 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 21-12-2009, 19:34 |
Galanty 2.0 Świdnica 2.0 TD Mysłowice |
Autor |
Wiadomość |
olninio
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-11-2009, 20:09 Galanty 2.0 Świdnica 2.0 TD Mysłowice
|
|
|
Jak możecie oceńcie i napiszcie
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9729110
Cena (brutto):
9 900 PLN / 2 333 EUR
Ubezpieczenie OC AC:
Oblicz i porównaj składki 12 towarzystw w naszym kalkulatorze OC AC
Typ:
Sedan / Limuzyna
Informacje:
Rok produkcji: 1998, Przegląd: 01/2010, Ubezpieczenie: 03/2010, 149 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 136 KM (100 kW), Pojemność skokowa: 1997 cm3, benzyna+LPG, srebrny-metallic, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, alufelgi, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, instalacja gazowa, komputer, światła przeciwmgielne, przyciemniane szyby
Dodatkowe informacje:
garażowany, zarejestrowany w Polsce
Opis pojazdu:
Witam
Mam do sprzedania bardzo fajne autko Mitsubishi Gatant.
Autko sam sprowadziłem z niemec w marcu 2008, w maju 2008 w aucie została założona sekwancyjna instalacja gazowa firmy BRC z butlą w kole. Zrobiłem tym autkiem 40 tysiecy kilometrów i ani razu mnie nie zawiadło. Autko do 2003 roku było serwisowane w niemczech (jest ksiązka serwisowa) ostatni wpis w książce jest przy 70 tysiącach kilometrów.
Autko jest po delikatnym tiuningu w niemczech:
-lekko obniżone - obnirzenie nie spowodowało zmniejszenia komfortu jazdy (wielowachaczowe zawieszenia)
-przyciemnione szyby
-na bagarzniku został dodany elektrycznie wysuwany spoiler
-ja od siebie dodałem felgi aluminiowe chromowane firmy BROCK 17"x 8,5"
Przez czas użutkowania w aucie wymieniłem:
-sprzęgło kompletne
-tarcze
-świece
-amortyzatory z tyłu
-wachacze przednie
-wachacze tylnie
-akumulator
- i oczywiście olej i filtry co 12 tysięcy (autko jeździ na pełnym syntetyku)
Do autka dodaje komplet felg stalowych z zimówkami.
Samochód ma kilak wgnieceń i zadrapań więc wymaga wizyty u lakiernika i pomalowania kilku elementów (niestety parkuje w śródmieściu) koszt lakierowania 1600 zł
Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny 606 723 102
Polska , Świdnica (woj. dolnośląskie),
tel.: +48 606 723 102
http://otomoto.pl/mitsubi...-C10437928.html
Cena (brutto):
9 800 PLN / 2 310 EUR (do negocjacji)
Ubezpieczenie OC AC:
Oblicz i porównaj składki 12 towarzystw w naszym kalkulatorze OC AC
Typ:
Sedan / Limuzyna
Informacje:
Rok produkcji: 1997, Przegląd: 04/2010, 167 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 90 KM (66 kW), Pojemność skokowa: 1998 cm3, olej napędowy (diesel), zielony-metallic, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, hak, el. szyby, el. lusterka, szyberdach, ASR, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, światła przeciwmgielne
Dodatkowe informacje:
serwisowany w ASO, sprowadzony, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:
Samochód sprowadzony bardzo ładnie utrzymany,stan tech. bdb.przebieg oryginalny-książka serwisowa do 2009 roku oraz przeglądy z poprzednich lat z wpisami przebiegu auta,poza tym wiele nowych części-rachunki,zawieszenie,silnik i skrzynia biegów bdb.opony zimowe prawie nowe więcej pytań pod tel.793 002 133
Polska , Mysłowice (woj. śląskie),
tel.: +48 793002133 |
Ostatnio zmieniony przez Kmer 12-11-2009, 18:19, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 01-11-2009, 20:25
|
|
|
Przeczytaj to zanim założysz temt >>KLIK<<.
Ten pierwszy trąca wiejskim tjuningiem, ale to kwestia gustu. Nie podoba mi się zaślepka poduszki powietrznej pasażera, jakaś jakby inna . Ogólnie zdjęcia słabej jakości.
Czemu dałeś do oceny diesla i benzyniaka, jesteś niezdecydowany?
