| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [E3x ALL] Jak podłączyć kierunkowskazy do alarmu ? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Lechfan   Mitsumaniak
 P a w e ł
 
  
 Auto: Galant E33A 90' & EA5A 98'
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Kwi 2008
 Posty: 403
 Skąd: Wrocław/Kępno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-11-2009, 19:16   [E3x ALL] Jak podłączyć kierunkowskazy do alarmu ? |   
 |  
               | 
 |  
               | Podłączyłem dzisiaj autoalarm z centralnym zamkiem i wszystko byłoby fajnie gdyby nie to, że nie wiem gdzie podłączyć przewody żeby mrugały kierunkowskazy. Z alarmu wychodzą dwa przewody +12V. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
 |  
				| _________________ Hej! Gość, obczaj mojego Białasa.
  - Galanty: E33A od 1994 i EA5A od 12/2012 - 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 12-11-2009, 22:01, w całości zmieniany 2 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | siudii   Mitsumaniak
 01221/KMM
 
  
 Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Mar 2008
 Posty: 244
 Skąd: RadoMM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-11-2009, 20:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Te przewody widać po odkręceniu osłony pod kierownicą, wśród wychodzących z kolumny kierownicy przewodów znajdź białą kostkę i w niej powinny być dwa zielone kable w jakieś czarno-szare kropki. |  
				| _________________ Mój Galant
 Moja strona o Galancie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-11-2009, 22:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja te kable jakoś wpierniczyłem w kostkę od awaryjnych, ale jestem pewien, że to nie jest prawidłowy przykład montażu   Inna sprawa, że działa już bardzo długo
   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |