Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Brak mocy do 5krpm, przerywa.
Autor Wiadomość
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 02-11-2009, 16:10   [CA5A 1.8] Brak mocy do 5krpm, przerywa.

witam.
dzis pojawil sie nastepny problem...jade autostrada tak okolo 150 i chcialem przyspieszyc.dodaje gazu ale samochod zaczal zwalniac....zatrzymalem sie silnik chodzil jak traktor, wydaje mi sie ze przerywal poteznie.dzialal rowno ale bardzo wibrowal.teraz jak jade ma duzo mniej mocy i dopiero jak rozkreci sie gdzies do 5tys zaczyna troche lepiej jechac.co to moze byc??
Ostatnio zmieniony przez londolut 02-11-2009, 16:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-11-2009, 16:27   

wenclubmx napisał/a:
zatrzymalem sie silnik chodzil jak traktor, wydaje mi sie ze przerywal poteznie.dzialal rowno ale bardzo wibrowal.teraz jak jade ma duzo mniej mocy i dopiero jak rozkreci sie gdzies do 5tys zaczyna troche lepiej jechac
Nie pracuje na wszystkie cylindry. Sprawdź kompresję.
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 02-11-2009, 16:34   

co pierscienie??nie strasz mnie...
ale fakt zrobie to jutro.jakies pomysly jeszcze??
myslalem nad aparatem zaplonowym, kablami WN i swieca ktora mogla sie zmostkowac ale jestem we wroclawiu a tu nie mam zadnych narzedzi...
 
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 02-11-2009, 16:40   

najpierw sprawdź kompresje a potem sie zobaczy reszte
_________________

 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-11-2009, 16:45   

wenclubmx, cewka w aparacie jest ubita.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 02-11-2009, 17:22   

jak jestes we wro to mozesz do mnie podjechać :) mam cewke na wymiane więc można przełożyć i sprawdzić
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-11-2009, 21:20   

wenclubmx napisał/a:
co pierscienie??
Nie. Myślałem o głowicy (zawory).
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 03-11-2009, 00:05   

hmmm mi jednak najbardziej prawdopodobne wydaja sie 2 rzeczy:
swiece i ogolnie aparat zaplonowy, kable itd.

[ Dodano: 03-11-2009, 13:54 ]
wymienilem cewke sprawdzilem swiece i kable...dalej nic.zaraz jade sprawdzic kompresje i sie okaze czy czeka mnie remont czy wymiana ECU:(
 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 04-11-2009, 10:35   

Sprawdź przeplywomierz... odlacz go i zobacz czy bedzie rowno chodzil. Ta medna bardzo lubi utrudnic zycie
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 04-11-2009, 10:47   

juz sprawdzone poleciały zawory...
_________________

 
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-11-2009, 11:19   

dokladnie zawory wydechowe w 3 cylindrze...gniazda sa brydne i sie nie domykaja, musze zjdac glowice dac do planowanie i czyszczenia gniaz wymienic zawory i mam nadzieje ze bedize cacy.
p.s. szacunek dla kolegi hugo od poczatku sugerowal zawory:)
 
 
 
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 08-11-2009, 17:45   

witam...moj colcik nie ma mocy, rowniez przerywa i czasami tak mocno przerywa ze sie niemalze zatrzymuje, cos strzela..trwa to okolo 5 sekund i moge gaz na maxa trzymac a i tak przerywa i wogole nie chce jechac szarpie mocno jak by silnik gasl i za chwile odpalal niewiem jak to okreslic, jak by raz dostawal paliwo a raz nie, jak przejdzie to mwiare jest ok ma troche wiecej mocy przez jakis czas ale i tak przerywa. podjechalem do mechanika pogadalem z nim chwile i stwierdzil ze mial tak samo i pada modul i ze nie da sie go naprawic i trzeba kupic caly aparat zaplonowy ktory kosztuje okolo 100 zl... co o tym sadzicie?
 
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 09-11-2009, 13:38   

kamil892411, nie wjechales ostatnio przypadkiem w wielką kałużę?

Ja miałem podobne objawy w moim ex CA0 1.3 - woda zalała aparat zapłonowy, jak wyschlo wszystko wróciło do normy do czasu, jak spadła kolejna większa ulewa - wtedy tez lubił przerywać.
 
 
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 11-11-2009, 11:40   

nie nie wjechalem ... a nawet jesli to i tak nie ma roznicy bo on przerywa mi kolo roku ale taka masakra zaczela robic sie dopiero od klilku miesiecy dlatego malo jezdze a nie mam kasy zeby go zrobic, na dodatek teraz nie chce odpalic bo troche postal
 
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 12-11-2009, 12:43   

wracajac do mojego tamatu;p
colta juz uratowalem:)okazalo sie ze jeden z zaworow wydechowych sie wypalil i pekl mu kawalek talerzyka;p
jak bedzie chwila zrobie foto i wrzuce;)
teraz jest cacy dostal dnowe filtry i olej dziala jak trzeba:)musze tylko silniczek krokowy zrobic jeszcze bo mi obroty faluja troche...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.