że wyjątek kiedy można się czegoś KONKRETNEGO dowiedzieć. |
|
|
|
 |
|
|