Polecam FAQ przed zakupem. Jest tam dużo o silnikach, może zweryfikujesz swoje wymagania co do jednostki napędowej. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-11-2009, 20:25
|
|
|
Osobiście nie brał bym diesla jak na mój gust za dużo problemów z tymi silnikami w Galach :/ |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
|
|
|
 |
olninio
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-11-2009, 20:54
|
|
|
prędkość odpowiedzi mnie rozwaliła:
szkoda, szukam właśnie jakiegoś galanta tak do 9000 w sedanie i nic jakoś nie widać |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 01-11-2009, 21:01
|
|
|
olninio napisał/a: | prędkość odpowiedzi mnie rozwaliła:
szkoda, szukam właśnie jakiegoś galanta tak do 9000 w sedanie i nic jakoś nie widać |
To uzbrój się w cierpliwość, będziesz długo szukał choć może będziesz miał szczęście
Pamiętaj, kiedy dasz następnego do oceny, publikuj posta wg wzoru który podałem wcześniej, zawsze można łatwo sprawdzić czy taki misiek był już na tapecie |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 01-11-2009, 21:01
|
|
|
olninio, co do tego Diesla to auto jest bez klimy,nie ma ASR jak podaje sprzedający,antena elektryczna została wymieniona na zwykłą,
9k zł jak za ten rok z takim wyposażeniem to trochę za dużo moim zdaniem. |
|
|
|
 |
olninio
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-11-2009, 21:06
|
|
|
oka, obiecuje poprawe samochody piękne i chciałbym już takim mykać ale chyba nie ma rady i trzeba czekać |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 01-11-2009, 21:14
|
|
|
witam gal za 9tyś to kolejne 2 tyś do włożenia a jak ktoś sprzedaje auto za tą kasę to pewnie opłaca mu się sprzedać taniej niż inwestować a auto |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-11-2009, 22:50
|
|
|
radek79, 2 tyś? ja bym to pomnozyl razy 2. jezeli ktos sprzedaje Gala za taką cene i pisze ze w idealnym stanie, to mozna sie spodziewac tylko jednego, cos tutaj jest nie tak, oczywiscie nie ma reguly, bo mozna kupic Gala za 15tys i wrzucic w niego 4tys., ale te oba Gale to na odstrzal, srebrny strasznie wyglada, tandetne przerobki, kijowe zdjecia, Diesel engines is for a senior citizens , tak na powaznie jak mialbym jezdzic dieslem ktory na miescie zjadlby mi 8l ON to wole benzyne, w dieslu jak nie zacznie sie cos dziac z wtryskami, to zas z pompa, to glowica, biorac pod uwage fakt ze dosc rzadki to egzemlarz a kupno czesci uzywanych do tego silnika graniczy z cudem, odpuscilbym sobie klekota. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2009, 13:48
|
|
|
A najśmieszniejsze jest to, że negatywne opinie na temat diesla pochodzą od osób które w Galancie z dieslem nawet nie siedziały, a nie mówiąc już że jeździły |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-11-2009, 16:08
|
|
|
Owczar, moge Cie uspokoic odnosnie mojej opini gdyz mialem okazje przejechac sie takim Galem zanim kupilem swojego, siedzi sie jak w kazdm niemalze Galu, roznica polega na welurze lub skorze, jazda hmmm.... dla dwóch osob dynamika nienajgorsza, ale biorac pod uwage fakt, odnosnie juz poruszanych tematow na forum odnosnie deisla, awaryjnosc ukladu chłodzenia, pekajace glowice, no i spalanie, w granicach 7,5l lub wiecej w miescie, nie jest to rewelacja, jak na motor o pojemnosci 2l i mocy 90km, zrozumialbym gdyby mial conajmniej 115KM, ponadto nie podwazysz tego ze dostepnosc czesci do silnika diesla, zwlaszcza uzywanych to jest jak dostepnosc pakietu Avance, albo drogo, albo wogole nie ma. Dlatego jakbym mial polecic komus to auto, to tylko osobie ktora nie ma problemow z kasa i woli ON od Pb, oraz takiej ktora bez samochodu bedzie potrafila sobie poradzic, bo jak cos sie zepsuje to niestety trzeba troche czasu i pieniedzy zeby cos naprawic w dieslu, zwlaszcza jezeli chodzi o glowice i zasilanie paliwem (pompa, wtryski, etc.,), nie wspominajac o turbinie. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 03-11-2009, 17:11
|
|
|
Owczar napisał/a: | A najśmieszniejsze jest to, że negatywne opinie na temat diesla pochodzą od osób które w Galancie z dieslem nawet nie siedziały, a nie mówiąc już że jeździły |
Dlatego ja Marcin wszystkich odsyłam do Ciebie o porady,jako znawce i użytkownika Diesla |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 03-11-2009, 17:43
|
|
|
Jeśli chodzi o diesla w galu, to nie jest on taki straszny jak większość uważa. Na tle szwabskich dieslów jego praca jest o niebo cichsza, no i jak na te 90 KM i na tą masę to według mnie całkiem nieźle zbiera. Spalanie zależy od tego jaką kto ma nogę Ale każdy ma swoje zdanie. Ja ze swojego jak narazie jestem zadowolony. olninio, powodzenia w owocnych poszukiwaniach gala Pozdrowionka |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-11-2009, 19:19
|
|
|
Owszem dostępność części jest gorsza niż do benzyny, ale co do awaryjności to byłbym wstrzemięźliwy. Owszem te głowice padają, ale jak ktoś nie patrzy na wskaźnik temp i przegrzewa auto, a potem się dziwi, że głowica pękła. Poza tym jak mechanik nie potrafi wymienić uszczelki jak należy to też nie ma się co dziwić że potem problemy.
Chyba większym mankamentem jest skrzynia, ale to już nie tylko w dieslu. Tutaj tylko synchro są gorsze.
Co do turbin i pomp paliwa to naprawdę sporadyczne przypadki. A jest sporo użytkowników którzy jeżdżą tym dieslem i nie mają żadnych problemów, więc nawet na forum nie piszą. Pewien użytkownik z Wawy miał w ciągu 3 lat tylko usterkę elastycznego łącznika ciegna.
W TDi VW pada dwumasa, czujnik położenia przepustnicy, pompo wtryski i inne cuda. W fordzie pada pompa, przewody od IC itd. Owszem w Galu diesel jest starą konstrukcją i pomimo jego wad bedę go bronił |
|
|
|
 |
|
|