Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce
Autor Wiadomość
klapkim 
Forumowicz

Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 39
Skąd: Poznań
  Wysłany: 16-11-2009, 13:58   Hamulce

Witam
Orientuje się ktoś czy w wolnossącym jest możliwa regulacja siły hamowania? Po wymianie klocków jakoś słabo hamuje, gorzej niż przed wymianą :)
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 16-11-2009, 16:56   

Nowe klocki muszą się ułożyć, przez pierwsze 100km trzeba deliktnie hamować aż się dopasują. Siły hamulca się nie reguluje, jest też możliwość ze trafiłeś lipne klocki w 3kgt tanie zamienniki się nie sprawdzają.
 
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 16-11-2009, 22:52   

ten samochód potzrebuje dobrego klocka ze wzg. na wagę i to takiego klocka co daje możliwość modulowania siły hamowania. W chwili obecnej jedną z najlepszych opcji na hamowanie w Polsce w rozsadnych pieniądzach znajdziesz tutaj:
www.hawkperformance.pl
 
 
 
klapkim 
Forumowicz

Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 39
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-11-2009, 09:04   

mechanik też tak mówił że muszą się ułożyć a mam już przejechane jakieś 1000 km i się jakoś nie ułożyły ale za to co raz gorzej hamują pewno jakieś najtańsze wcisną. A jeszcze takie pytanie czy słabe hamowanie może wynikać z zapowietrzenia układu hamulcowego?
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 17-11-2009, 10:17   

Kiepuczi co będzie lepsze do 3kgt vr4 Ebc red staff czy HAWK HP+ aktualnie mam założone Ferodo Racing DS2000 na sportowych tarczach i szału nie ma, więc może coś z twojej oferty będzie lepsze.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 17-11-2009, 13:15   

n3000 napisał/a:
HAWK HP+

+1 dobre klocki
 
 
Sławek vr4 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 29
Skąd: Żywiec
Wysłany: 17-11-2009, 19:12   

ja jezdze na ebc red stuff i jestem ogólnie zadowolony choc zaznaczam ze nie mam porównania z innymi lepszymi klockami
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 17-11-2009, 20:32   

aktualnie jezdze na EBC red , tarcze jakies nacinane , nawiercany. Nie czuje jakiejs poprawy wzgledem poprzednich klockow(marki nie znam), ale te hamuja calkiem przyzwoicie. Jesli masz mozliwosc dokup sobie przewody w oplocie, jakby czas reakcji na pedal sie zmniejszyl i to tylez pozytywnych wrazen. ogolnie to 2-3 hamowania z 250km/h i niestety hamulce nie daja rady - za mala tarcza do wagi
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 17-11-2009, 21:08   

Podlacze sie do tematu,poniewaz ponad rok temu wymienilem u siebie przednie tarcze i klocki,pozniej jeszcze raz klocki i mosze powiedziec ze hamulce to mam lepsze w astrze.Poprostu kupilem pierwsze lepsze badziewie.
Dlatego na wiosne chce wymienic calosc na cos lepszego.Cos z EBC
A ze mam tarcze 297mm na przodzie to tak sie zastanawiam ,czy nie lepiej by bylo odrazu wymienic przednie zaciski na te 315mm.
Co wy o tym sadzice? Jest duza roznica pomiedzy tymi wielkosciami tarcz?

I powiem wam,ze lepiej kupcie lepsze firmowe zestawy hamulcowe niz tanczy szajs i pozniej jeszcze raz wydawac kase,zreszta tak jest kazda czescia do tego bolidu.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
klapkim 
Forumowicz

Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 39
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-11-2009, 21:58   

slawekpurc czyli jak kilka razy ostro hamowałem z 250 km/h to mogły się już skończyć? Zaraz po założeniu jak pierwszy raz naciskałem hamulec było ok ale za drugim razem jak by słabiej hamowały. Dzisiaj sprawdzałem hamowanie i tak jakoś dziwnie jak ostro nacisnę pedał to koła staja w miejscu (nie działa ABS) ale jak bym chciał tylko trochę przyhamować to jakoś słabo reagują i pedał hamulca bierze dopiero od połowy, przed wymianą było normalnie delikatny luz i brały hamulce może mechanik coś skopał podczas wymiany?
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 17-11-2009, 22:01   

udi tu akurat ameryki nie odkryles..hehe. :) ja czasem lubie pojezdzic bardziej agresywnie i juz zdazylo mi sie doswiadczyc efektu plywajacych hamulcow - bardzo nieprzyjemne!
tu akurat proponuje zestaw D2/Ksport lub cos tego typu , ewentualnie willwood 4 tloczkowy
Ksport i d2 sa8 tloczkowe zdaje sie. Generalnie tu chodzi o grubosc i srednice tarczy. 330mm to minimum tak mi sie wydaje na ta mase i ciut "sportowo streetowy" styl jazdy.
Hamulce polift jakas opcja upgradu to jest, ale jesli popatrzy sie na fora to ludzie tez nie maja nie wiadomo jakich swietynch opini. grubosc+srednica fizyki raczej sie nie oszuka.

no ale z drugiej strony zestaw d2 330mm to jakeis 4500zl...a 356mm... to jakies.....5000+ , AP racing czy innego tego typu , Stoptech...jeszzce wiecej

u mnie seria 1 generacja tak wiec sami wiecei jak to hamuje

klapkim , nie ogolnei hamulce sa ok tak szybko sie nie koncza ,ale jesli zagrzeje ci sie tarcza za mocno to praktycznie prawie nie ma hamulcow
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 19-11-2009, 01:33   

n3000 napisał/a:
Kiepuczi co będzie lepsze do 3kgt vr4 Ebc red staff czy HAWK HP+ aktualnie mam założone Ferodo Racing DS2000 na sportowych tarczach i szału nie ma, więc może coś z twojej oferty będzie lepsze.


Hawk performance stawia wysoko poprzeczkę dla wszystkich swoich produktów, przez zastosowanie unikalnej mieszanki carbonowej juz HPS daja poczucie lepszego, bardziej podatnego na modulowanie pedału hamulca dla osób które jezdziły na ceramicznych klockach.
HP+ ma temperaturę pracy porównywalną z DS2500 , klocek określany mianem Track Day, moim zdaniem jest to najlepsze rozwiązanie do wszystkich sportowych sedanów i cięższych samochodów jak 3000GT oraz dla wszystkich lubiących szybka miejską jazdę.
Charakterystyka pracy różni się bardzo od ferodo.

Obecnie nie mam pod zacisk VR4 klocków na stanie ale planuje w przyszłym zamówieniu uwzględnić ten samochód.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.